hej moze mi ktos powiedziec jak sie nazywaja drogi i jakie sa ich wyceny na torbie w grupie krętej?? 1. na lewo od torby polskiej filarkiem ? 2. na prawo od torby , taj jakby na nastepnej skalce krotka 3 wpinkowa. cos kolo 1+ ?? 3. krotka przez kruch przewieszenie na plecach torby ? dzieki i pozdroprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
hej, bedziesz tam na weekend majowy?? ja moze zagladne na jeden dzien ale to jeszcze nic pewnego.wieczorem postaram sie podeslac Ci skany. topo mg jest mocno nieaktualne ale wystarczy na jeden wypad napewno zwazywszy ze wspinanie tam dosc specyficzne. co do spania to najlepiej przy wiacie jak sie podjezdza w okolice skal. opis tez w MG. pozdrawiamprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
hej... orientuje sie ktos jak nzywaj sie drogi i jakie maja wyceny na prawo i na lewo od drogi buldent ?? po prawej plytka a po lewej przez przewieszonko ... dalej na lewo jest projekt. dzieki za odp i pozdroprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
cobry mistrz... na jurze wystarcza do 6.5 spokojnie... a nawet 5/5+ ;)przez stokrot - Forum sprzętowe
hej jak w temacie. mieliscie moze ta line?? czy polecacie czy nie?? generalnie w skalki ma sluzyc latem i tyle :) pozdrowki i dzieki za odpprzez stokrot - Forum sprzętowe
ok masz racej ... sprawa zdjec zostala wyjasniona przez mikolaja i ok moje wnioski wynikaly tylko z tego ze przeczytalem artykul, popatrzylem na zdjecie i ... to mnie zastanowilo a pozniej to juz poszlo dalej . uwazam ze zaliczanie sobie w taki sposob drog jest co najmniej niestosowne .... to mateusza sprawa czy sobie zalicza os czy nie ale po przeczytaniu artykulu duzo osob raczej by mprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
"Sprecyzuję odrobinkę. Erik przy pierwszej wstawce w Maharadżę był asekurowany przez Mateusza. Aparat wtedy stał na statywie, a Mateusz zwalniał migawkę pilotem. Erikowi niestety nie poszło i trochę wisiał patentując (kilka wstawek w trudnościach), cały czas asekurowany przez Mateusza. Potem Mateusz wstawił się w "OeSa", był wtedy asekurowany przez Erika. Na koniec Erik poszedł jesprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
kiedy bylem. napewno nie podczas tego przejscia :) chodzi o to ze nie rozumiem po co pisanie o os jak to czysty fl ... tyle... co do innych historii to popatrz chociaz na ostatnie przejscia na diabelskich mostach. gdyby nie zywa reakcja ludzi na zrobinie 2 drog o wspolnej koncowce i to obie os to pewnie tak by bylo... to w takim razie czy na wescie jak robi drogi o spolnych czesciach to zaprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
a to znajomy nie mogl robic zdjec tylko musial mateusz wyzwalac migawke ??? rozumiem ze znajomy przyszedl pozniej dlatego wczesniej robil to mateusz?? wisial w trudnosciach i wykonal kilka prob.... a mateusz wtedy patrzyl sie w ziemie tak?? nie to ze sie czepiam ale po jaka cholere gadac ze sie zrobilo taka droge OS. wiem ze to chwala i wogole ale tak jak pisalem wczesniej dookola mateuszprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
GTX - no zerknij na artykul o przyjezdzie mocnego belga ( bodajze ) do polszy... no i przeczytaj atykul.... gosc zrobil maharadze os. zdjecia z jego przejscia sa autorstwa M.H a pozniej fotograf prowadzi ta sama droge rowniez os ... zreszta kontrowersyjne przejscia tego pana czesto sie pojawiaja. ja sam bylem swiadkiem innego malego przeklamania ale to jest dla mnie przegieciem...przez stokrot - Forum wspinaczkowe
nie wlasnie trzeba wysylac goscia dzien wczesniej zeby poczyscil, pozniej pomagnezjowal te lepsze i zaznaczyl kreskami plus oczywiscie stopnie :) pure onsight :)przez stokrot - Forum wspinaczkowe
heheh to juz wiem jak w przyszlym roku poprawie sobie osa :) Ratm - nie wiesz co to zaczepy?? jak trzymasz chwytakow to wkladasz line w zaczepy ;) heheh sorki w pierwszym poscie za polszczyzne o haladaju :) anmieszalem i napisalem zle. chodzilo o to ze robil zdjecia gosciowi na maharadzy a pozniej poszedl na niego i zrobil z osa.. miutprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
mozna sie wspinac wszedzie ... zaplacisz mandat badz nie i po problemie ...przez stokrot - Forum wspinaczkowe
hej purysci i nne stworzenia :) mam pytanie czy adam o pokonal GT os czy fl no bo przeciez MIAŁ POWIESZONE ZACZEPY na drodze ?? he ??? zreszta M.H robiac os na maharadzy nie dosc ze mial powieszone zaczepy to jeszcze robil zdjecia podczas prowadzenia swojemy kolegi z zagrnicy tuz przed jego pieknym przejsciem :D co Wy na to ?? pozdrawiam P.S prosze o szczere wypowiedziprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
cena??przez stokrot - Kto na wspin? Wyjazdy, partnerzy, ściany, sekcje
