Andrzej Marcisz powołuje się na innym forum na wykonaną prace społeczna czy reekipacje, a przecież pracę jaka wykonał czyli wymienił jednego nita i wbił 3 haki, wykonał po to żeby móc się tam przystawiać i nie za bardzo pobijać - czy dlatego należą się mu jakieś specjalne prawa, jakaś wyłączność w przystawianiu się do problemu? Niech się chłopaki wstawiają, ale nie zabraniają innym, i dokonujprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
Wyrazy współczucia dla najbliższych. Straszny rok.przez sztaba - Forum wspinaczkowe
Co do uwag to dobrze gdy są publiczne bo wiele zainteresowanych stron że się wypowiedzieć a w końcu o to chodzi. Przed wymianą każdego spita konsultujemy się w kręgach instruktorskich co nie znaczy że rozwiązanie które będzie z zewnątrz nie będzie lepsze. Następnym razem mam nadzieję że znajdziesz drugie stanowisko jest tam gdzie pisałem wcześniej. Do zobaczenia na Hali :)przez sztaba - Wspinanie i warunki w Tatrach
Tomku 2 stanowisko na załpie H jest bezpieczniejsze bo pod okapem a tam się ostro sypie), jak wykorzystasz duży stopień na prawą nogę to nie jest źle:) Pozdrawiamprzez sztaba - Wspinanie i warunki w Tatrach
Tomku. Pierwszy stan pod okapem na Lewych Wrześniakach jest z ringa-Batinoxa(4,5 tony wytrzymałości) do którego dokłada się czerwonego lub żółtego cama i kursanci mogą się uczyć budowy stanowiska( to są drogi kursowe i w przypadku kompletnego obicia stanowisk eliminujemy możliwość nauki jaką daje samodzielne dołożenie jednego punktu i spięcie w całości). W sytuacji awaryjenj (burza, wpadek, tprzez sztaba - Wspinanie i warunki w Tatrach
Gratulacje panowie, fajne wspinanie i do tego jeszcze nowe drogi. Pozdrawiamprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
Dziękuje Januszu za zangażowanie i uważność w trudnych tematach jakie ci podsyłałem, była ława bic wolowa, specjalistyczne smyczki,pokrowiec na 5 par nart, itd oraz cała masa twojego sprzętu na wyprawy. Nigdy nie zapomne twoich słów "to tylko sprzęt i pal go licho , nie dajcie się zabić i wracajcie cali". to byłeś cały TY szyłeś nie dla kasy a dla wspinaczy, tylko nieliczni są w tym gprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
Smutek w sercu Januszu bez ciebie.przez sztaba - Forum wspinaczkowe
Sorry Blondas teraz z łapałem o co chodzi :) Gołąb poleciał- już zmieniamprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
TERAZ TYLKO BEZPIECZNIE W DOLINY. GRATULACJE DLA CAŁEGO PHZprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
Ale wiadomość. Szacun. Teraz tylko trzymajmy kciuki za udane zejście do bazy.przez sztaba - Forum wspinaczkowe
Prawdziwy Polski Himalaizm Zimowy Gratulacje chłopaki.przez sztaba - Forum wspinaczkowe
Gratulacje chłopaki. Super przejście i fajna relacja. Pozdrawiam P.Sztabaprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
Znalazłem, w ścianie Zamarłej Turni na drodze Motyki zagubiony sprzęt wspinaczkowy. Proszę o kontakt piotr.sztaba@pathways.com.pl Piotr Sztabaprzez sztaba - Biuro Rzeczy Znalezionych
„Stara buła się nie starzeje” Gratulacje chłopaki bo daliście czadu.przez sztaba - Forum wspinaczkowe
Styl najlepszy z możliwych, czapki z głów za takie wejście, w tak krótkim czasie, teraz tylko trzymać kciuki za naszych na Brad Peaku.przez sztaba - Forum wspinaczkowe
Dla takich gratulacji warto zmierzyć się demonami i mitami, one najczęściej okazują się dużo mniejsze w realności gdy już umysł zwiodła przygoda, a ciało pustka powietrza za plecami. Tego stanu wolności na szczęście nigdy nie wyklika się w komputerze. Gratuluje pomysłu drogi panie Kowalewski taką linią 45 lat temu. Piotr Sztabaprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
