Eldorado to klasyk VI.3,na lewo jest projekt kantu krowiarek ma tylko zjazd (min VI.6).Na lewo od kantu jest V+ (rysa Maja)ale moze miec wiecej. Filarek na prawo od obitego okapu " po niczym" to okolo VI.3+\4, na prawo dalej jest VI.2 (Adam Slodowy) zaczynajace trawersem z lewej . Ja pojdziesz na wprost masz na starcie balda okolo 7a fb autorstwa Mikosa (jest nawet spit) potem konczysprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Ondra to wspinaczkowy geniusz, jakiego jeszcze w tym sporcie nie bylo!Taki mistrz rodzi sie raz na wiele lat. To taki Bolt w sprincie, czy Federer tenisa. Ondra nie dosc ,ze wygrywa w wieku 17 lat zawody pucharu swiata, to wyrownuje rekordy swiata w OSie z lina (8c+),dodatkowo 2 baldy 8b pokonane flash, wiele,wiele 9a+RP w roznych rejonach skalnych i w roznych formacjach. 9b i wiecej w jego przypprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Dlaczego najladniejsze VI.3 w rudawach ma nie byc obite . Pank , Znik i Zubr w Sokolach to tez rysy, zniszczenie asekuracji na tych pieknych klasykach to prawie samobojstwo. Wymiana tak, wybicie nie wchodzi w gre. ps . na eldorado na gorze nie ma rysy jest za to jest bald z gniota ze slaba mozliwoscia asekuracji.przez lennox - Forum wspinaczkowe
Jeden opad deszczu i na krowiarkach wszystko znika, tak wiec problem nie istnieje! Specjalnie zrobilem duze kreski aby po zlewie bylo cokolwiek widac na kancie. Na eldorado chcialem troche ulatwic patentowanie chlopakom, ale niestety nie pomoglo. p.s Jezeli to mialoby ulatwic prace nad droga to zrobilbym jeszcze wieksze i dluzsze kreski, na dowolnej drodze.przez lennox - Forum wspinaczkowe
gratulacje!!! 47 lat i taka forma to budzi respektprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Rozumiem ,ze bulderujesz co najmniej na poziomie 8a fb , jezeli baldy 7a czy moze 7b lub wiecej nie sa dla ciebie godne uwagi. Gratuluje mocy !!!przez lennox - Forum wspinaczkowe
Wpiszcie chlopaki w googlach piaseczno glaz narzutowy i bedzie foto.To ciekawe ze nikt jeszcze tam nie dzialal. To 3 km od warszawy jadac na piaseczno , skrecacie w lewo i dalej pytajcie ludzi .To jest w osiedlu domkow. Dajcie znac jak z wycenami baldow tego co zrobilem i projektu.przez lennox - Forum wspinaczkowe
Bylem wczoraj w warszawie i odkrylem granitowy glaz narzutowy w piasecznie (3 km od warszawy). Zrobilem jednego balda 6b+(sd) moze 6c fb .Obok niego po lewej pozostal czujny i bardzo ladny projekt co najmniej 7a fb. Zapraszam do mini rejoniku, jest to lokalna ciekawostka,co ciekawe nikt tam chyba wczesniej nie bulderowal gdyz nie widzialem sladow magnezji.przez lennox - Forum wspinaczkowe
bylem wczoraj w rudawach pogoda byla ok do 16. zimno kolo 8 do 10 stopni dobre trzymanie. dzis bedzie cieplejprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Wspolczuje, ja tez mam od wielu lat problem z barkiem. Uszkodzony obrabek, pogrubienie glow sciegna miesnia nadgrzebieniowego i bicepsa. Usg jest waznym badaniem w diagnozie, gdyz mozna zobaczyc staw w ruchu, w roznych plaszczyznach. Z barkiem chodzilem do doktora pytlasinskiego we wroclawiu, on byc moze robi artroskopie ale to drogi zabieg. Po rehabilitacji musisz obudowac bark miesniami. Silownprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Buldering to wspinaczka po malych formach.Tutaj chodzi o walke z trudnosciami technicznymi, a nie o ryzyko.. Jeden woli jako asekuracje 10 padow i 5ciu "spoterow", inny woli wedke. Jeszcze inny chcac byc lepszy zrobi problem z dolem .Jednakze robienie jednej wpinki na pieciometrowym problemie 8b+ to srednia przyjemnosc.przez lennox - Forum wspinaczkowe
