Witam, Weld fizycznie w Dąbrowie jest niewielkim sklepem (ok 30m2), kto bywał to wie, że towar wypchany jest nawet na specjalnych podwieszanych półkach aż po sufit. Niestety spora jego część leży na magazynie, w sprzedaży internetowej to nie ma większego znaczenia, jednak przyjeżdżając na sklep klienci często mają problem - zawsze wtedy umawiamy sie na jakis termin i zwozimy towar. Bywa też tak, że czegoś na sklepie nie posiadamy - palimy wtedy benzynę lub dajemy zarobić kurierom. Jest nas do tego wszystkiego dwójka i czasem faktycznie czegoś nam brakuje lub na stronie mamy niedopatrzenia - czy innym sklepom to się nieprzytrafia?. Na maile z zamówieniami odpowiedamy osobiście lub oddzwaniamy, praktycznie cały czas ktoś jest pod kompem - taki obraliśmy system, jeżeli komuś on nie pasuje trudno, na rynku jest wiele innych sklepów internetowych. Płatnośc kartą i system ratalny jest dopiero na etapie wprowadzania. Co do wysyłek - gorąco polecamy kuriera, z pocztą jest jak jest i lepiej nie będzie, nie możemy odpowiadać za pracę poczty, aczkolwiek staramy się odnajdywać zapodziane paczki. Zamierzamy wprowadzić na stronę system śledzenia paczek, co jeszcze dodatkowo ułatwi sprawę.
Do kolegi o nicku Wara - nigdy zapewne nie byłeś w naszym sklepie i z nami nie rozmawiałeś, na stronie internetowej zalogowałeś się zaledwie raz, szkoda że tak szybko robisz z nas dziadów i popeliniarzy.
Pozdro Bogdan Weld