Ten lekarz z powyzszego linka nazywa sie Adam Domanasiewicz. Dobry fachowiec i rozumie problemy wspinaczy ;)) Tu masz namiar: Chirurgia kosmetyczna, ręki i urazowa. Gabinet zabiegowy. Spec. chirurg Adam Domanasiewicz. Wrocław, (Hotel Monopol) tel. 0601 708 931 Pozdr. BluDeVilprzez BluDeVil - Hyde Park
milo zapoznac :-) ...jednakze nie wiem gdzie w tej naszej watlej znajomosci polozona jest granica zartow, totez pozwole sobie riposte podarowac a jednoczesnie watku nie kontynuowac :) niemniej jednak pozdrawiam oboje :) t.przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
no panie M przyznac trza ze Ci teraz stukanie nie wspinanie w glowie , no ale rozumiem wyglodzony jestes po tych wertykalnych kilometrach :-)) no wracaj do w. bo tu spreza bez ciebie za chuja nie ma :)) pa !przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Hey Panie M :) A moze by tak na swieta tym zielonym trollom powiesic lampki na samotnianskiej kosowce (wszak druga roznica wydania nam przez tych przemilych panow czekow na 150 peelenow juz za pasem...) ? Trzymaj sie, BDV PS. Niedawno znowu zaplacilem (nie czekajac na komornika) , tym razem za predkosc....przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Cze, Powyzej ktos napisal ze Vampiry maja wymienne ostrza (co osmielilem sie poddac po watpliwosc).Dziaby generalnie nie znam z autopsji wiecnie wiem czy istnieja rozne modele (tzn.wymienne/niewymienne ostrza) Cene 89 euro widzialem na www.globetrotter.de.Moj "kanal przrerzutowy" jeszcze nie dziala, jakby co - dam znac:) Pozdrowienia, BluDeVilprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Ja namierzylem na www.globetrotter.de (mam potencjalnego dostawce z Berlina) Koszt sztuki 89 euro, taniej chyba ciezko u nas jakiekolwiek dziaby kupic... Pozdrowienia, BluDeVilprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Na postawione pytanie podstawowe odpowiedz jest oczywista : potrzebuje idealnego i taniego spiwora na caly rok i na wszelkie okolicznosci przyrody:) Skadinad wiadomo ze poszukiwanego przez mnie produktu nie maja nawet chlopaki z Marines (zahartowane zuchy sa to moze i jest im niepotrzebny).No ale zarty na bok. Pojawia sie mianowicie rzeczowe pytanie: jaki spiwor (sztuczny czy puchowy) o porownyprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Przez ostatnie kilka lat wielosezonowo uzywalem Alpenisa (sztuczny), szczerych komentarzy w tym miejscu sobie i wszystkim oszczedze :) Za calej - choc dosc krotkiej - dyskusji mozna zatem wyciagnac wniosek ze spiwory najlepiej miec dwa.... No chyba ze NASA podaruje nam nowe patenty :) Nie zgodze sie jednak ze stwierdzeniem, do spiwora puchowego nalezy dolozyc tylko 30% (no chyba ze zamiast sztuprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Spotkalem sie z opinia ze Austrialpin robi sprzet raczej pancerny, totez uspokaja mnie wiesc ze dziaba sie nie gnie (ostrze Skywalkera przekrecilem wraz z pierwszym mikstem :)), tym bardziej ze Vampire ma ostrza niewymienne (?) . Patent ze smyczami na srubkach tez mi sie nie podoba.W zwiazku z tym kolejne pytanie - czy da sie oryginalane petle zaczepic o glowice (dlugosc) Jesli trzeba by wymienprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Spotkalem sie z opinia ze Austrialpin robi sprzet raczej pancerny, totez uspokaja mnie wiesc ze dziaba sie nie gnie (ostrze Skywalkera przekrecilem wraz z pierwszym mikstem :)), tym bardziej ze Vampire ma ostrza niewymienne (?) . Patent ze smyczami na srubkach tez mi sie nie podoba.W zwiazku z tym kolejne pytanie - czy da sie oryginalane petle zaczepic o glowice (dlugosc) Jesli tzreba by wymieSprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
...skoro zima idzie :) Wspinal sie ktos z czyms takim ? Jak pracuje w lodzie ,jak w mikscie ? Pozdro, BluDeVilprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Czesc, Jak sadzicie , czy syntetyczne wypelnienia spiworow moga stanowic rozsadna alternatywe dla puchu naturalnego ? Skadinad wiadomo ze "naturalne" spiwory powszechnie postrzegane sa jako lepsze, jednakze technologia idzie wciaz do przodu (patrz: polartec vs welna, ortalion vs goretex etc.) Powodem podjecia niniejszego watku jest oczywiscie perspektywa zakupu spiwora i brak kasy naprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Z lajtmaszyna grivela to sie trzeba spieszyc, bo znika z rynku :( Trzy sezony qrde zbieralem a teraz wycofuja z produkcji. Pozdr. BluDeVilprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Skaly duze,piaskowcowe, ringow malo :) Wspin raczej chyba wymagajacy (nie mialem przyjemnosci) (Adrspach) W teplickich skalach trafiaja sie ponoc drogi calkiem mniej psychicznie obite. W Teplicach w Red Point'cie mozna tanio kupic przewodniki (cena 80-90 Kc) Milego lojenia :)przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
