inw Napisał(a): > > W Alpenverain za kilkadziesiąt euro masz OC 3 mln > euro (13 mln złotych). Zwracam na to uwagę jak > jadę na narty :-) No powiadają reklama dźwignią handlu, ładnie brzmi, ale niestety... Doczytaj uważnie co masz w polisie i OWU: nie obejmuje wypadków powstałych w czasie udziału w zawodach oraz treningów. Przy startach w zawodach trzeba mieć polisę na iprzez Robson - Forum wspinaczkowe
Mam pytanie, bo można zgłupieć... Zawody Zakopane - 01.04.2017 - wypadek Tomka Brzeskiego. W żadnej informacji o tych zawodach nie było mowy o przyczynach zewnętrznych wypadku. Jechał i przewrócił się, uderzył w skały. Potworny nieszczęśliwy wypadek i to rutyniarza. Przykro mi bardzo, współczuję natomiast nie rozumiem! Ewentualnie można pozwać producenta kasku, bo nie spełnił swojej roli..przez Robson - Forum wspinaczkowe
jerrygwizdek Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Gdyby tyle energii poszlo na trening, co na pisani > e grafomanskich, kolejnych dziel o niczym, to moze > by byly jakies wyniki. Święta prawda a tak... to w tym sezonie Bargiel & kobity górą... ( chociaż jeden, choć teraz to rozumiem, czemu jak diabeł święconej wody unika określania go himalaisprzez Robson - Forum wspinaczkowe
kanadol Napisał(a): ------------------------------------------------------- > legendarne, pijackie im > prezy na goprowkach, ma autorka tekstu na mysli? : > -D Bądź człowiekiem! Nigdy wódki w ustach nie miałeś?!? Wszystko jest dla ludzi.przez Robson - Forum wspinaczkowe
Czy dobrze rozumiem?! "pozycja ta domaga się dzieła komplementarnego, przy czym wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, iż takie powstaje za sprawą Bartka Dobrocha." Będzie kolejne dzieło??? Wtf?! Weź nie strasz!!! Komplementarne w wykonaniu tego Autora jest sprzecznością samą w sobie! Do dzisiaj walczę z nastolatkami, które bezbłędnie punktują każdą nieścisłość, pominięcie,przez Robson - Forum wspinaczkowe
Papa Bielecki widzę w formie :))) berec Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > ...z Ciebie to akurat nie trzeba robić idioty Kto tutaj robi z siebie idiotę to każdy może sam wyrobić sobie zdanie... Natomiast obrażasz mnie a to ani eleganckie ani lubiane. >ja > k już się przypierdalasz do kogoś to przynajmniej > bądź rzetelny w typrzez Robson - Forum wspinaczkowe
ako Napisał(a): > > Nie bardzo rozumiem Twoje zarzuty. Gasherbrum II m > iał być zrobiony w ramach aklimatyzacji. Kolejne c > ele czyli GIV i GVII nie zostały zrealizowane z po > wodu złych warunków atmosferycznych. podobnie jak zimowa Nanga... >Na czym ma polegać "robienie z ludzi idiotów"? np. na opowiadaniu, że projekt jest nowatorski, nikt wcześprzez Robson - Forum wspinaczkowe
lpi Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > Był i stwierdził że go to nie jara, Taa?! To Ci przypomnę: cel buńczucznie zapowiadany wyprawy: Gasherbrum IV oraz Gasherbrum VII a finalnie: wejście drogami normalnymi na Gasherbrum II. Dodać należy po raz drugi taka strategia przed wyprawą mowa o czym innym a finalnie robienie innego celu, innym styprzez Robson - Forum wspinaczkowe
Ooo ten sezon był komercyjny na K2 - cała droga zaporęczowana? A przepraszam jak sam wszedł na K2 to przypadkiem nie utknął w kolejce nawet w drodze na szczyt? Przecież cała droga była przygotowana i ślady przetarte do samego szczytu! Ani przez moment nie musiał się zastanawiać któredy na górę...torować gdziekolwiek! Rekordowa liczba osób wtedy weszła na szczyt. Krótka pamięć oj krótka...przez Robson - Forum wspinaczkowe
