Puki co jakiś wyżyn intelektu tutaj nie prezentujesz, dajesz się nieźle wkręcać i trochę się powtarzasz. Czekam dalej na post, który osiągnie intelektualny kosmos, a mnie poniesie na samo dno, w otchłanie supermasywnej czarnej dziury.przez PJ22 - Hyde Park
Zgaduj zgadula Gdzie Jest Kaczmarczyk. Tak mi się rozkosznie z Tobą przekomarza, że jeszcze chętnie pociągnę tą znajomość.przez PJ22 - Hyde Park
Naprawdę nie ma za co, kolejny raz mnie przepraszać. Skoro słowa wcześniej używane tutaj uznawałaś za wulgarne, to chyba nie musisz się bać, że cię zbanują. Bo słowo ku... to musi być dla was niewyobrażalnie ciężkie przekleństwo, za które 100 lat łagrów grozi.przez PJ22 - Hyde Park
Nie ma za co przepraszać. Pewnie przebywasz w środowisku, gdzie wolność wypowiedzi, posiadanie odmiennego zdania i szczerość to nie są mile widziane cechy.przez PJ22 - Hyde Park
Gdzie tu wyzwiska?? Gdzie tu jedno słowo uznawane powszechnie za obraźliwe? No chyba że PIS to słowo obraźliwe. A sprawy trzeba nazywać po imieniu.przez PJ22 - Hyde Park
Współczesna medycyna estetyczna potrafi cuda.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Hehe mam podobnie (no może do 6.6 trochę brakuje). Na drągu 10-12x w porywach (ale nie w sezonie), już mniejszy problem stanowią przybloki na jednej, albo niepełne szmaty. W skałach lubię raczej przewieszone drogi. Jak kiedyś coś z campusem miałem wspólnego, to raczej mnie uwsteczniało. Aktualnie wspinam się prawie wyłącznie w skałach i jest znacznie lepiej, niż gdy kiedyś regularnie ładowałem naprzez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Chyba za wszystkimi pozycjami po kolei. Skoro takie wymagania na 6.2 to też nie będę się męczył, wole 6.5przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Przerobiłem coś takiego raz w życiu. Było to na Magnezjówce w Rzędkach. Był to wtedy mój max absolutny i pewnie ze 20 próba, moja pierwsza droga o takiej wycenie. Na końcu drogi dopiąłem się autem do stanowiska i to mnie uratowało. Wiszę sobie szczęśliwy w stanie po najtrudniejszym dotychczas prowadzeniu, chcę się przewiązać, patrzę a ósemka przeciągnięta jednokrotnie. Zjechałem nieco blady.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Byłem w zeszłym tygodniu. Ruty genialne. Mam kilka projektów miedzy 6.11 a 6.14+. Grawitacja pomaga w robieniu dobrej cyfry, warun zawsze świetny (zimno i sucho), tylko w tych dziwnych strojach trochę duszno. Gorąco polecam, idealne miejsce na kilkudniowy wypad pod namiot.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Próbowałem wykonać manewr wielokrotnie. Możliwe jest uzyskanie takiego efektu niezależnie od kierunku wpięcia zamka. Kluczowe jest zablokowanie karabinka w za ciasnym ringu i przesunięcie taśmy na zamek. Lina ciągnie dolny karabinek z taśmą do góry przy wychodzeniu i tyle, a na którą stronę karabinka górnego to tak 50/50. Oczywiście mówię tutaj o sytuacji jak na tej drodze ,gdzie wspinacz jestprzez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Zdjęcia są duże trzeba, tylko trzeba kliknąć na link nad, a nie na miniaturkę. Zauważ że zamek jest wyrwany do środka, a nie na zewnątrz - więc nie mógł być to efekt obciążenia zamka na ringu, siła zadziałała przeciwnie, musiała dokonać tego taśma.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Raczej kowalska robota, ale niezbyt stara. Ring nie błyszczący z jakiegoś dość grubego druta, dość kanciaty. Oczko nie więcej jak 12mm, dwa ekspresy nie wejdą.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
W dniu 30.07.2016 podczas wspinania na Diabelskich Mostach doszło do dziwnego wypadku. Moja żona wspinała się na drodze Kitek Mały. Na pierwszej wpince wzięła blok (nie lot), usłyszeliśmy trzask i wylądowała na ziemi. Spadła z wysokości ok 4-5m. Ekspres w dwóch częściach wylądował na glebie. Najprawdopodobniej podczas wychodzenia do góry, lina podniosła karabinek, który zablokowaprzez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Były wcześniej. Tego dnia droga miała co najmniej 3 prowadzenia.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
