Też tak myślę. Na przyklejony z czasem się już tak nie zwraca uwagi. A co do wpłat, najlepiej ustawić co miesięczny stały przelew. Nie trzeba pamiętać. Ani się zastanawiać wysłać czy nie.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Do regulaminu proponuje dopisać dożywotni zakaz wstępu malkontentom.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Bierze się tyle za towar/usługę ile ktoś jest w stanie za nie dać. Jeśli ludzie będą chodzić to będzie oznaczało, że to jest adekwatna cena. Jeśli będą pustki, właściciel będzie musiał coś z tym zrobić. Niska cena oznaczała by tłok. Pewnie po otwarciu jakoś to się ustabilizuje. Oczywiście wszyscy prócz właściciela chcielibyśmy wejść za 5 zł na cały dzień ;) Ale nie ponieśliśmy kosztów, któreprzez limaaak - Forum wspinaczkowe
Ale za to jakie wyniki. No, do reklamy z cyklu "pij mleko - będziesz wielki" by nie pasował. Tyle, że nie chodziło mi o "dramat" biernych palaczy, raczej o dramat prowadzącego, który np. po locie zalicza glebę bo asekurant bardziej zajęty był paleniem niż asekurowaniem.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Jak już jesteśmy przy barze, to może jeśli jedna ręka zajęta jest papierosem, to drugą zajmijmy butelką piwa. Czy to też będzie tak samo bezpieczne przy asekurowaniu?przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Szacun dla młodego. A dla asekurującego żółta kartka. Nie jestem nałogowcem więc może nie wiem o czym mówię ale bezpieczniej raczej spalić faję przed albo po asekurowaniu. Te kilka minut chyba można się powstrzymać...przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Wiadomo, jakieś 30zł poszło, rok temu 20. A co miesiąc i tak mam stały przelew po 10zł.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Podnoszę temat bo pojawiała się taka myśl w wątkach na inny temat i potem znikała. Czy nie byłoby dobrze stworzyć listy rejonów najlepiej na stronie NS, gdzie można by dowiedzieć się, które rejony wspinaczkowe są: dostępne bez ograniczeń, które za zgodą właściciela, w których jest zakaz, w których lepiej się nie pojawiać bo prowadzone są rozmowy itd? Oczywiście miejscowi wiedzą,przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Śmieci to jedno, w tym pety pod skałami. Ale jak "profesjonalnie" wygląda asekurujący, który jednocześnie pali.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Jako znawcy rejonu może udało by Ci się stworzyć jakąś erratę w sieci do trochę już nie aktualnego przewodnika po Rudawach?przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Ktoś podzielił może koszt budowy tej ściany przez czas/ilość wejść i wyszło mu 35zł. Tylko, że tyle osób tam za taki pieniądz nie przyjdzie. Faktycznie lepiej uderzyć na cytadelę a pieniądze przeznaczyć na jak mawiał Himilsbach "wprowadzanie elementu baśniowego do organizmu".przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Ja też poproszę, jeśli można :) kt@nateo.pl Z góry dziękuję Pozdrawiamprzez limaaak - Forum wspinaczkowe
Kiedyś było tak: a dziś ? Wpadła mi ręce ostatnio ulotka naszych skał o przekazaniu 1%... z informacjami typu "175 rejonów w których powstały drogi, 75% rejonów zagrożonych w najbliższych latach, ileś tam% rejonów zamkniętych" Może wymagałoby to trochę wysiłku ale byłoby chyba przydatne gdyby na stronie naszych skał pojawiła się zakładka ze spisem wszystkich rejonów i oprzez limaaak - Forum wspinaczkowe
no, trochę się rozpędziłem :) Miało być od IV+ to jest ich już znacznie mniej. Ale zostaje wtedy więcej czasu na piknik.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Wygląda z topo, że 1/3 dróg tj. 7 z 22 mieści się w tym przedziale więc na popołudnie, albo jako dogrywka po Lądku Zdroju w sam raz. Szkoda tylko, że część obicia to spity. To jednak zlepieńce.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Weekend majowy niedługo :) Na jakim etapie są prace? Wiadomo kiedy otwarcie?przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Nie ma tego za dużo ;) ale zawsze coś Trojan - prawa część ściany południowej 6b. Blisko Ostrza, wariant do Zacięcia z wyjściem na prawo od okapów (VI-) J.Bielecki, 05.1989 Baszta I - ściana północno-wschodnia Antrakt (VI) 3S A.Wojtoń 2000 Baszta I - ściana południowo-zachodnia Mucha Tsa-Tsa, pionowo w górę przez okap do drzewa (V+) DDS A.Wojtoń 2000 Okostna, start przez okap na pprzez limaaak - Forum wspinaczkowe
Znalazłem kiedyś parę uzupełnień nowszych dróg do tego topo. W wolnej chwili podrzucę.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Stołowe raczej pod koniec kariery. Na początek nie bo można szybko karierę skończyć. Lądek jak najbardziej.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
też wypełniłem i też chętnie przeczytam gotową pracę.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Jeśli coś w stylu gri-gri z wybieraniem luzu - to lepsze wydaje się reverso wpięte w łącznik podobnie jak na górnym stanowisku - czyli żeby się samo blokowało tu musi być do góry nogami. Od gri-gri tańsze no i mniej waży ;-)przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Właśnie o drogi nad wodą pytam. Było kiedyś topo na stronie która teraz wygasła. Ale też były tam tylko warianty do dróg i poprawione błędy jakie są w wikipedi. Nad wodą w okolicach dużego okapu i przewieszki nad nim jest chyba stara droga "Pirania" - ponoć VI.5 - asekuracja zniszczona. Na lewo od tej drogi widać rząd ringów o tą linię głównie pytam. I na prawo od "Gwiazdki&quoprzez limaaak - Forum wspinaczkowe
A już chciałem tam uzupełnić jedno stanowisko. O tym wznowieniu fakt coś już pisano ale już jakiś czas temu i póki co cisza.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Różnie - tzn. nie wiele lepiej niż dawniej. Na "Rudej Choince" i jakiejś drodze chyba drugiej na prawo od Gwiazdki ringi nowe. Na większości dróg ring dają radę ale zjazdowe topnieją - często to jeden ring, który mimo, że widać jaki jest wytarty piłują wszyscy dalej wędkami aż miło. Tzw. "Droga nr 6" obita fajnymi "spitami" - plakietki wycięte z kątownikaprzez limaaak - Forum wspinaczkowe
a jeszcze to ;) Jabol Madohoraprzez limaaak - Forum wspinaczkowe
Ktoś zna drogi na prawo od "Gwiazdki" - nazwy, wyceny, aktualne topo ?przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Faktycznie, nie potrzebnie to znów zacząłem. A szukałem wcześniej na forum i jakoś nie znalazłem. Teraz dopiero widzę, że było już o tym nie raz. Najlepiej nie podnosić już wątku jeśli ma umrzeć i nie wszczynać na dobre wojny na słowa, której i tak nikt nie wygra.przez limaaak - Forum wspinaczkowe
Dlaczego o drogach z górnego końca skali które, przechodzone są najczęściej w PP, prowadzący mówią, że to było RP? Gdybym poprowadził VI.2 po zawieszonych ekspresach i powiedział, że to było RP pewnie ktoś widząc prowadzenie zdegradowałby je do PP. I słusznie bo krótszy czas wpinek, brak dodatkowego ciężaru itp. Przy ciężkich drogach nikt takich "ale" nie ma. Pytanie - gdzprzez limaaak - Forum wspinaczkowe