Co to znaczy wystawił 9 ? Do poszła do ataku - Wielicki,Kukuczka (kapitalnie zaaklimatyzowani), Czok i Piasecki. Wtedy Polacy nie używali tlenu w Himalajach i Karakorum. Brało sie tylko tlen medyczny który powinien spoczywać w namiocie w wysokim obozie (np.3 - na Kanczendzondze) Ale go tam nie było i Czoka nie mozna było uratować mimo heroicznych wysiłków jego kolegów i samego kierownikaprzez łojant - Forum wspinaczkowe
FunThomas Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Prognozy prognozami, a najważniejsze, że Madzia > jest pełna determinacji, żeby zdobyć szczyt. > Kibicuję jej z całego serca, żeby "zdobyła" Czarną > Piramidę - to będzie dobrze! > Jak wyjdzie powyżej C4 i szarpanie w porywach > "polski" zimowy rekord wysokości na K2 - to bprzez łojant - Forum wspinaczkowe
Już masz 8 postów - nieźleprzez łojant - Forum wspinaczkowe
jerrygwizdek Napisał(a): ------------------------------------------------------- > FunThomas Napisał(a): > > > > > Dokładnie. Byli świetni technicznie i > kondycyjnie. > > Biegli w poręczowaniu i znakomicie zgrani > > zespołowo. > > Hromadny vystup zimą na K2 to po prostu nokaut > dla > > konkurencji. Czegoś podobnego nie było w > hiprzez łojant - Forum wspinaczkowe
FunThomas Napisał(a): ------------------------------------------------------- > jerrygwizdek Napisał(a): > ------------------------------------------------------- > > łojant Napisał(a): > > > ------------------------------------------------------- > > > > > > > > > > Tu wyszlo doswiadczenie starych wyjadaczy, bo > > wyszli z baprzez łojant - Forum wspinaczkowe
Maximus Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Nirmal Purja (byly operator sluzb specjalnych) > 14 zdobytych osmiotysiecznikow w 6 miesiecy i 6 > dni - z tlenem (z butli) Nie do wiary - pierwszy raz słyszę !!!! Już masz 7 postów - brawo !!!przez łojant - Forum wspinaczkowe
Nie do wiary - pierwszy raz słyszę !!!przez łojant - Forum wspinaczkowe
Już mnie święty opier....lił za błąd w nieznanym mi języku. Sorry - ja nie lubię jak ktoś przekręca moje nazwiskoprzez łojant - Forum wspinaczkowe
Pamiętasz jakiej narodowości był Buhl a jakiej Herrlighoffer ? Pamiętasz jakie znaczenie dla Niemców znaczyło 1 wejście na Nanga Parbat /przez łojant - Forum wspinaczkowe
Przypominam,że ten straszny Urubko zrobił wszystkie 14 ośmiotysięczników w lecie i 2 w zimie (pierwsze wejśćia). Nigdy nie używał tlenu a nawet ogrzewaczy do butów. Z Bieleckim uratowali Recol. Na zimowej próbie na Broad Peak zrezygnował z ataku szczytowego(wszedłby bez problemu) bo zachorował mu partner. Na Makalu i Broad Peak wchodził w 2 i 3 osobowych zespołach. Na K2 i Broad Peak chciałprzez łojant - Forum wspinaczkowe
andrzej Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Niemniej na górze Krzysiek był sam, jak dobrze > pamiętam z kucharzem ;) > AM Kucharz,jak się nie mylę, oddał serię z kałacha jak zobaczył,że Krzysiek osiagnął szczyt.przez łojant - Forum wspinaczkowe
reganclimbing Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Może zamiast zadawać pytania napiszecie nazwiska i > nazwy szczytów? Chętnie poczytam, bo nie > pamiętam... Wielicki - Broad Peak Wielicki _Lhotse Zakopiańczycy (Gajewski-Berbeka) - Manaslu Choyu-_ wyprawa zimowa Zawadyprzez łojant - Forum wspinaczkowe
FunThomas Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Problem jednak w tym, że działał w składzie > wyprawy - zespołowo. A nie dość, że wywinął taki > "numer" Wielickiemu, to jeszcze potem napierdalał > na polskich kolegów w ruskich Internetach. To jest > w porządku? Widzisz my mamy takie postkomunistyczne pojęcie o wyprawach - musi byprzez łojant - Forum wspinaczkowe
FunThomas Napisał(a): ------------------------------------------------------- > łojant Napisał(a): > ------------------------------------------------------- > > Rosenkranz Napisał(a): > > > ------------------------------------------------------- > > > No i Magic Line (Piasecki, Wróż, Bozsik) > chyba > > > też? > > > > > > Noprzez łojant - Forum wspinaczkowe
