Dlaczego bohater piszesz w cudzysłowie?przez onsright - Forum wspinaczkowe
Tomek najwyraźniej jest wielkim koneserem dupówy ;-) Wygląda, że będzie próbował strategii z zeszłej zimy. Szkoda tylko, że został sam.przez onsright - Forum wspinaczkowe
O ile dobrze rozumiem TNF ma już C3 na 6700:przez onsright - Forum wspinaczkowe
SM z w/w wywiadu: "To więc całkiem prawdopodobne, że jednego dnia spróbujemy dojść z naszego obozu 2 na grań Mazeno." Ciekawe czy zakladali swoją własną dwójkę czy korzystają z założonej przez Tomka i Pawła? Zdjęcie C2 na FB Moro pokazuje namiot wciśnięty w szczelinę. Tak to miejsce zdaje się opisywał Tomek - zajebista szczelinka :-)przez onsright - Forum wspinaczkowe
Co dokladnie w Garraf Cie interesuje? Penya Ginesta jest piekna i zawsze w sloncu :-)!przez onsright - Forum wspinaczkowe
Czyli urobili Moro&Goettler 300m. Śp. Artur Hajzer psioczył na chłopaków z JFA rok temu, że urabiają po 300m dziennie a tu jak się okazuje urobić więcej nie idzie nawet Simone... Szczere życzenia powodzenia dla obu wypraw! Napierajcie!!przez onsright - Forum wspinaczkowe
kali Napisał(a): ------------------------------------------------------- > A jak nazwać to!? > > s-crosses-61-meter-highline-safety-tether-attached > -his-genitals Balls Solo?...(w razie upadku;)przez onsright - Forum wspinaczkowe
dugimimi Napisał(a): > Czyli członkowie Komisji nie wiedza co mówą? > oni są z Beskidów, w górach wysokich nie byli? > Wg Ciebie "wiedza co mówia" tylko ci. którzy > trzymaja własciwa stanowisko? Podnieciles sie niepotrzebnie. Ilu jest zyjacych tych co byli zima w Karakorum na 8000m kazdy wie. I oni wiedza o czym mowia bo tam byli. Tylko tyle. Widzisz gdzies zebyprzez onsright - Forum wspinaczkowe
No niezle! W ciekawym swietle stawiaja slowa Denisa cala toczaca sie dyskusje o AB i BP...a to jeden z nielicznych, co wiedza o czym mowia. Na marginesie warto przypomniec, ze Denis jest/byl(?) zawodowym zolnierzem. Zapytany o smierc w akcji (spotkanie po GII w Barcelonie) odpowiedzial, ze nie jest mu obca, bez wchodzenia w szczegoly.przez onsright - Forum wspinaczkowe
Jest tam tez glos Denisa Urubko: zdaje sie zupelnie przeoczony tutaj (chyba ze ja cos przeoczylem ;-) dugimimi Napisał(a): ------------------------------------------------------- > No TP rozwiązał problem... przy pomocy dwójki > alternatywnych profesjonalistów... > > > wiele_opinii,artykul.html< > > Poziom tabloidu...przez onsright - Forum wspinaczkowe
[*] spoczywaj w pokoju, Lodowy Wojowniku!przez onsright - Forum wspinaczkowe
" Oznacza to, iż w ciągu ok. 7 godzin Karim Hayyatt, mający - według słów Wielickiego z konferencji prasowej - jakieś problemy zdrowotne, był w stanie pokonac ok. 1500 m przewyższenia, działając w warunkach, jak myślę, sporego stresu sytuacyjnego oraz, zapewne, bez jakiejś szczególnie silnej motywacji." Jesli dobrze pamietam z konferencji (niech ktos poprawi jesli sie myle), ze slowprzez onsright - Forum wspinaczkowe
zośka36 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > "Braterstwo liny - tego zabrakło na Broad Peak - > mówi w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" Anna > Czerwińska, jedna z najwybitniejszych polskich > himalaistek, w kontekście niedawnej tragedii > polskiej wyprawy na ten szczyt. Dodaje, że > "najszybszy Adam Bielecki powinien doprzez onsright - Forum wspinaczkowe
AndrzejKo Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Ja też nie, ale analizuję kilka zagadnień > zawodowo. Instrumentarium to metoda i techniki > postępowania, które podparte wyobraźnią i w > pewnym stopniu doświadczeniem specjalistycznym, > skutkują możliwością sformułowania > wiarygodnych, weryfikowalnych wniosków. A ok, zalapalem (o dziwo)przez onsright - Forum wspinaczkowe
Kurcze Andrzej, co to jest instrumentarium wytlumacz prosze? Serio pytam, bom nigdy w zadnych komisjach nie zasiadal ani takowych nie wybieral :)przez onsright - Forum wspinaczkowe