A co niby ma dać ta integracja? W Tatrach nie można? Na Broad Peak wszyscy zgodnie twierdzą, że atmosfera była super! To czemu zacytuję klasyka: z jednym zgodził się w namiocie srać z innym nie? I czemu skoro taki zgrany zespół był - o godzinie 10 pada hasło: nie ma po co iść do góry a ostatni kontakt z niby partnerem był o 6:30? I się schodzi do bazy? Wielu przeżyło w takich warunkach zprzez Robson - Forum wspinaczkowe
Dobrze, że się to tak skończyło... Brawo za sprawną akcję i wsparcie siebie nawzajem! Góry stoją i stać będą także jeszcze będzie dużo okazji do wspinania.przez Robson - Forum wspinaczkowe
...czyli znowu nowatorski makiawelizm jak w przypadku aklimatyzacji na Aconcagua... W tvn powiedziane, że NIKT tego nie robił i nie myślał, a to nieprawda, tylko tyle słów nagadane, że nikt już o tym nie pamięta tak jest kot ogonem odwrócony... Nie wiem - płakać czy śmiać się... Miał być Gasherbrum IV a jest Gasherbrum II - mix dróg już zrobionych i bez tlenu zatem "sukces sportowy&przez Robson - Forum wspinaczkowe
prawdziwasiłatechnikisięnieboi Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Książka i przygody prezentowane w ww materiale są > z pewnością interesujące, co nie zmienia faktu, że > skala hipokryzji skromności sz.p. Kurtyki są zdecy > dowanie za daleko posunięte i odrzucają od czytani > a. Oczernianie postawy Kukuczki (pośmiertnie) nie > powinno miprzez Robson - Forum wspinaczkowe
JasiekChrusty Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Czy ktoś choćby domyśla się przyczyn tak znaczącyc > h różnic? Przyznam, że odpowiedź w rodzaju „dyspoz > ycja dnia” średnio do mnie przemawia. Czy środowis > ko docieka wnikliwie przyczyn takich różnic? Wydaj > e mi się, że powinno. > > Dopisek – przez pomyłkę wrzuciłem to w odpowiprzez Robson - Forum wspinaczkowe
ROCKDUDE Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > A jak jest z modlitwa? Tez Kierownik pierwszy zaga > ja? > PS. A tego Bieleckiego powinien rozancem po lapach > przy posilku. nie wiem czy nie obrażasz katolików w ogóle pisząc takie rzeczy... ale to świadczy o Tobie... ja ateista, ale nie pozwalam sobie na kpiny ani z czyjejś wiary, ani zprzez Robson - Forum wspinaczkowe
kanadol Napisał(a): > "Kierownik wyprawy zaczyna posiłek pierwszy - czyli Wielicki powinien" - a co to, qurva harem??? :-D nie wiem czy śmiać się czy płakać...przez Robson - Forum wspinaczkowe
makar Napisał(a): > A wpadło Ci do łba, że może po prostu był głodny? A wpadło Ci do łba, że jak jest wspólny posiłek to czekamy na wszystkich? Bo mnie to działa niezależnie od wys n.p.m. czy to w chacie, czy na glebie pod skałą, jak gotujemy razem, a już na wyjazdach nie zdarzyło się inaczej...czekamy, aż wszyscy z d* usiądą... > Ze sraniem też miał czekać na Krzyśka? Poniżprzez Robson - Forum wspinaczkowe
Otóż właśnie dlatego, że szlag trafia... Pytania nie są tendencyjne - to kwestie pomijane a poruszone wprost lub pośrednio w wypowiedziach. Żeby coś zmienić trzeba coś zmienić prawda? Bez tego skutki mogą być podobne jak na BP. Nie życzę - jedynie przestrzegam.przez Robson - Forum wspinaczkowe
valdi Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Jedna uwaga. Nie "panuj". sorry - masz rację! >Chyba, że chcesz kogoś n > a starcie obrazić. to chęć powiedzenia: bez urazy, ale ...przez Robson - Forum wspinaczkowe
Panowie a skąd ten pomysł, aby teraz zapodać takie tematy???!!! Głęboko wmiecione pod dywan a Wy to teraz spod dywanika?! Po diabła?!? Przecież to szlag może trafić... Szczególnie, że popisali te książki o BP, bo medialne, bo się sprzeda... Ludzie jak potrafią czytać to głupi nie są... a jeszcze gorzej jak przeczytali wszystkie! Bo gołym okiem widać nieścisłości i coraz większe wybielaniprzez Robson - Forum wspinaczkowe
