myśle, że odpowiedź na nurtujace cie pytanie jest prozaiczna. reklamujac marke chcesz stworzyć konkretny jej wizerunek. jak łatwo zauważyc ogólna tendencja w reklamach dóbr pierwszej potrzeby jak np. piwo jest pokzanie ich jako towaru dla kazdego, który kazdemu z nas zrobi dobrze (lepiej). w zwiazku z tym kojarzony nie moze byc z jakakolwiek grupa elitarną - np. himalaiści - a juz szczególnie taka która ludzie postrzegają jako nastawionych na potworne ryzyko i brnacych wśród skrajnie nieprzyjaznych warunków i gęsto ścielącego sie trupa herosów (bo w duzym uproszczeniu taki jest mniej więcej stereotyp himalaisty). bo to piwo ma byc dla każdego (dorosłego). a że ty wiesz, ze to Pawłowski, a i wspinając się dobrze go kojarzysz to dla firmy dodatkowy bonus. ot i dlatego.
to taka próba podpowiedzi. tak sobie wyfilozofowałem.
pozdrawiam
kierownik