Jak w temacie. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia/zna kogoś kto wspina się ze "sztucznym biodrem"? Najlepiej przykłady osób, które zdrowo nak***wiają po takim zabiegu ;)przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
Intraneus Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > Dzieło Koszałki broni się tym, że nie jest > kolejnym filmem wspinaczkowym. no wspinaczkowym na pewno nie jest. Bo akurat zdjęcia wspinaczkowe są beznadziejne (tyle drogiej taśmy zmarnowane... a trzeba było wziąć 5D ;))przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
To się nazywa news! Mam nadzieję, że nie zniknie gdzieś w gąszczu raportów, komentarzy i pierdzenia w kółko o tym samym? A tak BTW, film Alaistara Lee z Propheta uważam za jeden z najlepszych filmów wspinaczkowych ostatnio. Zajebiście pozytywny i inspirujący, w przeciwieństwie do np. "dzieła" Koszałki ;)przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
miałem gdzieś kiedyś 3 płytki w mp3, mogę poszukać ;)przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
Fajnie by było zobaczyć np. na KFG :)przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
np. ktoś mógłby też wytłumaczyć dlaczego Edyta 2 razy perfidnie sfalstartowała w sztafecie, mimo że była duża szansa na medal??przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
eee tam przygnębiający, zawsze możesz sobie tłumaczyć, że to "doskonała iluzja" ;)przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
> Zaplecze socjalne, bar, Koniecznie z lanym Primatorem :) i smażakiem na zagryzkę ;)przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
lądek a szczególnie pasterskie to są parchy. w kotlinie i okolicach najlepiej wspinać się w piasku. z hejszą bez przesady, to są sportowe piachy (z małymi wyjątkami). W Czechach polecam Ostasz (szczególnie sektory za polanką bulderową - masakra!) i Teplice (od IXb w górę jest gdzie się nawet powpinać, w niższych partiach skali trzeba się mocno wczuć w klimat :)), choć obecne warunki atmosferyczneprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe
2 maja 2011 po upadku z hajlajna zawieszonego ok 40m nad Kamnišką Bistricą zginął Rok Šisernik. Jest to pierwszy śmiertelny wypadek w historii tego sportu. Więcej informacji na blogu:przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
pablo&sa Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Michał > nie wiem skad masz info o Łabaczku ale.... > nie ma żadnego wyjątku "wyjmki" dla Łabaku, > jest bezwzględny zakaz używania magnezji na obu > brzegach!! > podobnie jak obijanie dróg ze zjazdu!!!!! drogi > otwieramy od dołu!!!!!! i każde otwarcie drogi > inaczej koprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe
grzybu Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Micaj Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Jak powszechnie wiadomo w Hejszy obowiązują > inne > > zasady ubezpieczania dróg wspinaczkowych > oparte > > na odmiennej etyce wspinania i wiekowej > tradycji. > > Na Hejszy znajdujeprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe
Starosta Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Bo trudno > tu się zorientować, czy to literackie zwrócenie > się do jakiegoś Verma, John Sherman (born 1959), nicknamed Verm (short for "Vermin") is an American climber and a pioneering boulderer. He is also a writer and photographer. He is the originator of the V-scale for grading boulder pprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe
> Uważam, że zamiast dawać kryterium "VI.4 RP, > VI.2+ OS" (które dla większości 18 latków > może być raczej trudne i będzie z programu > eliminować wartościowych kandydatów), lepiej > byłoby dać niższe kryterium minimalne - np. > VI.2+ RP, VI.1+ OS, ale połączone ze > sprawdzeniem realnych możliwości > psycho-fizycznych kandydatów w boju (np dwa > spoprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe
przyłączam się do prośby: damian_czermak@gazeta.plprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe
A ja dodam jeszcze jeden film warty oglądnięcia: 180 South Co prawda film raczej kontemplacyjno - refleksyjny, nie ma co prawda przejścia połowy elcapa na wędkę, ale jest parę dobrych wątków, surfing, yosemickie legendarne postacie, dobra muzyka i fajna historia. Jest to też chyba pierwszy film z Timmym O'Neillem, w którym ten się nie wygłupia, a wręcz jest momentami śmiertelnie poważprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe
a po co przeliczać? Jedziesz do Francji - robisz 6a, 7a, 7c itd. W Polsce robisz VI.1, VI.2, VI.3. Jedziesz w Piachy, robisz VIIa, VIIIa, IXa... etc. Proste. Tabelki z reguły mają charakter orientacyjny (w Piachu to nawet mocno orientacyjny...)przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
pierwsze IXa to może być to: Schrammsteine, Schwager - "Talweg (Talseite)", Harry Rost, H.Wünsche, H.Schöne, W.Schlenkrich, H.Rößler, K.Pöche, W.Häntzschel, 31.08.1952, VIIIc(IXa)przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
A zastanawiałeś się kiedyś jak zmieniały się języki na przestrzeni wieków? Bo cały ten "angielski" imperializm to jakby się zastanowić mało angielski. Pomijam fakt, że język angielski zaliczany jest to rodziny języków germańskich, ale ilość zapożyczeń i wpływ francuskiego w okresie kilkuset lat po podboju normandzkim, a później wpływ łaciny i greki w okresie odrodzenia dość znacząco zmiprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe
Na deserek jeszcze Asgard Project. ;)przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
ktoś tam się podobno kiedyś przystawiał na wędkę i mówił, że to okolice VI.3 ;P jak powiedziałem o tym Staszkowi, to odpowiedział tylko: "może i tyle ma..." ;). Ale wiadomo nie od dziś, że w piachach wycena gra najmniejszą rolę :) Amatorów powtórzeń w stylu autora oczywiście brak. Dla zainteresowanych, Staszek wciąż daję radę chociaż już nie z taką intensywnością jak kiedyś. A mocprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe
Kilka ciekawych przejść z czeskiego podwórka bulderowego, które o dziwo ;) nie zostały odnotowane nigdzie indziej. Martin Stránik w Chironico - osiem bulderów za 8A i trzy buldery za 8A/A+ w cztery dni (!) Trzecie przejście From Dirt Grow the Flowers 8C - Radovan Souček z Brnaprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe
dobrze, że akcja dzieje się w Yosemitach, bo w Polsce by ich od razu na forum zjechali za to, że "niebezpieczne" drogi otwierająprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe
Jest taka stronka: ;)przez Czermuh - Forum wspinaczkowe
First Ascent mnie trochę zawiódł. Oprócz odcinka o Honnoldzie i o wypadku w Chinach. Epizody o Patagonii i braciach O'Neill "amerykańskie" aż do przesady (chociaż fragment z Rio na plus). Epizod z Sharmą to jakiś żart - żadnego nowego ujęcia, zlepek king lines i progression. W Epizodzie z Potterem też w sumie nic nowego, poza ujęciem z kranu na wyjściowym przewieszeniu z Alien Roofprzez Czermuh - Forum wspinaczkowe