Wojtas nie ekscytuj się. jakby ciebie tak partnerzy wystawiali, to tez wolałbyś sie wreszcie powspinac a nie robić w marketingu. naraprzez zjc - Forum wspinaczkowe
Szacun dla takiego jamnika. Tymczasem dziura wzbogaciła się o nową sekwę Nangar Khel VI.4+ rzetelne. start na prawo od Sacramentum w najdalszej nyży, bez depresyjnych pułek i prawej ściany. Dalej równolegle do sacramentum do przęsła. wyjście samym okapem, bez ścian bocznych. Zdjecia będą, jak tylko któregoś ze znajomków zmuszę, by tam pojechał:) Póki co pozdrowienia dla wszystkich purystów.przez zjc - Forum wspinaczkowe
Jeszcze nie, ale dziura nie jest wyeksplorowana do końca. jak tylko tam będę, to cos cyknę i wrzucę do wgladu.przez zjc - Forum wspinaczkowe
foty mogą być (jak zrobie;)), ale pamietajcie o pierwszym i drugim wrażeniu. Dojście od jednostki wojskowej alejką potem na polanie jakimś absurdalnym szlakiem w prawo w las. z zewnątrz wygląda takprzez zjc - Forum wspinaczkowe
Witam! W niepozornej dziurze w rejonie Zakrzówka, o poetyckiej nazwie Zbójnickie okno powstała nowa droga/boulder Sacramentum gladiatorum Vi.4/4+ na fali mody na Alibabe: "no ciapas". start z wybitnej puły z tyłu grotki, potem przez strop do przęsełka, przewinięcie i dalelej na zewnątrz przez okapik. Jak nie zrazi was pierwsze (i drugie też) wrażenie estetyczne, zrobicie pare naprzez zjc - Forum wspinaczkowe
Witam. Jeśli nikt jeszcze nie wciągnął kombinacji, to ogłaszam: Zimny Lech VI.4+/5 dla przypomnienia: start Archetypem, po trudnych ruchach odbija pionowo do góry w strop, by po cruxie Gulika Majstra przechodzonym od tyłu wpiąć się do zjazdu na Anecie Krawczyk w NHR było by VI.5 ale przypadkowo w ciągu znajduje się no hand, co umożliwia strzerzpanie przed baldzikiem. Zalecane mega długieprzez zjc - Forum wspinaczkowe
ostrożna, jak ostrożna, trochę brak mi doświadczenia w tych trudnościach. na pewno znajdzie sie jeden z drugim, przebiegną i powiedzą że łatwe... Tyle że powstało coś nowego i to po stronie nieco olewanego tyłu dziury. Zajebiście, że nikt się nie wbijał wiedząc że próbuje, cierpliwość to święta rzecz. Dziękiprzez zjc - Forum wspinaczkowe
Witam! poprowadziłem dzisiaj nową kombinację w Jaskini Mamutowej. (niezależnie od wszystkich stwierdzeń naszych kochanych purystów) ANIMALITY VI.5+ start Dogonic LasVegas, potem przed mokrą dziurą na wprost najniższymi chwytami na przęśle w kierunku Archetypu Cienia (Hipertrofia od tyłu). Po osiągnięciu tzw "książki" idziemy Archetypem do zjazdu. Całośc w @#$%& logiczna i po dobrycprzez zjc - Forum wspinaczkowe
jak wiadomo mamusia jest najlepszą pakernią pod krakowem i jak każda pakernia potrzebuje nowych przystawek. Opcji jest więcej niż kilka, ale purystom to się nie spodoba. he heprzez zjc - Forum wspinaczkowe
projekt jest mój:) Kombinacja startuje archetypem, potem po trudnych ruchach zamiast odbijac w prawo do stanu, wchodzi w dach, przerabiając od tyłu cruxa z tzw Gulika Majstra Dragi. Koniec na rachitycznym do granic możliwości stanie od "anety krawczyk". zakładam VI.4+/5, ew VI.5 soft. Proszę o ten tydzien cierpliwosci - jak droga nie padnie, jest otwarta. na dniach pojawi sie inna &qprzez zjc - Forum wspinaczkowe