Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

01 wrz 2010 - 14:20:48
Blokujemy linę na stanie i mamy 4m luźnej liny. Jeśli najbliższy przelot jest w zasięgu 4m, dochodzimy do niego, blokujemy na sztywno linę idącą do partnera i wracamy do stanu. Likwidujemy stan i spowrotem do pierwszego przelotu. Mamy teraz <8m luźnej liny, więc mamy 8m pole manerwu. Dalej robimy analogicznie aż dochodzimy do dobrego frienda. Teraz, zakładając po drodze pancerne przeloty, dochodzimy do słabej jedynki. Zakładamy w okolicy pancerny stan i wpinamy partnera do niego.

Da się to tak zrobić?
Podziel się:
Temat Autor Wysłane

Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

kali 01 wrz 2010 - 12:36:46

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

chmiello 01 wrz 2010 - 13:45:33

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

kali 01 wrz 2010 - 14:16:48

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

golanmac 08 wrz 2010 - 08:44:35

» Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

Emes 01 wrz 2010 - 14:20:48

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

kali 01 wrz 2010 - 15:04:18

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

Emes 01 wrz 2010 - 15:23:46

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

kali 01 wrz 2010 - 16:49:36

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

golanmac 01 wrz 2010 - 17:01:44

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

kali 01 wrz 2010 - 18:36:14

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

mloskot 01 wrz 2010 - 17:36:06

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

Emes 01 wrz 2010 - 17:06:35

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

tw 03 wrz 2010 - 00:03:58

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

kali 03 wrz 2010 - 09:54:51

Re: Autoratownictwo - lot po wykonaniu trawersu.

proalp 08 wrz 2010 - 08:30:31



Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty