dr know napisał(a):
>...
> dla każdego ze stanów przewidziałem po cztery rózne sytuacje,
> powodujące zmniejszenie WO;
> gołym okiem widac że opuszczanie się na aucie ma sens jedynie w
> przypadku stanu z PW, gdyz ile bysmy się nie opuścili to
> prowadzący leci 4ry metry - proszę porównać rys 4 i 4' - w obu
> robimy 2,5 metrowe auto - ale loty długości z tym zwiazane sa
> drastcznie różne: 4m vs 10m;
> w obu przypadkach zmniejsza sie współczynnik ale o ile w
> przypadku stanu z PW konkretnie, to na stanie bez pktu juz nie
> aż tak;
Hmm...
Bez teoretyzancji to w sytuacji 4 przepinam linę do prowadzącego przez PC.
Lotu pińć metruf, WO=1
ICMPTZ?
W sytuacji 3 tak samo zrobię.
Czyli do anal_lizy sen_sownej pozostali nam ino punkci 1 i 2.
pozdro