Jeszcze - kto pierwszy wszedł i zszedł w jeden dzień na 8-tysięcznik, Kto zrobił samotne I zimowe wejście na wysoki 8-tysięcznik Kto zrobił pierwsze zimowe wejście bez tlenu na 8-tysięcznikprzez łojant - Forum wspinaczkowe
Ty sobie nie rób jaj z Urubki. Chciałbyś mieć taki wykaz przejść jak on. Na tą Piramidę wszedł solo i szybko. Kto wie,gdyby nie kiepska pogoda to mógł zajść dużo wyżejprzez łojant - Forum wspinaczkowe
Rosenkranz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > No i Magic Line (Piasecki, Wróż, Bozsik) chyba > też? No nie-Casarotto im zaporęczował prawie wszystkie trudności. Kukuczka-Piotrowski działali w dziewiczym terenieprzez łojant - Forum wspinaczkowe
Rosenkranz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Z tym marnowaniem kasy, że już go nie będzie, to > obyś się nie zdziwił: > > "K2 zdobyte zimą! Wielkie gratulacje dla > Nepalczyków! Teraz najważniejsze, żeby bezpiecznie > zeszli do bazy. A my podtrzymujemy wsparcie dla > polskiego programu zimowego PZA (Polskiego Związku > Alpprzez łojant - Forum wspinaczkowe
jerrygwizdek Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > Z tego co pamietam na Kanchejunga tez byl tlen, > ale moze sie myle. > W sumie to i tak ubijanie gowna w mozdziezu, bo > Nims wszedl bez i tyle, co konczy dyskusje > calkowicie, bo po prostu czesc zespolu uzywala, a > czesc nie. Miałem z tobą nie polemizować bo jesteś laikiem wprzez łojant - Forum wspinaczkowe
andrzej Napisał(a): ------------------------------------------------------- > yanas Napisał(a): > ------------------------------------------------------- > > In your face, AB! > > Przekot z tego Nimsa! > > To są goście, karmieni piersią przez matki przez > pieć sześć lat, nie przyszli na świat po cesarskim > cięciu! Chwała im. Rosenkranz - jesteś mi winienprzez łojant - Forum wspinaczkowe
Rosenkranz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Oczywiście, sytuacja jest trochę skomplikowana, bo > uwagi krytyczne pochodzą od ludzi, którzy mają > autentyczne i historyczne osiągnięcia w zimowym > himalaizmie (Urubko - Makalu, GII, Bielecki - GI, > BP). Nie da się więc ich tak po prostu zbyć. Z > drugiej strony, inni wielcy w tej dyscypprzez łojant - Forum wspinaczkowe
andrzej Napisał(a): ------------------------------------------------------- > łojant Napisał(a): > ------------------------------------------------------- > > Wszyscy zdobywcy zimowego K2 w bazie. > > Jest teoria,że Sergi dostał kamieniem > > Trzeba powiedzieć, że przekaz informacji jest > bardzo niewielki. Dwa lata wcześniej Polacy mieli > to lepiej zorganprzez łojant - Forum wspinaczkowe
anka69 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Na filmie udostępniony widać, że mieli poręczówki > przynajmniej w szyjce - a po trawersie już nie > potrzeba Pierwsi zdobywcy w 1954 r nie mieli poręczówek w szyjce i zeszli. Ale ostatnio poręczówki były od bazy do wierzchołka - to dla dzielnych klientów agencjiprzez łojant - Forum wspinaczkowe
forresty Napisał(a): ------------------------------------------------------- > >Na K2 na Żebrze od lat w Kominie Housa wisi > masywna drabinka. > > No własnie. Kto tą linkową drabinę tam zawiesił? > Zdaje się jakaś wisiała tam już w 86 więc ktoś > wcześniej? Moze to Francuzi w 85 z wielkim > Loretanem i Escoffierem? Włosi z Casarotto? > Messner, Austriacy w 84przez łojant - Forum wspinaczkowe
Wszyscy zdobywcy zimowego K2 w bazie. Jest teoria,że Sergi dostał kamieniemprzez łojant - Forum wspinaczkowe
Na FB jest eleganckie zdjęcie ze szczytu. Nie ma wątpliwości że byli na szczycieprzez łojant - Forum wspinaczkowe
Rosenkranz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Potwierdzam. A ja przegrałem. Ale i tak już dawno > nie miałem tak dobrego humoru jak dzisiaj. Trochę > dlatego, ze udało się tym dzielnym szerpom nieźle > utrzeć nosa tym europejskim gwiazdorom od (jak się > okazuje) siedmiu boleści. Marcin - jesteś super gośćprzez łojant - Forum wspinaczkowe