ja tez bylem kiedys swiadkiem jak w M.H byl w oblazowej i probowal tamtejsze klasyki... pozniejsze deklaracje co do ilosci prob byly troche rozbiezne z tym co widzialem...nie znam sie ale na wescie nawet 3 bezpieczna jest preferowana czasami przez swiatowa czolowke wiec moze inne zasaday maja chlopaki ;) pozdro i szacun za flesza z bolecho w takim ukladzie :)przez stokrot - Forum wspinaczkowe
nie no jasne ze jedna zostala pokonana os. chodzilo mi o to ze taka osoba jak Mateusz wpisuje 2 drogi os i jest niby spox. to tak jak rozmowy o pierwszej bezpiecznej, gdzie gwiazdy swiatowego wspinu maja czasami wpiete 2 badz 3 bezpieczne a na filmikach z przejsc ewidentnie widac ze dalo by sie wpiac tylko pewnie kosztowalo by to troche wiecej niz ja ma sie wpiete :) co do wyceny to nie wiem bo nprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
Paolo Napisał(a) > Nie można zrobić i Wolanda i Messera OS ! jednak nie wszyscy sa takimi ortodoksami :) > No i numerki omawiając to Messer ma 5 a nie 5+. napisal typowe 8a a ma na koncie kilka takich wiec chyba wie lepiej niz grono polaczkow dla ktorych to droga max mozliwosci... zreszta gratuluje im bo jednak zrobili 8a a nie 7c+ :)przez stokrot - Forum wspinaczkowe
to napewno 6.1 ale nazwy nie pamietamprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
jesli sa tylko te drogi to mi wystarczy :) skany mialem na mysli skany z przewodnika bo chyba w jurze jest ta skala a jesli nie to przepraszam za pomylke i dzieki za odpowiedz. powiedz mi jeszcze jesli masz takie wiesci czy na skale biedruniowej te drogi za 6.4 mialy jakis niby obryw cos wyczytalem?? wyceny nadal takie same czy brak przejsc po obrywie? pozdroprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
hej jak w temacie. moze ktos podeslac skany tej skalki. Biedrunipowa znalzlem ale tej nie moge. quiget@o2.pl dzieki i pozdroprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
dziekuje Ci dobry czlowieku :) jeszcze tacy sie zdarzaja :) pozdroprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
no wlasnie w tym prblem ze do najblizszych znajomych mam 180 km i troche srednio oplaca mi sie jechac po cos o co moge poprosic tutaj i moze akurat komus bedzie chcualo sie zrobic skan i mi podrzucic :) ale dzieki za pomysl ;) pozdroprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
jesli ktos ma skan topo lisiej skały na zasudniu to poprosze na maila quiget@o2.pl znalazlem tylko cos takiego i jakies info ale dokladnego topo niestety nie... pozdrowkiprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
no to sie zgadza... jak pojdziemy daleko w lewo trawersem to wiecej niz 4 i to o plusa lekko a jak nie to troche mniej. na 3+ zasluguje tak mi sie wydaje. start ewidentny ale chcialem zapytac bo sa nowe ringi a tam gdzie powinna startowac ( wg schematow) nie ma ich wcale. tez mysle ze najladniejsza ale chyba rzadko chodzona. pozdrowki i dziekiprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
hej. pytanie odnosnie tej drogi?? czy ktos moze mi powiedziec czy na gorze idzie to po lewej stronie od ringow czy jednak troche po prawej bo na moj gust jak to idzie po lewej to ma jakies mocne 4 a jak jednak po prawej to raczej chyba 3+ :) no i czy start jest teraz obok rynny biernackiego po prawej?? swoja droga bardzo polecam bo dobre chwyty i ladna droga tylko niechodzona czesto a stopni nieprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
ta kwassss.... smieszna przystawka... teraz to ma jakies 6b bo pourywalo sie troche mikrusow i zorbily sie dobre krawadki .. jesli chodzi o druga 7b na prawo od kozika to chodzi mi o ten wqariant na wprost czyli chyba 36. pamietam ze latwe to nie bylo ( nie zrobilem ) i pare osob sie na tym meczylo. widzialem tylko jedno przejscie i raczej potwierdzenie 7b no ale jak ma teraz 7a to ok :) coprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
na prawo od kozika chyba tez ten bald byl przechodzony wczesniej, najprawdopodobniej przez tych samych autorow co poprzedni kozik i z tego co kojarze to tez mial 7b. Tomek dal teraz a+ wiec to kosmetyka a chodzi o to samo prawdopodobnie. No i jeśli moge sie upomniec to na czarownicy na prawo od nabuchodonozora jest moj bald Cieżko widzę :) oraz wariant startujacy ciezko widze i trawers w prawo doprzez stokrot - Forum wspinaczkowe
bald z nr 34 to nie jest przypadkiem Kozik?? mial kiedyś 7b?? był napewno przechodzony przed 2012. Nam przynjamniej kiedys taka nazwe i wycene oznajmiono wiec FA Oleksiaka chyba nieaktualne. miejmy nadziej ze autor sie odezwie. co do nabuchodonozora to da sie go dalej robic z niskiego sd tylko zablocone sa stopnie i startowy chwyt.wiekszosc startuje juz z nastepnego chwytu do ktorego byl najtrudnprzez stokrot - Forum wspinaczkowe