Siwy, od razu widać że cieszysz się dobrym zdrowiem, humor cię nie opuszcza. Kowalewski pewnie przeszedł klasycznie w lecie drogę, nam udało się to zimą na dziabkach. Po 12 godzinach stanęliśmy na szczycie Młynarczyka. Pozdrawiam Piotrekprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
Witaj Mariusz. Świadomie włożyliśmy kij w mrowisko, oczywiście pamiętam WRX z Colorado 13 lat temu, a skale-E sprzed 15 lat ze Szkocji, Shefild. Teraz odhaczyliśmy drogę i zapraszamy do powtórzeń, ale koneserów ze świadomością że można mocno zbić pupę. Z moich obserwacji żadna z powyższych skali nie zadomowiła się na stałe w Tatrach, a powinna. Pytanie pozostaje która bedzie lepsza w górach.przez sztaba - Forum wspinaczkowe
Cieszy mnie czujność kolegi w ustalaniu faktów. Teraz mieliśmy -20 Celciusza i trochę zmarzliśmy(nawet bardzo, do dzisiaj bolą mnie płuca i mam sinego opuszka na paluchu w nodze), a w 2008 z -10 Celciusza o 07:00 rano zrobiło się +20 Celciusza o 10 :00 i wszystko zaczęło jechać, było to w drugiej połowie marca i przywaliło wiosennym słońcem. Zjechaliśmy po 50 metrach drogi z turniczki do którprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
Tak Siwy masz rację, chyba się zagalopowałem z tym filarem Kazalnicy, miałem czas dopiero późno w nocy i puściły mi emocje. PRZEPRASZAM MARCIN. Ale jak już jesteśmy przy temacie odpowiedzialności za słowo, to mogę być doskonałym przykładem tego iż 9-8 lat temu czułem że coś śmierdzi w sprawie najszybszego mojego przejścia Filara Kazalnicy zimą(Andrzeju z ostatniego 5-kowego wyciągu obaj z Mprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
Jerry jesteśmy w kontakcie z Griffinem i pójdzie tłumaczenie naszego oświadczenia. Optymalnie gdyby to wyszło od zespołu, ale jeżeli się nie zadzieje to na pewno sprawę sprostujemy.przez sztaba - Forum wspinaczkowe
Wojtku najpierw fakty: 1. Wysokość ściany „Zespół arbitrażowy określa, że wysokość ściany jest 1100 a nie 1400 metrów, natomiast nic nie wspomina, że w sprawozdaniach z poprzednich wypraw Kurtyki podawana jest wysokość 1400m. A więc wysokość 1400 metrów podawaliśmy za Kurtyką. " Ale to wy ogłosiliście światu iż dokonaliście rzeczy wyjątkowej, której wiele razy nie udało się dokonać Kprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
Super uwagi o szybkosci, mam jedną jedną uwagę, a mianowicie myślę że używanie połówkowej liny w górach często się opłaca i ja jednak zachęcał bym do jej używania- szczególnie w kruchym terenie czy z trawersami. To fakt lina może sie plątać, ja mam taki patent że umawiam się z partnerem i on krzyczy mi tylko kolor liny przy trudnej wpinace, więc sprawa dzieję sie nie jako automatycznie bez dodprzez sztaba - Forum wspinaczkowe
Napiszcie Panowie (Król, Ciesielski)coś więcej o estetycznej stronie wspiania. To jest moim zdaniem najlepsza rekomendacja tel lini.przez sztaba - Forum wspinaczkowe
Pięny lodospad "Alicja w Krainie Czarów"(80 metrówe pionu)w białej wodzie na lewo od "Kaskad" i "Oczu pełnych lodu", znowu wylał się do konca. W tym roku już dwukrotnie bo od grudnia do połowy stycznia i teraz. Miedzyczasie lodospad cały spadł. Warto sie spieszyć bo lód znika z tej drogi błyskawicznie i może przez kilka lat sie nie pokazać. Jeżeli nie bedzie świecićprzez sztaba - Wspinanie i warunki w Tatrach