Witam!
Zgadzam się z Orłem - złotówka/sms-a byłaby lepszym rozwiązaniem. Potrzebny jest również rozgłos medialny w postaci patronatu medialnego. Przypominam sobie taką akcję Radia ZET z zeszłego roku. Chodziło chyba o odbudowę jakiejś szkoły w Pradze, zniszczonej przez powódź. Operatorzy zrezygnowali ze swojej prowizji a koszt sms-a to była chyba właśnie złotówka + podatek :( . Nie pamiętam dokładnie ile wtedy zebrano, ale była to kupa kasy. Ale takie powodzenie akcji wynikało właśnie z patronatu medialnego radia, bo zdecydowanie łatwiej jest wysłać sms-a np. jadąc do pracy rano, niż iść na pocztę i wypełniać przelew (nawet specjalnie wydrukowany). Przepraszam, że się trochę rozgadałem ale to by była znakomita sprawa no i działanie w skali makro!!!
Pozdrawiam :)