Nowy czy używany? Jak używany to może jakiś Casio Pro trek? Ja mam w zabytku barometr, wysokościomierz (zapis auto lub ręczny w zegarku) i kompas a zmieściłem się w mniej niż połowie Twojego budżetu.przez czochracz - Forum sprzętowe
Ja rzadko wędruję do MOKa ale pary razy mi się zdażyło a nawet parę razy późno po zmroku wracając ze wspinania. Potwierdzam że mijało mnie sporo aut dostawczych i jedno opróżniajace rzeczone toalety. W mojej ocenie robi się wszystko co możliwe żeby pozbyć się wspinaczy z których TPN ma mało kasy, nie patrząc na działanie "dojnych krów"- turystów (nie obrażam turystów ). Dla mnie rozwiprzez czochracz - Forum wspinaczkowe
Optimus Crux jest super. Szybko gotuje, jest lekki i jako jedyny chowa się pod butlę. Używam kilka lat bez problemu. Jedyny mankament to trochę przygasa i trzeba od czasu do czasu podkręcić płomień podczas gotowania. Nie wiem może tylko mój tak ma. Działa na nakrecane butle.przez czochracz - Forum sprzętowe
Cześć Jest ktoś w okolicach Arco w tych dniach z kim 1 osoba mogła by się powspinac? Caly sprzęt mogę mieć. 26 planuję powrót do Pl. Mam miejsce w aucie. Pozdrawiamprzez czochracz - Kto na wspin? Wyjazdy, partnerzy, ściany, sekcje
deet jest dosyć chemiczny, bezpieczniejszy jest środek Bioinsektal (używam też u dziecka poniżej 2l). Najlepszy zajzajer to permetryna - ZABIJA KLESZCZE bezpieczna dla ludzi. Jest jeszcze Muuga ale ja nie stosowałem.przez czochracz - Forum wspinaczkowe
trz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Problem tkwi w tym, że nie można nie uwzględniać c > zynnika ludzkiego we wspinaczce. Bez ludzkiej świa > domości i percepcji nie istnieją jakieś paradygmat > y czy też surogaty "skał" czy "dróg". Po prostu ic > h nie ma. A ludzka świadomość niesie za sobą szere > g ułomności, wprzez czochracz - Forum wspinaczkowe
Wytrzymałość masz określoną normą dla danego sprzętu. Kouby nie mogą mieć mniejszej wytrzymałości niż wymagana w CE. Ergonomia użytkowania lepsza po stronie WC ale wybór zależy od potrzeb i portfela. W Koubie tasiemka może być krótka lub dłuższa też.przez czochracz - Forum sprzętowe
Producenci mogli by lepiej dobierać słowa. O ile w opisie Triopów but na ekstremalne drogi wspinaczkowe (w zasadzie większość jest ekstremalna- zagrażająca życiu) o tyle ekstremalnie lekka uprząż Mammut już mnie trochę przeraża ;)przez czochracz - Forum wspinaczkowe
Zazdrość..U nas wspinacz/himalaista musi być ciągle cierpiętnikiem harującym na wysokościach i nie godny jest czerpania zysków z tego co robi. Jak chcą sponsorować, niech sponsorują.przez czochracz - Forum wspinaczkowe
Ciekawe jeśli Denis wejdzie w marcu, to czy uzna to za zimę, czy nie...? ;)przez czochracz - Forum wspinaczkowe
Cześć Wybieram się do Norwegii i będę musiał uzupełnić zimowy sprzęt już na miejscu. Gdzie polecacie wstąpić? Pozdrprzez czochracz - Forum sprzętowe
W Denver mało zwiedzania, ale wspinania sporo prawie przy samym mieście. A Utah? Zwiedzania pełno (parki narodowe) a wspinania też mnóstwo. Tani hostel w Moab ;)przez czochracz - Forum wspinaczkowe
kevlaru tak łatwo nie da się przeciąć. Wydaje mi się, że ma podobną wytrzymałość na przecięcia do dyneemy a na pewno dużo większą od taśmy nylonowej. Kiedyś 4mm kevlaru przeciąłem dopiero przy 400kg, statycznie na ostrzu czekana. Pozdrprzez czochracz - Forum wspinaczkowe
Skały jak stały, tak stoją tylko ludzi trochę więcej.przez czochracz - Forum wspinaczkowe
A pokonania trasy nie? :) Oczywiście gratulacje!przez czochracz - Forum wspinaczkowe
Bez sensu ta kupować co wrzuciłeś. Polecam made in Poland ;)przez czochracz - Forum sprzętowe
Muszą być na Fiali i Wzgórzu! pytanie "jaki warun?" tam jest zasadnicze:)przez czochracz - Forum wspinaczkowe
ok tego nie widziałem. Ale są to prototypy/kilka egzemplarzy custom nie seryjna produkcja z certyfikatem.przez czochracz - Forum sprzętowe
To to ja wiem pytałem 'Kopyto" gdzie jest napisane, że te z bloga są w ogóle i na dodatek są lżejsze. Wyczytałem w blogu że się zastanawiaja nad zrobieniem formy, bo to kosztowna sprawa, a waga prototypów dla Kiljana to nieco ponad 400g. Tak tylko pytam bo chyba nic im z tego nie wyszło dalej. Pozdrprzez czochracz - Forum sprzętowe
Przepraszam ale gdzie masz że te są lżejsze i że w ogóle są?przez czochracz - Forum sprzętowe
Najpopularniejsze zakwaterowanie jest u Marco w Villa Marina w Sant Agostino (dokładnie Piana di S.Agostino), tel. +39 771 740374. Byłem tam kilka lat temu. Spoko noclegi, fajny człowiek, podwozii do sklepu ;) Pozdrprzez czochracz - Forum wspinaczkowe
Mój faworyt to Tripoint, do wyboru do koloru. faktura nie niszczy skóry, profile chwytów wygodne, a oblaki aż chce się łapać ;)przez czochracz - Forum sprzętowe
Ja bym wybrał takie: Filar Wyklętych Góra Zborów Horyzonty techniki Lechfor Ostapowski Sokolicaprzez czochracz - Forum wspinaczkowe
Prawdziwa siła wpinki się nie boi! :)przez czochracz - Forum wspinaczkowe
Ja bym powołał komisję do sprawdzenia przebiegu całego zajścia ;)przez czochracz - Forum wspinaczkowe
Cześć. ja mam ophir 3(z jedną klamerką na pasie) i dla mnie jest bardzo wygodna. Nic jej nie czuć, bardzo mi pasuje. Jako facet nie wiem jak wypadają rozmiary dla kobiet.Ja mam M, a w pasie nieco poniżej 80cm. Pas uprężyż dociągam prawie do końca. Pozdrprzez czochracz - Forum sprzętowe
Ok dzięki. Jeszcze poczekam z decyzją, bo sporo kasy...przez czochracz - Forum sprzętowe
Szukam dziabek i natrafiłem na polską produkcję.Niewiele o nich wiadomo oprócz strony i fb. Ktoś coś może powiedzieć,warto? Podobno hand made? Potrzebuję na dłuższe drogi i lody. Pozdrawiamprzez czochracz - Forum sprzętowe
Wisi pętelka więc chyba projekt drogi na razie;)przez czochracz - Forum wspinaczkowe