TomaszKa Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > Najgorsze, ze to nie koniec niezwyklych wydarzenm > w Zarzadzie PZA. > Juz za kilka godzin, na konferencji prasowej, oglo > sza zmiane skladu wyprawy na K2. > > Kierownik Krzysztof Wielicki, oraz Adam Bielecki, > Marcin Kaczkan i najmlodszy Polak - Denis Urubko. > Wszyscy byliprzez Robson - Forum wspinaczkowe
No udział Urubko jest jakimś rozwiązaniem bezpieczeństwa dla reszty... że to tak ujmę... Urubko to rosyjska szkoła, jak jesteś za słaby to nie powinno Cię tu być to idealny partner dla Bieleckiego, raz - nie da rady wyprzedzić, a dwa mają podobne poglądy na pewne sprawy... Co martwi to to, że raczej nie ma wyciągniętych wniosków z wyprawy na BP zatem mogą być te same problemy... Sorry, nie chcprzez Robson - Forum wspinaczkowe
Duża strata... Nowy sposób myślenia, działania w górach i ciężka praca nad sobą... Źle się zaczyna ten sezon... [*]przez Robson - Forum wspinaczkowe
ROCKDUDE Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Bo Prawdziwy Himalaista za swoje nie jezdzi. "Prawdziwy Himalaista" robi komercję taką jak każdy kto sam zarobił na swoje wspinanie. Niczym się to nie różni... No może rozumieniem dumy: dla jednych to satysfakcja, że potrafią zarobić, decydują sami na co wydają, nie są zależni od innych. Dla drugich:przez Robson - Forum wspinaczkowe
Generalnie były gromy na Czerwińską, że to ona żadna himalaista skoro zdobywa 8000 na wyprawach komercyjnych... I trzeba dodać - z własnej kieszeni finansowane bądźmy fair czy lubimy ją czy nie... A czym to się różni? Takie same wyprawy komercyjne po sukcesy osobiste a nie sportowe... No na bezrybiu i rak jest rybą, ale nazywajmy rzeczy po imieniu...przez Robson - Forum wspinaczkowe
> Faktycznie coś TU nie gra skoro Ty nie jesteś w > stanie odróżnić :) NIKT poza autorem nie potrafi powiedzieć czy to zdjęcie jest ok czy nie. A co do reszty gadania, że połowa zdjęć czy filmów nic nie widać, oczywiście, że widać na filmach perspektywę, wysokość itd. ale dobra, bo widzę ja o trupie, a Wy o dupie. Mackiewicz jest be. Moro jest cacy... Koniec tematu.przez Robson - Forum wspinaczkowe
jerrygwizdek Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Na temat stricte, to zostaly opublikowane foty ze > szczytu. Akurat pracuję w tej branży i jak widzę co potrafią graficy to mi szczęka spada! Przy dobrze zrobionej robocie: prawie 100% nie jestem w stanie odróżnić zdjęcia oryginału od zrobionego zdjęcia jednego np. z trzech. Także nie - to nie jestprzez Robson - Forum wspinaczkowe
TomaszKa Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Robson Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > > Generalnie - wszyscy dookoła, a nikt nie > odnosi > > się do tego, co zostało napisane faktycznie > > tylko odnosi się do innych historyjek > pobocznych > > TM, a nie do tego co naprzez Robson - Forum wspinaczkowe
makar Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Robson Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Moro święty nie jest w końcu patrz Everest - > tłukli się z szerpami.... > > A przypomnisz jak było czy tylko jak mewa: > nasrasz i polecisz dalej Jesteś tu tyle lat, że znasz historię, co będziemy kprzez Robson - Forum wspinaczkowe
> To w koncu wedlug Ciebie weszli, czy tez > ordynarnie sfalszowali wszystkie fotografie > szczytowe, zahipnotyzowali wszystkich swiadkow, a > jedynie jeden superhero(inista) wykryl > wszechswiatowa scieme. I to z daleka od gory, > metoda telepatyczna? > > < > bat-summit-and-first-winter-ascent-by-simone-moro- > ali-sadpara-and-alex-txikon/35419?s=1>przez Robson - Forum wspinaczkowe