Micaj Napisał(a): ------------------------------------------------------- > koala Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > > Z tym że rozpoznanie z wędki na trudnych > tradach > > jest u nas w powszechnym użyciu i nie budzi > > kontrowersji. > > Nie do końca się zgadzam. Przynajmniej jeśli > chodzi o Sokoprzez koala - Forum wspinaczkowe
kolarz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > rozumiem Twoje argumenty. masz rację ze definicja > szeroka. > dlatego w piachach przyjeto ( o ile mnie pamięc > nie myli-poprawcie)ze dlugosc utykaczki jest > limitowana. ale juz wsadzenie wezła utykaczką > jest ok. Teoretyzując dalej: Z reguły do włożenia utykaczką węzła do szpary na pełenprzez koala - Forum wspinaczkowe
McAron Napisał(a): ------------------------------------------------------- > koala Napisał(a): > > > Od jakiegoś czasu staram się uderzać na > drogi > > tradowe OS-em. Jeśli po dłuższym czasie nie > > puszcza to wieszam wędkę. > > Pytanie: co to znaczy "nie puszcza"? > Chyba nie chodzi o to, że na niej latasz a dlaczego nie??? &przez koala - Forum wspinaczkowe
flowerM.P. Napisał(a): ------------------------------------------------------- > no i takiej formacji w > tej trudnosci w pl nie uświadczysz. Ja bym z taką lekkością cenzurek nie wystawiał pozdr. Piotrekprzez koala - Forum wspinaczkowe
astrodog Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Poza tym mam wrażenie, że zdecydowanie różni się > wspinaczka w Eire i w UK. UK to oczywiście > wyższy poziom, ale też bardziej "elastyczne" > zasady - wiadomo, każdy chce być sławny, ale w > miarę możliwości - jeszcze za życia. Tutaj > wędkowanie drogi jest czymś zdecydowanie mniprzez koala - Forum wspinaczkowe
kolarz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > jest "cieńka czerwona linia, miedzy rozsądkiem a > szaleństwem" To już wynika z letury wcześniejszych postów tego wątku :) > i co nie jest zakazane jest dozwolone. Właśnie próbujemy zdefiniować jedno i drugie. Czy się uda? Wątpię. Cieńka czerwona linia bywa różnie umiejscowiona.przez koala - Forum wspinaczkowe
astrodog Napisał(a): ------------------------------------------------------- > koala Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Marcin, > > Gratuluję przejścia i mocy. Tak jak pisałem > w > > newsie, zrobienie cruxa kosztowało mnie sporo > > starań i czasu - Tobie wystarczył jeden > dzień. > > Jak rozumiemprzez koala - Forum wspinaczkowe
dr know Napisał(a): ------------------------------------------------------- > skoro plastruje sie paluchy...dlaczego nie > plastrowac sprzętu? > > pozdr > dr know np. grabek do nadgarstka. Na dziurki jak znalazł ;)przez koala - Forum wspinaczkowe
jeśli podkleisz na jej końcu węzeł i wetkniesz go do szpary, to obniżyprzez koala - Forum wspinaczkowe
Wybacz McAron, ale jedyne sensowne zdanie zawarłeś w P.S.przez koala - Forum wspinaczkowe
flowerM.P. Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Pojadę tam ponownie z > odpowiednim szpejem ale nie wiem czy tez to bedzie > ok bo poprostu oleje wspomniana kosc i załoze 5 > cm niżej cama c3 .A jak dobrze wiesz nie ma to > najmniejszego znaczenia bo jak wyjebiesz z ponad > klamy to i tak lądujesz na półce chyba ze > asekurant jest nprzez koala - Forum wspinaczkowe
Marcin, Gratuluję przejścia i mocy. Tak jak pisałem w newsie, zrobienie cruxa kosztowało mnie sporo starań i czasu - Tobie wystarczył jeden dzień. Takie dyskusje jak w tym wątku nigdy nie należą do przyjemnych. Opierają się na subiektywnych odczuciach każdego z nas. Być może Rafał w zbyt radykalnej formie sformułował swoje, lecz patent z przedłużką zawsze będzie budził kontrowersje, u mnie równprzez koala - Forum wspinaczkowe
hmm.. no cóż... nie doceniłem nas w takim razie. DZIĘKI SZYMON Wpadnij kiedyś na Halę. Pozdrprzez koala - Forum wspinaczkowe
