<Skoncentruj się raczej na Revol. Juz sie koncentruję na Revol. Wojciechu Niezależnie od wyniku tzn osiągniecia wierzchołka NP(w co wątpię z braku dowodu) zespół Mackiewicz-Revol OŚMIESZYŁ PHZ/PZAprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Można jedynie się cieszyć ze na sztucznych ścianach występują okapy a nie półki a przeloty nie rozmieszcza Stefanprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
< to mijasz 3-4 wpinki.. Ergo Tzw "ciecie"na Makaku reagują jedynie na brak odpowiedniego ich zdaniem przyrządu. Na mijanie wpinek nie reagują?..... Na zawodach sprawa jest prosta od 1991 roku -dyskwalifikacjaprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Wejście Pana Tomasza-o ile faktycznie miało miejsce-POwinno zostać wpisane do Konstytucji RPprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
A jaki jest wyrok TK w kwestii Pańskiego domniemanego wejścia na Makalu w MCMLXXXVIII, Panie Tomaszu?przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Heraldyczny odpust, Panie Tomaszu. Nie myślał Pan o swoim prywatnym logo? Mógłby stanowić go znak zapytania wpisany w kształt Makalu. Wszystko niech się opiera na/wyrasta z MCMLXXXVIII co powiąże Pana z estetyką klasyczną. Dodałbym Panu jeszcze prywatne motto. "Pewność Wątpliwości"przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Darz wór, Burlanie! Ten z magnezją rzecz jasna.przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
<Stwierdzam tylko, że masz obsesję na punkcie PZA. To nie obsesja ale obserwacja zjawiska . W zmiennym świecie PZA(w osobach Sekretarza Generalnego i Wiceprezesa) realizuje ideał Parmenidesa i Zenona z Elei. Brak ruchu-prowadzącego do jakiejkolwiek zmiany A zmiana jak wykazał inny Klasyk może oznaczać jedynie deteioracjęprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Najlepiej by było żeby logo PZA zaprojektował Stanisław Szukalski ale z wiadomych powodów jest to niemożliwe. Logo to nie tylko heraldyka/symbolika. To tak jak doping publiki w sporcie Jakieś pomysły masz, Burlanie?przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Andrzeju! Chodzi stricte o heraldykę a nie stanowiska w praktyce. .Logo PZA zawiera czekan przecinający/wpisany w literę Z i "wbijający" sie w A. Dodałbym młotek. Z powodów które wypunktowałem powyżej. Najlepiej skrzyżowany z czekanem-co estetycznie z pewnościa przebiłoby logo Hammerskinówprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Uważam Andrzeju że młotek koniecznie powinien znależć się w logo PZA. Narzędzie to symbolizuje bowiem innowacyjność i wizjonerstwoprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Pan Panie Tomaszu jako умный человек mógłby przenieść rywalizację pod wodę <))przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
<Znaczy ze teraz koniec z amatorszczyzna. Od 20 lat paru przecież koniec a gwarantami tego końca są wieczni/eternal Sekretarz Generalny i Wiceprezes <Pewnie o pieniedze chodzi… . To wizjonerzy! Zapewne znów chodzi im o to żeby nie wpaść w błoto a zwłaszcza żeby nie pochlapać płaszczaprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
<w przypadku Gri gri zdecydowanie POwyzej 3-ciej wpinki. Panie Tomaszu! Powyżej 3 wpinki na takim Avatarze to jest już połowa ściany... W Krakowie było nie było mieszkają centusie i wszystko ma tutaj stosowny wymiar-nie tylko gest.. Niemniej zastanawiam się ze gdyby podłogę wypełnić tam konforemnym basenem ogrodowym to dałoby się ćwiczyć pod dachem DWS a i gri gri byłoby zbędne wtedy.przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
<Chcąc zwiększyć Wasze bezpieczeństwo, zachęcamy Was do asekurowania na przyrządach ze wspomaganiem hamowania Obserwowałem wczoraj na Rozbarku asekurantów. Wiekszość realizowała tradycyjne sposoby asekuracji, Zauważyłem 2 "operatorów" przyrządu 'ze wspomaganiem hamowania"(oba przypadki Gri gri) Cecha charakterystyczna "banan"+ brak obserwacji tego co robi paprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
A wiesz może kto ugryzł prota w kącie?przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Gri gri to dobry przyrząd. Lepszy zdecydowanie niż kubek gdy dopiąć go do krótkiej linki albo 2 ekspresów. Porównywalny ze stalowym "owalem" w tej roliprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Sam widzisz. Będę robił 7b+ od kopa i wtedy jadę.przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Czekam na stosowna formę gdyż ta opiewająca na 7a+ od kopa jest na razie mocno nie satysfakcjonujacaprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Ktoś konkretnie zrezygnował z tego powodu? Natomiast rezygnacje z FB należałoby jedynie pochwalić jako wyzwolenie z nałogu przy którym poczciwy alkoholizm to pikuś jest.przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
...i wprowadzić oblig wspinania w kasku. Kask może zminimalizować skutki nieszczęśliwego odpadnięcia zwłaszcza w warunkach zablokowania liny ew "nagłego zetknięcia się" asekuranta i asekurującego..... To wiadomo. Istotniejsza jest jednak ochrona jaka daje przed tym "co leci z góry". Odpowiednikiem kamieni na sztucznych ścianach są latające smartfony. 2 krotnie byłem śprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Te zmiany to píčovina bez obowiązku wspinania się w kasku Vide: <przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
kocur Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Kolejnym krokiem będzie wymóg że trzeba mieć buty > La Sportiva Ale tylko modele z Gripem 2 gdyż Edge bardzo słabo działa na panelu i może to prowadzić do wypadkówprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
W Warszawie przy czynnościach asekuracyjnych będzie rozpraszał ale Władimir Władimirowicz.przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Klasyk powiedzial ze kontrola jest najwyższa forma zaufania, Wojciechu. Na Rozbarku na który regularnie jeżdzę operatorzy ściany czy dyżurni po prostu przejmuja się swoja rolą. Patrolują obiekt i lustrują asekurujacych.W razie czego służą uwagami/upomnieniami. Każdy asekuruje za pomocą takiego a przyrządu jaki mu pasuje. Taka formuła jest wygodniejsza dla użytkowników(ja np nigdy nie uzywam grprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Nie kwestionuję wyboru właścicieli. Ich prawo a Makak jest prywatny. Moja opinia tez jest prywatna. Postrzegałem Makak jako state of the art polskiego wspinania. Degraduję go z najwyższego podium. Ot co!przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Decydowanie o sobie nie ma nic wspólnego z rebelią. Zwłaszcza w zakresie wyboru przyrządu asekuracyjnego. To taki sam wybór jak wybór butów wspinaczkowych. .przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
Wiąże się zawsze skrajnym ze względu na skrajne poglądy jakie mam w stosunku do tych "którzy wiedzą lepiej co jest dla mnie dobre"przez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe
... jak to każda rewolucja. Przynależy do lewicowej agendy która zawsze:"wie lepiej" co jest dobre i korzystne dla-w tym przypadku wspinającego się(obywatela) Ten nie może mieć nic do powiedzenia. <Chcąc zwiększyć Wasze bezpieczeństwo, zachęcamy Was do asekurowania na przyrządach ze wspomaganiem hamowania, takie jak Petzl Grigri, Black Diamond ATC-Pilot, Edelrid Jul, Mammut Smaprzez Edgar Nevermore - Forum wspinaczkowe