....Ale ja o dziwo sześć.piątek mam w 'kajeciku' li tylko kilka, więc będę bardzo subiektywny i niewiele mam do powiedzenia .;)
ale wszystkie które miałem radość machnąć .. były wręcz zajebiste !
uwaga OS-owcy i Niekrasz ;)) nie czytać !!!
SPOILER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Droga nad drogami i wszech-linia absolutna bez względu na jej wycenę (ma VI.5 właśnie ) to Kuchar z Lamanczy w Mirowie.. naprawdę coś niesamowitego ( takie powinno być wspinanie ;p )
na Cimkach na Podzamczu "Jądro Ciemności' VI.5 również - aczkolwiek troszkę mi łatwiej przyszła niż powyższy 'Kuchar' - chyba dlatego, że "Jądro" ma trudności na początku a "Kuchar" czym dalej tym trudniej i mniej powietrza ;)))
"Tytanowe Implanty" ~niby VI.5/5+ ale tak naprawdę trudno powiedzieć ( w sumie trudne tak samo jak Telewizor za VI.3 może z plusem ;))) ) ale sporo tam powalczyłem zanim mi się udało utrzymać 'oblaja pierdolnego' .. kupa radości była wtedy ... ale nie taka jak z 'Kucharem' :) <<< dr.know potwierdzić może :)
z teoretycznie łatwiejszych jak mówi 'cyfra' to
'Trzy łyki Nekrobiotyki' 4+/5 (Biblioteka, Podlesice) < linia na którą czekałem 10 lat aż ktoś asekurację wymieni i się doczekałem <<< przepiękna dróżka .. trudna dla małych ( ledwo urobiłem ze swoim 171 cm ) :))
"czterej pancerni' za 4+ też na Bibliotece << całkiem przyzwoite...
"Salami Vice' 4+/5 długie dosyć ale trudność na dole przez to dość szybko wspinalne :)) (Suchy Połeć, Podzamcze)
"Supernowva' 4+/5 i 'Brutalny trucht' za 4+ (Suchy Połeć, Podzamcze) <<< obie w podobnej formacji .. tylko że Supernova ma balda po totalnym 'no handzie' na końcu dość konkretnego dla małych... gdy Brutalny ma ciąg (krótkich sapnięć po małych stopniach i odciągach jako chwyty...w wydupieniu ( Supernova wydupienie ma łtwiejsze niż Brutalny ... <<< zresztą dużo by pisać o tych dwóch liniach << obie polecam druzgocąco :)))
"Oda do Pytona" za 4+ ( kiedyś Mati Kilarski przeżywcował ( swoją drogą to pewnie nie pierwszy raz :)) tylko że akurat byli chłopaki z Hybrydy to 'siła lansu' dała znać :))) [
www.wspinanie.pl]
i miliony innych które mi teraz do głowy nie przychodzą .. a które próbowałem ale nie puściły ... na pewno 'Kochanek' na małej Cimie .. na pewno z trudniejszych co próbowałem i jestem zachwycony 'archaiczne techniki ekstazy' 5+/6 ..
tutaj filmik z trudniejszej wersji (próba przejścia niestety) [
vi4.rapanui-climbing.com] tj 'Teksańskiej masakry piłą mechaniczną' ale 3/4 drogi jest wspólne by archaiczne odbiły w lewo w końcówce ( na filmie Heavy idzie wprost po Teksańskiej )
to wszystko powyższe tak się ma koło VI.5 w zależności od odczuć własnych ( via 'kobiety' za VI.2 najwyżej ;)))
pozdrówka :)
Chcesz się wspinać w naszych skałach?
Wspomóż [
naszeskaly.pl]
Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2007-02-19 23:57 przez Birbag.