....albo Axar, Quasar lub Quark (bomba !) Charleta (Pulsarow w lod bym nie zalecal :))przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Moze sie myle , ale prawdopodobnie chodzi o "Nasza droge" (VII-) :))przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Co do dziaby , to i tak pewnie kupie w Teplicach , co wskazuje jasno ze kiesy jak Rockefeller nie posiadam :) A przyznam , ze gdybym mial mozliwosc lykniecia Predatora za 450 zetow , to bym sie nie zastanawial :) Co do przyjazdu - dobrze ze sie w koncu odezwales , bo juz mialem Ci zaproponowac kupno Twoich Viperow za zaliczeniem pocztowym :0)przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Dzieki za odpowiedz :-) A propos Stubaia - slyszalem ze sprzet tej firmy jest pancerny :) Kolega Kujon zreszta cos takiego posiada , aczkolwiek nie jest to z pewnoscia ten model o ktorym piszesz :-) Mam wiec pytanie , zeby sie jeszcze zorientowac - Stubai , gdzie i za ile ? Pozdrawiam ! BluDeVilprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Yo ! Z Axarem sie nie wspinalem co prawda , ale mialem to w lapie .Hmmm , nie wiem czy po takowych ogledzinach moge sie wypowiedziec...Ale moj kumpel ktory ma Ch.M Quarka i Axara , cholernie na to drugie bluzga :-)) Pozdrawiam !przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Sklep ze szpejem w czeskim Cieszynie znajduje sie przy rynku - nie sposob tam nie trafic , bo na budynku jest duzy szyld "Mountain..." costam :-) Roksy kosztuja ok. 60 koron za sztuke , mozna nabyc takze mosiezne kostki RP do aid-climbingu , ceny podobne. Cen heksow nie znam , ale z pewnoscia rownie atrakcyjne :-) Tym bardziej ze przy zakupach powyzej 1000 koron mozna uzyskac zwrot VAT&przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Hey ! Czy ktos moze mi doradzic jaki model dziab bedzie optymalnym i kompromisowym rozwiazaniem jesli chodzi o wspin w lodzie i mikscie ? Wspinalem sie juz z Pulsarami , Rambo2 , Skywalker'em (w pierwszym mikscie poszlo ostrze :)) a takze Quarkiem Charleta Mosera. Ten ostatni model wydaje mi sie najlepszy w lodzie (pracuje wrecz doskonale) , jednak mam pewne obawy , czy ostrze nie jest zprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Tanio jest u Czechow (np w Teplicach).Velcro kosztuja ok 3300 koron , mozna odliczyc VAT (20% ) Chyba sie oplaca ?przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Witam , Czy wspinal sie ktos kiedys na Krymie lub w Paklenicy ? Jezeli tak,to prosze jakiekolwiek informacje (dojazd,mozliwosci biwakowania,ceny,topo) Interesuje mnie cos wiecej niz mozna znalezc na Brytanie,w Gorach czy na www.risk.ru Z gory dziekuje i pozdrawiam BluDeVilprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Wspinac , wspinac , wspinac sie :-)przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Witam ! Czy ktos orientuje sie , jak bedzie wygladala sprawa kursowania autobusow PKS 1 maja przed poludniem w strone Rzedkowic , Mirowa itd ? Za wszelkie informacje z gory dziekuje :)przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Ja tez sie chyba wsciekne, bo - pomijajac podklejanie - dzis dzwonilem do Teplic i obiecane Velcro beda dopiero za trzy tygodnie !!!! To jest skandal.W zwiazku z tym bede zmuszony takze wesprzec polski handel...przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Sprawa podklejenia ma sie kiepsko.Kumpel zabral co prawda moje buty , ale nie wiadomo kiedy beda gotowe (na razie nie ma gumy 5.10 w Teplicach) :(((( A maj tuz tuz.....przez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Od pewnego czasu mam dylemat dotyczacy zakupu plecaka (w tym miejscu serdecznie pozdrawiam i dziekuje za wszystkie rady Skyhookowi , Mirkowi i Mackowi) Mianowicie , chodzi mi o dobry wor transportowy o pojemnosci ok 100 l. Poczatkowo mialem zamiar nabyc Karrimora Indenpendence , ale dowiedzialem sie ze jakosc duzych plecakow tej firmy ulegla pogorszeniu.Potem zaczalem myslec o wyrobach Lowe Alpinprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe
Powszechnie panuje opinia ze na poczatek wystarczaja Saltiki lub jakies inne badziewie.O ile nawet buty te sa dobrze skrojone , to niestety charakteryzuja sie kiepskiej jakosci guma.Sam kupilem najpierw czeskie Triopy , potem Saltki ale szczerze mowiac zaluje tej decyzji.Wydaje mi sie w kiepskich butach trudno nabrac zaufania do nog , a to przeciez najwazniejsze.Na poczatek polecil bym Ninje Boreprzez BluDeVil - Forum wspinaczkowe