Przede wszystkim zejdz ze mnie z tempą, tylko skoncentruj sie na podniesieniu swojej poprzeczki RP, zrob tam chociaz killera to tylko VI.4+, zrob ewolucje na ostasu to tylko 7c , widzialem jak dzielnie latales na niej (bez skutku). Jechales juz kiedys po mnie , dlatego odpisuje w niemily sposob. Zazwyczaj osoby ktore malo robia, maja najwiecej do powiedzenia. p.s Jak chcesz zobaczyc potencjalnprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Klama na panku jest poza plytą i to z lewej strony, wejscie z klina w rysie w gorna czesc drogi nastepuje wczesniej, a potem idziesz na wprost plytą, wszystko. Orzeszki za kantem w 3/4 drogi to nie problem, gdyz na drodze nie ma ogranicznikow na stopnie,po prostu stajesz gdzie masz ochote. Taka idea drogi: ide na wprost plytą. A jakie to ma znaczenie ze obok jest rysa za VI+ w zacieciu?! Idealnaprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Action nie jest dlugim bulderem, jest tam jednak ciag ciezkich miejsc, ktory trzyma az do konca.Konrad spadal idac w ciagu z przedostatniego ruchu. Do drogi dlugiej potrzeba wytrenowania wytrzymalosci, ale takze sily zeby posiadac zapas na ewentualnych trudniejszych miejscach, szczegolnie , gdy znajduja sie na koncu drogi. Do drogi krotkiej bulderowej nie potrzeba wytrzymalosci, jak rownieprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Nasuwa sie pytanie kiedy u nas powstanie potwierdzona droga ciagowa o trudnosciach VI.8,rozwiazujaca problem wspinaczkowy . Niestety jeszcze nie doczekalismy sie takowej. Albo sztuczne scianki, albo tylko krotkie drogi bulderowe w pionie, albo kombinacje z ogranicznikami. Nawet one nie zostaly potwierdzone. Jestem pewny ze sa mozliwosci na trudne rzeczy!przez lennox - Forum wspinaczkowe
To co piszesz o jelicie nie jest prawdą!! Wystarczy pojechac w sokoly i bedac na sukiennicach spojrzec na ciagi w "kominie", mozna tez zjechac jelitem i widac jedno. Linia najbardziej logiczna i zarazem najtrudniejsza jest egzorcysta VI.7 ktory byl projektem konrada saladry.Droga idzie caly czas na wprost w jednej lini. Jelito VI.5+/6 kluczy, uciekajac dwa razy za kant w 3\4 drogi i naprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Widze, ze tobie kazda propozycja wspinaczkowa przeszkadza.Potrafisz tylko krytykowac, szczegolnie duzo mocniejszych od siebie wspinaczy(krytyka problemu atakuje w pewnym stopniu autora). Proponuje,abys skoncentrowal sie na podniesieniu twojego poziomu , gdyz masz w tym obszarze jeszcze bardzo wiele do zrobienia, a nie na pisaniu zjadliwych komentarzy. Anemia ci nie pasuje, Skok dodatni tez, Poweprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Chyle czola przed najlepszym polskim wspinaczem skalnym. 9a RP dwa razy plus 8b OS n razy to juz nie przelewki. Z tym wspinaczem nie ma zartow. Mozna zakladac ze jeszcze podniesie poprzeczke. Chwyty na Undergroundzie nie byly suche , a mimo to zrobil! gratulacje!!!przez lennox - Forum wspinaczkowe
To zdecydowanie najlepsze jakosciowo RP zrobione przez Polaka i to nie tylko na" wescie" ale i wogole.przez lennox - Forum wspinaczkowe
Pisze do wszystkich tych ,ktorzy gloryfikuja robienie ze skal sztucznych scianek, chwalac takie przejscia lub broniac tego procederu. Uczcie sie od anglikow, niektorzy pracuja nad projektami nawet kilkanascie lat, czasami realizujac cel lub odpuszczajac, godzac sie z porazka. Wykuc "dwojke lub fuckera" np. pod siebie, targac z nich tak jak na chwytotablicy czy listwach , to sprawa relaprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Z tego co piszesz , widac ze nie zrozumiales argumentow przeciwnikow niszczenia skal i robienia z nich sztucznych scianek. Sam pisales niedawno, ze kules i bedziesz kul dalej. Jezeli chcialbys jednak cos zmienic, to pamietaj ze niszczenie tych sztucznych drog ktore stworzyles, byloby brakiem szacunku dla wspinaczy ktorzy wlozyli prace,czesto niemala aby je powtorzyc. Sprawa mnie nie dotyczy, gdprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Czesc jestem z wroclawia . Ja rowniez pojechalbym do arco na wspin w drugiej polowie lutego .Jezeli nie masz pary to daj znac jakos.przez lennox - Forum wspinaczkowe
Jestes tylko przeklinajacym szczeniakiem ,ktory chowa sie za anonimowa maska.przez lennox - Forum wspinaczkowe
moze zaskoczysz mnie i przedstawisz sie? mnie juz znaszprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Atakowales mnie a piszesz o Geronimo "droga". Geronimo to ciezka przystawka po dojsciu sekwencja kolo VI.3+, spreparowana przez kudlatego lub lysego z ogranicznikami.przez lennox - Forum wspinaczkowe
To wisisz 2 flachy perszingowi on robil geronimo 2 razy w ciagu(TR). Chyba 8 lat temu.Mozesz wybrnac z tego mowiac,ze nie poprowadzil to fakt, ale tak naprawde to nie ma duzej roznicy. On mial kiedys wypadak i nie lubi chodzic z dolem.przez lennox - Forum wspinaczkowe
Sluchaj sympatyczny kolezko!Wspinasz sie na poziomie ktory osiaga sie po maks dwoch latach solidnych treningow, niestety potrzebowales na to minimum 8 lat .(data twojej rejestr na forum 2002).Mnie tam mozesz obrazac, nie ty pierwszy i nie ostatni.Natomiast mojego tragicznie zmarlego kumpla juz nie, krytykujac jego najwieksze dokonanie,a przynajmniej nie rob tego w mojej obecnosci, gdyz bedzie potprzez lennox - Forum wspinaczkowe
" przypierdalał sie,smrod pozostaje,mam to w dupie a na koncu "peace"" twoje zwroty sa niestety na poziomie pietnastoletniego szczeniaka z zawodowki. Przykre to troche!przez lennox - Forum wspinaczkowe
Widze, ze napisales " niesmak pozostaje", to fakt ale z powodu twoich nieuzasadnionych zlosliwosci ktore narastaja na sile z wiekiem i sa one odwrotnie proporcjonalne do coraz slabszej formy. Nie lubie docinac komus ale to ty mnie zaatakowales, kwestionujac sens mojej i mikosa ponad miesiecznej pracy.Nawet nie zadales sobie trudu zeby dokladnie przeczytac moj post. Jest jasno napisanprzez lennox - Forum wspinaczkowe
Trawers na perle jest moj i mikosa.Byl to stary projekt szopy i wieczora. Ma ponad 50 metrow dlugosci i jest bardzo ciekawy. Po pierwsze oferuje ciagowe wspinanie w lekkim przewieszeniu caly czas do gory. Roznica miedzy startem a koncem to okolo 20 metrow. Zaczyna sie na samym dole,przy scozce kilka metrow pod poniemieckim krzyzem, techniczna sekwencja po gniotach. Potem ciag z miejscem przy drprzez lennox - Forum wspinaczkowe