Klama przeczytaj mój pierwszy wpis i się odwal. B. Magrelprzez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe
Klama, skoro Ty wiesz lepiej co można wcisnąć Nico i wiesz kto jest moim idolem, to nie mamy o czym mówić. Pasztet, dla klamy nie na znaczenia jaki jest wywiad i skąd wzięła się pomyłka, chciał się przyczepić, to tak zrobił. Nie boli nieścisłość w tekście, tylko moja osoba. Nico tekst autoryzował, czytał go, bo wprowadził drobne zmiany. Wielka szkoda, że uszło to jego i mojej uwadze. B.Magprzez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe
Witam, To nie jest drobna nieścisłość, tylko poważny błąd. Wywiad z Nico był nagrany na dyktafon, spisany i przesłany do autoryzacji po angielsku. Szkoda, że Nico tego nie skorygował. Nie wiem dlaczego. Ja widziałem to info: Ale po czasie sprawę kojarzyłem z Orbayu, stąd tak zadane pytanie. Zdjęcia do artykułu przygotowała redakcja "Gór". Mam nadzieję, że Adamprzez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe
W Zwolińskim z 1956 roku też jest mowa o wiatrach w km/h. No i na obecnej stronie HS też. Może to nie jest aż taki błąd? Tyle, że może nie chodzi o siłę tylko o prędkość wiatru? B.Magrelprzez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe
Selectino, pozwól że uściślę: nie podajesz SWOICH prawdziwych danych. A skoro tę okrutną manipulację słowem, którą uprawiasz, uważasz za prawdę, to chyba nie wstydzisz się podpisać pod nią imieniem i nazwiskiem. B.Magrelprzez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe
Selectino (nie podajesz prawdziwych danych - dlaczego mnie to nie dziwi?), admin powinien skasować Twój post, bo merytorycznie tylko do tego się nadaje. Chroniąc swój interes (również prawny) dobrze by uczynił. B.Magrelprzez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe
zaraz po przyauceniu się do czegokolwiek, zanim skończę budować stanowisko, ============> Tu już chyba się rozpędziłeś... B.Magrelprzez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe
Na tę okoliczność chyba lepszy jest jednak skrajny tatrzański wiązany bezpośredonio na uprzeży i zabezpiecznony karabinkiem hms. B.Magrelprzez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe
===========>Witam, > O ile spomiedzy osobistych wycieczek i zlosliwosci > udalo mi sie wyjac meritum :-) ===========> To bardzo cenna uwaga. to tak naprawde > problem sprowadza sie do tego czy mozna opuscic > delikwenta przywiazanego jednym karabinkiem > zakrecanym... ==========> Można, ale akceptując ryzyko jakie niesie ze sobą ta metoda. ==========> Zaprzez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe
Artykuł jest dowodem braku jakiejkolwiek odpowiedzialności za słowo. Natomiast słowa Krzysztofa Wielickiego (jeśli to cytat) skłaniają do refleksji: "Nie chciałbym, żeby moja wypowiedź uderzyła w polski zimowy himalaizm, którego kontynuacja ma sens. Ale metody realizacji programu są do dyskusji". Bogusław Magrelprzez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe
A co sądzicie o tym? Może tucan 2 jest lepszy od ATC w zakresie dawania luzu? bm.przez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe
Zespół mocny ale i tak jest kilku wielkich nieobecnych (np. Sokołow), Trzymam kciuki szczególnie za Alioszę Bołotova. Jak pogoda pozwoli, to wejdą. Boguś Magrelprzez Boguś Magrel - Forum wspinaczkowe