Katolicyzm jest dla ludzi silnych. I nie chodzi tu o Dekalog, ale o umiejętność bycia dobrym. O to, by ciągle na nowo starać się być lepszym. To jest bardzo trudne. Nie wszyscy to potrafią, nawet nie wszyscy tzw. "wierzący".przez Kubek - Hyde Park
Mógłbyś podać jakieś namiary? Chodzi mi bardziej o lokalizację niż telefon.przez Kubek - Forum wspinaczkowe
Ryszard Ochodzki Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Oj widze ze nasza krytyka przypalila jajka > wspinaczkowej "Elycie" spod znaku srogiego orla > PZA :))) Czlowieku zrozum, ze coraz wiecej mlodych > ludzi dochodzi do wniosku, ze zadne PZA nie jest > im do szczescia potrzebne a juz tymbardziej aby > sie wspinac w gorach. Wieluprzez Kubek - Forum wspinaczkowe
Alech Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Obecnie dostac sie i skonczyc aplikacje adwokacka > jest trudniej niz bylo 10 lat temu Trudniej - to chyba dobrze, bo wzrośnie poziom pomocy prawnej, a że sprawiedliwiej - to inna sprawa...przez Kubek - Hyde Park
Siedzi masochista na żyletce. Przychodzi sadysta: "Posuń się".przez Kubek - Hyde Park
> Do samego biwaku ciężko jest dotrzeć bez > samochodu, > ze wsi Bedrichov jest jakieś 5 km stromego > podejścia. > A z samochodem luz, pod warunkiem, że nie > zapomnisz > wykupić pozwolenia na wjazd i pobyt (kosztuje > jakieś > grosze, wydaje je pan Dobrava mieszkający przy > wjeździe > do Bedrichova od strony Rymarova, wracając trzeba > mu > odprzez Kubek - Forum wspinaczkowe
> > Sądząc po linie idącej "do góry" to raczej trzeba > to zdjęcie obrócić o 90 stopni zgodnie z > kierunkiem ruchu wskazówek zegara... > > :) > > > Sądząc po pasku zwisającym z plecaka to niekoniecznieprzez Kubek - Forum wspinaczkowe
roslin Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Takich buraków trzeba tępić.... > > > www.walbrzychatakee.com Przeprosili, przyznając, że to szczeniacki wybryk, więc chyba wystarczy, co?przez Kubek - Forum wspinaczkowe
Zygfryd Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Rozciąganie każdego palca z osobna to szybka > metoda na kontuzje... Jeśli najpierw je dobrze rozgrzejesz, to absolutnie nie. Wspinanie się bez tego po małych chwytach to szybka metoda na kontuzje.przez Kubek - Forum wspinaczkowe
Mnie by to również zaniepokoiło. Może to oznaczać np. zbyt małą ilość mazi w stawach, zwłaszcza jeśli zdarza się, że inne stawy też strzelają. Na pewno nie zaszkodzi, jak będziesz dobrze rozgrzewał palce - najpierw wszystkie razem, np. ściskając jakiś przedmiot, by zwiększyć ich ukrwienie, a potem rozciągając każdy z osobna, i to w każdym stawie. Noś rękawiczki gdy chłodniej, nigdy nie zaczynprzez Kubek - Forum wspinaczkowe
Za przykład posłużyć może choćby WKW - może nie jest to klub nadzwyczaj liczny, ale dzięki działalności kilku osób, którym się CHCE COŚ ROBIĆ, zaczął przyciągać uwagę Wrocławian, m. in. poprzez oferowanie zniżek w sklepach górskich i na ściankach wspinaczkowych.przez Kubek - Forum wspinaczkowe
Starosta Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Uprzejmie proszę o wskazanie błędu Po "wg" nie stawiamy kropki - skrót ten kończy się tą samą literą, którą kończy się cały wyraz ;)przez Kubek - Forum wspinaczkowe
Nigdy nikogo nie obgadywałeś? Bo obgadywaniem takie zachowanie należy nazwać, niczym więcej. I tylko do tego można się przyczepić.przez Kubek - Forum wspinaczkowe
Starosta Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > Nie mówimy tu o korespondencji, tylko o forum. > Tajność struktur PZA nie ma żadnego pokrycia w > statucie. Od kiedy forum to struktura? W tej sytuacji należy stosować zasadę: To, co nie jest zakazane, jest dozwolone. Jeśli statut nie przewiduje zakazu tworzenia forum dostępnego dla instruktorówprzez Kubek - Forum wspinaczkowe
rkaluza Napisał(a): ------------------------------------------------------- > O.K. > > Chcesz aby instruktor nauczył Cię techniki > asekuracji, tak bym to ogólnie ujął > Pomyśl również o technice wspinania, przyda > się... > > W takim razie polecam Ci Michała Kajce > Michała w zasadzie nie znam, ale to wcale nie > czyni mojej podpowiedzi gorszej od poprprzez Kubek - Forum wspinaczkowe
Postar, masz prywatną wiadomośćprzez Kubek - Forum wspinaczkowe
Można pociąć na węzełki ;)przez Kubek - Forum wspinaczkowe
Wiadomo - nie myli się ten, kto nic nie robi; jednak w takiej sytuacji lepiej nic nie zrobić niż się pomylić...przez Kubek - Forum wspinaczkowe
chciałbym (nie: chciał bym), niewiele (nie: nie wiele) no i trochę przecinkówprzez Kubek - Forum wspinaczkowe
News pewnie będzie. Ale zanim się pojawi, może wypowiecie się w sprawie nazwy "Dom Sowy" dla drogi w zacięciu, która była dotąd wędkowa/żywcowa (w przewodniku Dozenta nr 11)? Taka propozycja padła, ale nie wydaje się ona szczególnie trafna ;) Pozdr. Kubekprzez Kubek - Forum wspinaczkowe
Lepiej pozostawić, mówiąc delikatnie, niedomówienia?przez Kubek - Forum wspinaczkowe
I nawet pompkę udało się naprawić :)przez Kubek - Forum wspinaczkowe
makar Napisał(a): ------------------------------------------------------- > To też odpowiedziałem, że tak ogólnie to tak. > Toteż ;)przez Kubek - Forum wspinaczkowe
Gdzie chcesz robić kurs? Na Jurze? W Sokolikach? Poszukaj, było już w innych wątkach.przez Kubek - Forum wspinaczkowe
Hej W Sokolikach sporo szkoli też Michał Kajca. Na tym forum znajdziesz go pod ksywką Micaj. Na pewno nie będziesz żałował ;) pozdroprzez Kubek - Forum wspinaczkowe
Notos Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Jak zrobić najlepiej? Kurs skałkowy, później > taternicki czy skałkowo-taternicki? Zacznij od skałkowego, a jeśli poważnie myślisz o dalszej karierze, to najlepiej skałkowy w granicie, w Sokolikach - które oferują obfitość dróg na własnej asekuracji (czego przede wszystkim powinieneś oczekiwać po kursie) i taprzez Kubek - Forum wspinaczkowe