tak mi się ostatnio (dziś) cos zauwazyło:
kiedyś wyczytałem w MG o nowej przystawie - Czupakabras wycenionej przez (no własnie kogo?) Tomka Oleksego lub redakcje pisma na VI.5+. w tym samym MG wyczytałem że szarżowanie z wysokimi wycenami "jest rolą mediów". dziś w relacji Rafała Nowaka czytam, ze Czupakabras zostało przecenione na VI.4+ ale już z VI.5 (chyba zeby różnica nie raziła). czyli krótko mówiac wycof rakiem i w efekcie niezły mentlik (nie) na zamówienie. kwestia numerka dość błachą jest bo i tak powtórzenia będą weryfikować itd., ale pytanie jest szersze - co myslicie o takiej roli mediów? relacjonować czy podkręcać? zapraszam do dyskusji (na temat - nie standardowej zrzutki błota na MG, bo ze "doskonały" nie jest to juz wiemy).
doktor paj-si-wo, tylna straż drużyny pierścienia