Kup sobie "badz sprawny jak lampart" i sam sie wyleczysz. Podstawa to dobre rozciaganie kilka razy na dzien + vodoo na lokiec. Na pewno szybko nie przejdzie. Trzeba byc cierpliwym.przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
8a Too late to jedna z najlepszych osemek na calej istrii! Moglbym to droge robic 10 razy na dzien a i tak bym znowu po niej sie wspinal. Supet tufy i fajne dyno w kluczowym miejscu ! 5 stars.przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
od razu widac roznice! poza jednym wypuszczeniem nog raz na poczatku (tam co jest chyba najlepsze rozwiazanie in najszybsze) prawie sie juz mu to wiecej nie zdarzylo!przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
A propo sashy to nie jestem taki pewien czy jej misiu jej pomaga. Ostatni wpis mowi o 8b+/c, a laska kosila normlnie drogi 9a.przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
nie, nie przytylem, a, ty? niby wspinamy sie tylko dla siebe, ale tak defacto , to troche zenada, jak sie widzi takich gosci. osobiscie , to nie mam nic do niego, nawet calkiem rowny mlodzieniaszek , ktorego pare razy widzialem w padaro. pojawia sie tylko pytanie dlaczego tak bezwladnie macha nogami. nigdy nie widzialem zeby ondra czy sasha tak robili. mysle ze u takich gosci jak megos czy stefaprzez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
jak za duzo prowokacyjne to usuncie !przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
ciekawe jakby mu w wojsku za komuny szlo. tam by byl prawie jak mrowka ktora potrafi wiecej udzwignac niz sama wazy. Taki 20kg plecaczek + gas maska+ bron. ale by mu dalo w dupe! mysle ze w pradzwiwych gorach jak by trzeba zadac z buta ze szpejem to by sie gosciu lekko zdziwil.przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
Pomijajac jego forme, jak sie ku...piecdziesiat pare kilo wazy to se mozna tak jak szympans nogi wypuszczac. To jest naprawde unfair jak sie jest takim kurduplem. Tacy goscie powinni tez w skalach zostac zdyskwalifikowani. Ondra to co innego, "chlop" ma prawie 70 kg!przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
Sorry . Ta odpowiedz tez powinna byc pod wykladem T .przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
Wcale nie nudny wyklad! Podoba mi sie. Mozna sie czegos dowiedziec. Mysle ze podanie orientacyjnych opadow w cm np od do wystarczy. Opad+wiatr (kierunek , sila)+nachylenie i wystawa+stan sniegu przed i podczas opadu daja juz wystarczajaco info do PLANOWANIA ( o to tu glownie chodzi). Reszta np test na stoku z lokcia etc trzeba juz on-side sprawdzic. Jak to przystalo na polska szlachte musialy sprzez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
I jeszcze jedno na temat "swiadomosci". W cywizylowanym swiecie jezeli "rangersi" podaja info sa prawnie zobowiazani do sprawdzenia ich aktualnosci . Mysle ze polska po malu malymi kroczkami chce dolaczyc do cywilizacji wiec naturalna koleja rzeczy powinno to tak funkcjonowac. W koncu chodzi o zycie ludzkie a nie o to czy bedzie ladna pogoda na zdjecia czy wypas ala canadian pprzez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
Dokladnie to byloby rozwiazanie i dokladnie tak wyglada kolej rzeczy przy nie aktualnych danych. Np w Szwajcarii i Austri nie masz szans na network w powaznych gorach i bazuje sie tylko na danych z tablic czy to na wejsciu czy w schronisku.Wreszcie ktos kto szuka rozwiazania a nie winnych i co by bylo gdyby. Coraz blizej EU!przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
Sluchaj Kolego. Chodze na skitoury prawie 20 lat glownie w Alpach i robie to swiadomie jak ty to nazywasz. Skale podana przez komunikat traktuje jako orientacyjna a faktyczna oceniam sam na stoku. Problem polega na tym ze jak ktos , np. ja wchodze do doliny i stoi na tablicy jak byk 2 to zapewniam cie ze nikogo nie interesuje kto za kogo czy za co jest odpowiedzialny tylko bierze taka informacjeprzez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
Cos nie bardzo dzialaja po stronie polskiej komunikaty lawinowe. Wczoraj przy wejsciu do doliny stala 2. Powyzej granicy lasu byla mocna 3 . Po prostu wszystko jechalo. Pare zespolow spuscilo kilka malych desek a jakis wariat darl zlebem z giewontu na dol gdzie ponizej do gory podchodzila grupa turystow bez nart. Nie mieli by szans na nic jakby ten szaleniec z gory na nich cos puscil. O zgrozo! Cprzez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
Mysle ze na dzien dzisiejszy to jest , conajmniej przejscie roku! Mozna robic 9a , ale nie kazdy ma balls , zeby to robic na czasami pseudo asekuracji. Szacun absolutny!!!!!!!!!!!!!!przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
Czapki z glow dla was!!!!!! Tam sie naprawde mozna po...ze strachu.przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
Ostatnio przypadkowo natknalem sie na wzmianke Jacka o "cemenciku" na drodze Sto Kotletow w roznowie. Byc moze nie znam sie za dobrze na przeliczaniu polskich wycen na francuskie, ale wydaje mi sie ze ta droga nigdy nie miala 8b nawet w pierwotnej wersji, tzn . przed tym jak ktos za mocno "czyscil" cemencik tak ze juz nie byl on na tyle sliski. Droge zrobilem gdzies okolo 2010przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
serwus! mozna sie juz oficjalnie wspinac w sperlondze?przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
kto jest autorem tej drogi? wyglada niezle i miejscami tajemnie.przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
Gratulacje za wytrwalosc na sciance na Posledny Sud! Robiac Kororo z Jurkiem Gurba jakies 2 tygodnie temu (on prowadzil trudnosci ), tez spedzilismy troche czasu na rozszyfrowaniu kluczowego 3. wyciagu. wedlug mnie, jezeli 2. wyciag jest za IX- to za 3. dalbym IX (jak zreszta stoi na slowackim topo ) zwlaszcza jezeli nie ma sladow magnezji. z tego co wiem to Gisbern zrobil droge OS lata temu , aprzez jkudlaty - Forum wspinaczkowe
Gratulacje za wytrwalosc na sciance na Posledny Sud! Robiac Kororo z Jurkiem Gurba jakies 2 tygodnie temu (on prowadzil trudnosci ), tez spedzilismy troche czasu na rozszyfrowaniu kluczowego 3. wyciagu. wedlug mnie, jezeli 2. wyciag jest za IX- to za 3. dalbym IX (jak zreszta stoi na slowackim topo ) zwlaszcza jezeli nie ma sladow magnezji. z tego co wiem to Gisbern zrobil droge OS lata temu ,przez jkudlaty - Forum wspinaczkowe