Re: shunt/powierzchnia/zima-lato/Tatry

13 sie 2015 - 09:53:37
pomijając że widziałem to wielokrotnie...
fragment tłumaczenia z badań
Test obciążenia roboczego, pokazał że siła przy jakiej Shunt się ślizga wynosi pomiędzy 2,3kN a 2,5kN (230-250kg), aczkolwiek jeżeli uniemożliwimy poślizg (Shunta na linie) to minimalna siła potrzeba do wyswobodzenia się liny z zagiętej części obudowy (body Shuta) wynosi tylko 5,5kN (550kg). Ta wartość jest troszkę za mała, aby czuć się bezpiecznie, i daje bardzo mały margines bezpieczeństwa.

[www.youtube.com]

w sytuacjach autoratowniczych jego przydatność znacznie spada...

więc panie burlan coż było brednią jeśli można?
Podziel się:
Temat Autor Wysłane

shunt/powierzchnia/zima-lato/Tatry

kaawon 02 sie 2015 - 15:59:36

Re: shunt/powierzchnia/zima-lato/Tatry

rickey 03 sie 2015 - 19:57:42

Re: shunt/powierzchnia/zima-lato/Tatry

kaawon 04 sie 2015 - 09:47:47

Re: shunt/powierzchnia/zima-lato/Tatry

shadow800 07 sie 2015 - 20:53:23

Re: shunt/powierzchnia/zima-lato/Tatry

burlan 08 sie 2015 - 18:08:49

» Re: shunt/powierzchnia/zima-lato/Tatry

shadow800 13 sie 2015 - 09:53:37



Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty