kilka lat temu miałem dwie i obie zardzewiały. ale to i tak był z nimi najmniejszy problem, na pewno tego już nie kupięprzez Waldorf - Forum sprzętowe
nie warto, słabo startują, szybko się tępią i rdzewieją, szajsprzez Waldorf - Forum sprzętowe
Maćku, wyczuwam w Twoim głosie frustrację i chyba znam jej powód. Powiem więcej, jednoczę się z Tobą w poczuciu zawodu i bezsilności :-)przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
ortografia jest w tych produkcjach najmniejszym problemem. ale gratólóje ;-)przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Hehe, ja również nieustannie jestem pod wrażeniem unikalnej retoryki Pani Redaktor ;-) Nigdy bym nie wpadł, że w taki sposób można łączyć słowa i myśli (?)przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Koledzy, nie jestem zwolennikiem przyznawania nagród i wyróżnień za dokonania wspinaczkowe, ale uznałem że w tej sprawie trzeba się wypowiedzieć. Bo biorąc pod uwagę tegoroczne nominacje ktoś mógłby pomyśleć że we wspinaniu chodzi o bieganie pod górkę lub po panelu na wędkę. Każdy kto był na Elbrusie potwierdzi, że góra nie ma nic wspólnego ze wspinaniem, więc jeśli Jedynka ma być nagrodą wspinprzez Waldorf - Forum wspinaczkowe
noooo, te skałki w Międzygórzu są całkiem wysokie :)przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Mareczku, żebyś nie pisał tu sam w tym wątku to się dołączę :) oglądałem, próbowałem i poświadczam: to ładne, stosunkowo wysokie i przystępne wspinaczkowo skały. Zdecydowanie polecam. A przygotowanie topo nie powinno być problemem - wystarczy wykorzystac obfite zasoby fotograficzne Ojca Dyrektora :-))przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
To już co najmniej czwarta polska wyprawa w tej rejon w ostatnich latach, mam nadzieję że tym razem uda się załoić coś porządnego. Do boju chłopaki, trzymam kciuki!przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Super przygoda i relacja ! Oby więcej takich publikacji zamiast nudnych niusów o spitowych w(s)pinkach często skopiowanych z zagranicznych portalii :-)przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Maja chlopaki zdrowie, niezle sobie dali w dupe, ale chyba o to wlasnie chodzi :-) I bardzo fajny blog, naprawde jest co poczytac i poogladac. Nic, tylko brac przyklad i napierac !przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Dobrze prawicie kolego Eddie :-) Zadziwia mnie tylko obecna w mediach wycena Całuna na TD+ bo technicznie z pewnością jest łatwiejszy niż niektóre drogi TD- (np. Gabbarou-Albinioni na Taculu). Plus wynika zapewne z ogólnej "powagi" drogi. Generalnie ta skala jest do dupy, bardziej rzetelna jest wycena M i WI/AI (podparta info o długości odcinków lodu o określonym nachyleniu i jego jakoprzez Waldorf - Forum wspinaczkowe
W jednej z prób na tej ścianie partnerem Zwierza był też Bodek Stefko, choć akurat wtedy nie urobili tak dużo jak z Loretanem.przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
cietrzew czy głuszec, jeden pies ;-) przyłączam się do gratulacji, bardzo fajna tura, chłopaki dali dobry przykład jak można dobierać ciekawe cele wspinaczkowe, oby więcej takich niusów !przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Makary, przecież nie porównuję przejścia na Domino z Manitua, napisałem tylko że miały miejsce w tym samym okresie dobrej pogody. I dalej uważam, że przejście na Domino jest interesujące, bo pokazuje, że są wciąż są możliwości na dobre nowe linie w rejonie bardzo wyeskplorowanym i popularnym, także wśród Polaków. Zgadzam się, że nazywanie tego przejścia "drogą" to błąd, ale mi to nieprzez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Koledzy, ja tylko zauważyłem że jak coś interesującego się działo tej zimy w alpach, to właśnie w tym okresie dobrej pogody (tak jak przejście drogi Manitua). W przypadku przejścia na Domino to fakt, że trudno to nazwać nową drogą (zwłaszcza że zespół nie doszedł do sczytu), ale wcale nie uważam że to gówno. To 6 nowych wyciągów, poprowadzonych wprost do połączenia z górnymi czterema wyciągamiprzez Waldorf - Forum wspinaczkowe
To już drugi nius o tegorocznych przejściach w masywie Mt Blanc, które miały miejsce w tygodniu 15-18 marca. To był drugi tej zimy okres dobrej pogody w alpach francuskich i najciekawsze przejścia miały chyba miejsce właśnie w tym okresie. Z naszych w Argentiere działali Krzysiek S i Paweł J, ale w alpy wybierało się więcej zespołów i ponoć był tam ktoś jeszcze. Nie wiecie czy ktoś zrobił coś fajprzez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Less-R Napisał(a): A wy chłopaki to kto jeśli można widzieć ? kto ja jestem możesz łatwo wyguglać :-) pod pseudonimem Sputnik działałem troszkę z ekipą z Lublina w latach 92-94, na tej lamperii stawiałem pierwsze wspinaczkowe kroki. głównie z Rybą i Wkurwionym, ale był też Smalec, Dżony, Bocian, Chemik, Karaś i wielu innych fajnych gościprzez Waldorf - Forum wspinaczkowe
martini Napisał(a): Na wklejonym przez Less-eRa zdjęciu widoczny bez wątpienia mój partner z kursu skałkowego 1990/91 :) nie wiem czy twój partner, ale dla mnie bez wątpienia to nie kto inny jak sam Wkurwiony :-)))przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
no to trochę mu zeszło, nierozwspinany był chyba ... :-)przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Sopelki piękne i wspin z pewnością zacny, ale żeby się w takie coś wbijać to chyba lepiej właśnie pod koniec życia, żeby nie było żalu żeś umarł młodo :-)przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Hej, bylem wtedy co Piotrek na jednym lodopadzie (nie wiem jak sie nazywa). Wycenic mozna na WI2 lub WI3 jeśli start w trudniejszym miejscu.przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Hej, z Serkiem używaliśmy blizzard bagów na Caraz I w Peru. Te worki sprawdzają się zadziwiająco dobrze, zwłaszcza w stosunku do wagi, da się w tym wytrzymać nawet w temp sporo poniżej zera. Niestety nie jest to trwałe, ja swój worek podarłem na pierwszym biwaku. No i szeleści też nieźle. Można to polecić na jednorazowe wypady tam, gdzie faktycznie liczy się każdy gram niesionego szpeja.przez Waldorf - Forum sprzętowe
Wielka szkoda, facet byl niesamowity i w ogole podobno fajny gosc...przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Brawo chłopaki, szczyt sie wam należy, trzymam kciuki!przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Brawo Mareczku, chętnie skorzystam :-)przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Brawo Kamilaszku! Chciałbym tylko zauważyć że znowu wkradł się jakiś chochlik drukarski :-) Podpis pod pierwszym zdjęciem zamiast "Na szczycie ..." powinien brzmieć: "Na szczycie Pisco Oeste" jeśli już, bo przecież dwuwierzchołkowa góra w tle to Chacraraju widziana od pd-zachodu.przez Waldorf - Forum wspinaczkowe
popieram, sformułowanie "na dziabkach" lub "dziabkowo" jest jasne i trafne zarówno dla terenu lodowego, mikstowego i czysto skalnego (DT). Bo "klasyka zimowa" to jak widać pojęcie nie do końca jasne i może być rozumiane także jako wspinanie w baletkach zimą, a chyba nie o to chodzi. Tam gdzie potrzebne warto też zaznaczać czy zawodnik przeszedł coś Na Indiańca (czylprzez Waldorf - Forum wspinaczkowe
Kamilaszku, chyba wkradł się jakiś chochlik drukarski :-) Artesonraju od pd-wsch ma 1200m ale przewyższenia od poziomu lodowca, natomiast sama ściana od szczeliny brzeżnej mierzy 600m, z końcowym odcinkiem wystramiającym się do 60stopni. Ponadto na zdjęciu pokazujecie Artensonraju nie od pd-wsh, tylko od pn-zachodu. Tak samo fotka Quitaraju nie przedstawia go od północy tylko od pd-wsch. Jeszczprzez Waldorf - Forum wspinaczkowe
na fotkach pancerny warun, piekne kuluary, wyglada ze to super miejsce na wspin, szkoda ze tak dalekoprzez Waldorf - Forum wspinaczkowe