O cholera, robiłem to 2 tyg temu, szczęśliwie OS.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Pojedź na Racucha, jak przeżyjesz to zrozumiesz. Fajna skała, kompletnie pusta przez obicie. Logika jest taka: jak jest crux to bardzo wysoko nad wpinką, albo wpinka przy najtrudniejszym ruchu, jak pastwisko to 3 ringi co metr. Walorów dodają wyceny. Jak coś stoi za np 6.2 to może to mieć od V-6.5.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Najważniejsze nie dopuścić do wytworzenia grubej warstwy zrogowaciałego naskórka. Taka warstwa łatwo się zrywa w całości i powstaje krater. Zbyt gruba skóra sprzyja jeszcze szybszemu jej powstawaniu (większy naciski na tkanki leżące poniżej) oraz powoduje ból. Ja od ok 3 lat używam elektrycznego pilnika do pięt z Scholla do pozbywania się nadmiaru warstwy rogowej i sprawuje się bardzo dobrze.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Durex - kończysz bezpiecznie :)przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Byłem na przełomie wrzesień/październik, a to był chyba najbardziej gorący okres. W Masouri nie widziałem typowych uchodźców (poza kilkoma bogaczami - wypasione fury itp.- pewnie ci co łodzie wypożyczają swoim rodakom). W porcie na Kalymnos kilku się przewijało, ale zupełnie spokojnie. Mastichari oraz prom bez problemów. W trakcie pobytu, gdy był sztorm, po wschodniej stronie wyspy (niedaleko Secprzez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Byłem tam raz ładnych parę lat temu. Było bardzo krucho. Taki rejon wiecznego OS. Myślę że tak na 1 dzień ma to sens, jak masz po drodze.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Skała Nihilistów, spokojnie w 2h. Nie polecam, ale kryterium spełnia.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
W rysie w górnej części drogi Babuśka na Babie w Dolinie Wiercicy, bytuje nieduży ssak, najprawdopodobniej popielica szara. Sądząc po ilości kupy nad rysą, bytuje tam na stałe.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Nie absurdalny tylko w końcu logiczny, oryginalny. Nareszcie po latach przepisywania błędu z przewodnika na przewodnik, ktoś ustalił jak ta droga powinna przebiegać. Ten idiotyczny start z dokładaniem trudności na siłę powstał później niż drogi w oryginale. Pozostaje jeszcze kwestia Magnezjówki, która też oryginalnie powinna startować Wachem (ale na szczęście autor zaznaczył to w przewodniku). Hprzez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Obawiam się że w marcu może być zbyt zimno. Byłem dwa razy w październiku i bywały noce z przymrozkami, czasem silniejszy wiatr. Jest kemp, nazywa się le due qeuerce, mniej więcej w połowie miejscowości. Łatwo trafić, bo przy głównej drodze z sadem oliwnym i charakterystycznymi dużymi dębami. Właściciele przyjaźni, cena też. Pozdrawiamprzez PJ22 - Forum wspinaczkowe
To 2+ to mam wątpliwości czy się da zrobić. Nie mam na to pomysłu. Kolega co 6.4 regularnie sieka OS też się poddał.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Chyba jednak są. Jakoś np. w Rzędkach nie ma problemu pomimo, że skały stoją na terenie prywatnym. Tylko ciągle pod Krakowem jakieś dziwne, mało zrozumiałe problemy i gówno na chwytach. Zamiast korzystać z dobrodziejstw natury, wynajmować pokoje, udostępniać miejsca parkingowe, sprzedawać żarcie i płody rolne, utrudniają ludziom życie, a przede wszystkim sobie. A ruch na tej drodze że hoho, nieomprzez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Przedwczoraj czyli 12.03 zaparkowałem jak zwykle przy drzewie tuż za znakiem zakazu. Mocno się zdziwiłem gdy po chwili wyskoczyła durna baba z posesji bodajże 470 (żółty dom po prawej stronie bez płotu) z jakąś miotłą wykrzykując, że mi koła poprzebija. Ta miła pani była bardzo pobudzona i wykazywała objawy głębokich zaburzeń psychicznych. Nie potrafiła mi odpowiedzieć z jakiego to powodu te opoprzez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Jak bylem tam ostatnio ze 3 lata temu to właśnie za cholerę tej dwójki nie sięgałem (tak ze 3cm brakowało do statycznego), reszta spoko.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe
Hm, może kłamstwo to za grube słowo, ale z tytułu wynika coś zupełnie innego niż z cytowanej wypowiedzi Szalonego.przez PJ22 - Forum wspinaczkowe