>
> Zaznaczylem ci w ktorym miejscu jest bledna.
Nie, no serio, w ktorym miejscu, bo nie rozumiem. Chodzi Ci o gestosc wlasciwa gazu? Zapomnij o tym, w tym wypadku to nie ma znaczenia. Sprawdz sobie jakie beda roznice w objetosci 1 mola roznych gazow w warnkach normalnych. Co prawda nie wiem, czy gdzies w tablicach znajdziesz dane dot. pierdow, ale sproboj, moze ktos cos takiego opublikowal.
>
> > > >Jedyne, co mogloby sie
> > > > stac, gdyby samolot lecial w czystym helu
> to
> > > > zgaslyby silniki, bo nie byloby tlenu do
> > > spalania
> > > > mieszanki paliwowo-powietrznej.
> > >
> > > On by nie wystartowal w czystym helu.
> >
> > Ale mowimy o hipotetycznej sytuacji w ktorej
> > samolot wlecial w hel, prawda?
>
> Gdyby wlecial raptem w hel to zmiana cisnienia
> spowodowalaby ze samolot nagle by stracil
> wysokosc.
????? Jaka zmiana cisnienia???? Nie mozesz zmienic cisnienia w jakiejs czesci atmosfery, ktora nie jest niczym odizolowana. A to, ze samolot czasami wpadnie w "dziure" jak leci to po prostu wpadniecie w prad zstepujacy...
> Wiem, czepiam sie, ale zapominasz o tym
> ze samolot aby sie uniesc potrzebuje sily ktora by
> wytworzyla owa sile nosna. Innymi slowy musi cos
> ten samolot wprowadzic w ruch. tu nie ma znaczenia
> czy jest to latawiec czy Boeing 747. Wiec twoje
> akademickie dywagacje na temat lotu w czystym helu
> czy w CO2 nie maja najmniejszego sensu. Owszem
> mozna by pofantazjoiwac czy samolot napedzany guma
> modelara fruwalby w czystym helu, ale badzmy choc
> na moment powazni. Bo jeszcze jest jeszcze
> grawitacja ktora tez ma spory wplyw na ten lot.
To oni znalezli sposob na zwiekszenie grawitacji?????
>
>
> > >
> > > >Ale jak wszyscy
> > > > swiadkowie twieza (a rowniez rejestrator
> > ktory
> > > > jest w posiadaniu Polakow) silniki
> pracowaly
> > do
> > > > samego konca, czyli uderzenia w ziemie.
> > > > Myslenie nie boli. No ale Ty wiesz i tak
> > swoje.
> > >
> > > Nie wiadomo jak pracowal samolot bo Polacy
> nie
> > > maja orginalnych czarnych szkrzynek ani
> zadnych
> > > innych rejestratorow lotu. Wrak samolotu nie
> > > zostal przebadany a sekcje zwlok pasazerow
> > zostaly
> > > sflaszowane, co zostalo juz udowodnione.
> > >
> > > Gilu pierdolisz od rzeczy.
> >
> > Polacy maja jeden rejestrator lotu ktory byl
> > dodatkowo zamontowany w tym Tu-154M
>
> Z ktorego dane nie zostaly ujawnione a adwokaci
> nie maja prawa nawet robic notatek z danych
> uzyskanych z tego rejestratora.
>
> Gilu naprawde pierdolisz od rzeczy.
Taaa...przeczytaj dokladnieto co napisales wyzej. Najpierw twierdzisz, ze Polacy nie maja zadnych rejestratorow, po chwili, ze jednak maja, ale informacje sa utajnione, co jeszcze masz do dodania?
pzdr
w.
[
www.pbase.com]