Birbag Napisał(a): ------------------------------------------------------- > a do nas nie napisał :( a i Jacek tyż ... :( - > nie lubią nas chyba... :( Marek no co Ty? W gruncie rzeczy uważam że jesteś fajny ;) Pewnie Jacek nie chciał ci zawracać głowy :)przez koala - Forum wspinaczkowe
Dzięki za gratulacje Należą się one głównie Jackowi. Ta droga to jego dziecko, od pomysłu aż do realizacji (poprowadził zdecydowaną większość drogi) pozdrawiam Koalaprzez koala - Forum wspinaczkowe
Mikser Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Nie chcę się mądrzyć, ale dla mnie stwierdzenie > Biedrunia [....] jest sygnałem przeciw "dobrej > asekuracji" na DDS-ch w polskim wapieniu. Piotrek,skąd ta generalizacja: dobra lub zła? Zapytam analogicznie: czy drogi w polskim wapieniu są łatwe czy trudne? >Myślę, że > miłośnicyprzez koala - Forum wspinaczkowe
xtonyx Napisał(a): ------------------------------------------------------- > ..... stoję... przed dylematem czy > odnowić asekurację na dwóch pięknych rysach (ok > VI.3+ - VI.4) w mało uczęszczanym rejonie; drogi > są aktualnie obite starymi "zardzewiałkami. Chodzi o Przewodziszowice? Jeśli tak, to rzeczywiście całkiem dobrze siada tam własna protekcja > Wracającprzez koala - Forum wspinaczkowe
Zrobiona jest rysa która kończy się w 2/3 długości okapu. Całość to naprawdę wielkie wyzwanieprzez koala - Forum wspinaczkowe
Luk Muller i Flower zrobili OS-em Na Własnych Kościach VI.3+w Rzędkach. Nie jestem pewien, ale Adam Pustelnik przeszedł chyba bez znajomości Rysę Klimka (Panfila) VI.3+ na Krzywej. W połowie lat osiemdziesiątych Marek Płonka otarł się o OS prowadząc Czerwone Bździągwy VI.3+. Walcząc z kluczowym bulderem na dole drogi zeskakiwał na ziemię. Z trudniejszych dróg Rudaw otwartych w RP naprzez koala - Forum wspinaczkowe
Extreme: Brawa za czujność :) Cenię Twoją postawę co do obijania rys. Jest mi bliska. Jednak tyle wyczytać z dwóch fotek?! Ja stojąc pod drogą byłem święcie przekonany że świetnie będą tam siadać pięści :)) Jak już zostało powiedziane, każda z takich dróg ma swoją specyfikę co do możliwości asekuracji. Z tego co pamiętam Space Crack ma w górnej części ok.20cm szerokości (na oko-nie mierzyłemprzez koala - Forum wspinaczkowe
Poddanie w wątpliwość konsekwencji Łukasza w podejściu do obranego stylu pachnie mi demagogią. Podzielałbym Twoje wątpliwości, gdyby Mamutowa leżała na terenie TPN, a klamki na Chomeinim "pachniały świeżością". Przytaczanie przykładów ze skał na prawdę nie ma tu nic do rzeczy. Pozdrawiam Piotrek Poloczekprzez koala - Hyde Park
Hej Kuba! Ad 1. Jak widać nie wszyscy wiedzieli. Łukasz, ja i wielu innych, przeczytało o podkutym chwycie w poście J.Jurkowskiego. Zastanawiające że nikt (z tych którzy wiedzieli) wcześniej, nie miał odwagi krytycznie wypowiedzieć się na ten temat na forum publicznym? Poza tym, mam podobny pogląd na zakończenie tej sprawy. Pozdrawiam Piotrek Poloczekprzez koala - Hyde Park
W takim razie chyba niepotrzebnie się rozpisałem :) Urazy do Ciebie nie żywię. Chciałem tylko wyjaśnić sytuację ze względu na zbieżność okoliczności. A propos Biblioteki, właśnie przeczytałem informacje o akcji Warszawian (rzadko zaglądam na stronę). Myślę że wiosną można by połączyć siły podczas obijania tego rejonu. Pozdrawiam. Piotrekprzez koala - Hyde Park
>Jak ktos chce niech robi kurs ekipera niech ringuje drogi, oby nie w ten sposob jak kolega nazwijmy go X, ktory na prosbe, zeby uzupelnic stanowiska na Dziewicy w Podlesicach odparl: Z tego nie mam ani kasy, ani slawy. I poobijal pieciometrowe kamienie w Mirowie<Bodzio Gwoli wyjaśnienia. Jestem jedynym ekiperem z tzw. licencją PZA, który działał na terenie Mirowa. Domyślam się więc, że chprzez koala - Hyde Park