> Pytanie które zadał onsright "gdzie > zostały popełnione błędy?" zamienił bym na > "czy zostały popełnione błędy?". Od tego > trzeba zacząć. Tak, zbyt szybko spisalem posta "czy i gdzie zostaly popelnione bledy?", bez sugerowania ew. zewnetrznym ekspertom niczego. Niech sie wypowiedza zgodnie ze swa ocena.przez onsright - Forum wspinaczkowe
"Zespół ma prawo powołać do współpracy zewnętrznych ekspertów. " Wlasnie o to chodzi.przez onsright - Forum wspinaczkowe
Oczywiscie, nie znamy wszystkich detali, ale troche jednak wiadomo. Szansa jest, ze poprzez *merytoryczna* dyskusje pewne odpowiedzi uda sie wylonic. I im wiecej punktow widzenia, tym wieksza moim zdanem szansa. Jedyny poza PHZ zespol ktory skutecznie atakuje Karakorum zima to Moro/Urubko (Simone byl zima na BP, do Broad Col i Simone potrafi jasno i bezkompromisowo swe zdanie wypowiedziec, tu slprzez onsright - Forum wspinaczkowe
A dlaczego by nie sprobowac poprosic o fachowa ocene Panow Moro/Urubko? "Z boku lepiej widac" jak mowia Rosjanie, a co i w jakim stylu wyprawia w gorach ten duest wszyscy wiemy. A Denis w dodatku byl pod Wielickim na K2 zima. Zadac proste pytanie "Gdzie zostaly popelnione bledy?". Moglaby taka ocena byc ozywcza, nawet jesli bolesna.przez onsright - Forum wspinaczkowe
zośka36 Napisał(a): > a może tylko Maciek i Adam byli przeznaczeni do > ataku szczytowego a pozostali mieli być wsparciem > w C4 i zrobili "samowolkę" nad którą nie mógł > zapanować Wielicki bo zignorowali jego > polecenia?? Abstrahujac od wrozenia o jednym sluchajac drugiego, to jest dosyc interesujaca mysl: czy moglo dojsc do jakiejs samowolki? Czy byc mozeprzez onsright - Forum wspinaczkowe
Za Waszym pozwoleniem wyleje jeszcze pare moich mysli: padlo gdzies pytanie dlaczego Maciek zwizal sie w koncu z Tomkiem a nie z Adamem. Wielicki tlumaczyl to przegrupowanie na konferencji znajomoscia (czesciowa) gory: Maciek ja pamietal pewno z 1988r. a Adam tam sie niedawno aklimatyzowal. Bardzo to rozsadnie dla laika jak ja brzmialo, ale byc moze tu mogl tkwic jednak blad i nie znajomoscprzez onsright - Forum wspinaczkowe
Takiej malej nizinnej wszy jaka jestem cisnie sie pewna rzecz na mysl: czy to nie jest tak, ze pomimo wszystkich swych dokonan i ponadprzecietnej wydolnosci Adam nie jest jeszcze dostatecznie "wykalibrowany"? Tzn. nie zna jeszcze dokladnie pozycji swej "czerwonej linii", ktorej nie wolno przekraczac i "dmucha na zimne" troche? Nie chce nikogo bronic ani oskarzprzez onsright - Forum wspinaczkowe
(post w niewlasciwym miejscu watku, przeniesiony na koniec)przez onsright - Forum wspinaczkowe
> Wielicki caly czas by na nogach, od rana, cala > noc, byc moze poszedl sie polozyc i poprosil o > zastapienie go? Dlaczego zakladasz zla wole? Ja > WYOBRAZAM SOBIE ze nie jest w stanie lustrowac > sciany non-stop, chocby aby wyjsc na chwile do > kibla. Absolutnie nie zakladam zlej woli ani nie jest to zadne ukryte oskarzenie!! Skad to wywnioskowales?? Prosze nie rozprzez onsright - Forum wspinaczkowe
> Ale to nie zmieni sytuacji, że nadal nie > znalazłam odpowiedzi na zadane pytania: > - dlaczego doszło do ataku cala czwórką? > - dlaczego Bielecki nie czekał na Małka? > - dlaczego w C4 nie było wsparcia które nad > ranem mogło wyjsc po Berbeke? > - dlaczego Bohater Narodowy rzekomo odwodniony i > głodny zasuwa z szybkoscią światła ( tylko nie > tego na granprzez onsright - Forum wspinaczkowe
czolem i szacun czapa, wielki wojowniku!przez onsright - Forum wspinaczkowe
...i dlatego pewno akcje ratunkowe no bardzo duzych wysokosciach sa tak rzadkie i cenne (np. wielki Bukreev na Everescie, Simone na Lhotse). Jak to zwiezle ujal Alek Lwow "praca na wysokosci jest praca indywidualna". Jesli kogos interesuje defensor, poteznie silna podswiadoma czesc psychiki nastawiona na zwierzece przetrwanie za wszelka cene, goraco polecam TIHKLAL, A & A Shulginprzez onsright - Forum wspinaczkowe