ups :) czasem trzeba sie stosowac starej zasady: powoli powoli to sie nie spierdoli. takze przy pisaniu postow:)przez panda - Forum wspinaczkowe
czyli według tej teorii mozna pozwolic nadal kuc na jurze niektorym osobom, ktorzy odkryli nowe skaly i stworzyli na nich drogi - z pewnoscia czuja sie ich kustoszami. poza tym jaka jest definicja lokalska - ten ktory mieszka blisko tego rejonu i czesto sie w nim wspina? jesli tak, to dlaczego na hejszy nadal jest zakaz urzywania maglajzu skoro swojego czasu jezdzila tam czesto okoliczna ekipa naprzez panda - Forum wspinaczkowe
w tym co napisalem nie ma zadnego odniesienia do drog pod Krakowem. kiedys kuto - teraz jest to postrzegane jako wandalizm. i nie ma znaczenia ze w kamieniolomie, dla mnie jest to taka sama dewastacja jak w skalach.przez panda - Forum wspinaczkowe
chlopaki spokojnie:) po @#$%& klucic sie w obrebie jednego, dolnoslaskiego srodowiska. zachowujecie sie jakby jeden drugiemu matke zajebal. pozdro chopy i do zo w sokolach.przez panda - Forum wspinaczkowe
moze sie w roznowie spotkamy i wowczas chetnie przedstawie ci sie jako panda. twoje grozby powoduja co najwyzej moje upadki z krzesla....ze smiechu. a to ze kujesz sobie drogi wcale nie oznacza ze rejon jest twoj. zwlaszcza ze na jego obicie poszla takze moja kasa. a tak swoja droga, to jesli juz kules to mogles to robic bardziej finezyjnie. dzielo obrazuje talent artysty. twoj idealnie spasowaprzez panda - Forum wspinaczkowe
odpowiem ci po krakowsku, choc z krakowa nie jestem: BOS BUC!!przez panda - Forum wspinaczkowe
no wlasnie nie jest to sprawa przeszlosci. kant obok skoku w bok o ktorym pisalem jeszcze we wrzesniu byl czysty!! wczoraj na poleczce pod nim mozna bylo zauwazyc pyl po wykuciu dziur!! to w rzanej mierze nie jest sprawa przeszlosci!!przez panda - Forum wspinaczkowe
ostatnio na forum odezwalo sie wiele glosow krytykujacych pokuta dwadziescia lat temu mamutowa. podczas wczorajszej przechadzki w roznowie doznalem szoku. to co teraz zobaczylem przeroslo moje najsmielsze oczekiwania. wiedzialem ze nadal w roznowie sie kuje, ale ze na taka skale to sie nie spodziewalem! pokuty jest kazdy kawalek skaly obity nowymi ringami, co gorsza potencjalne drogi ktore dalobyprzez panda - Forum wspinaczkowe
> "nie ma i nie bedzie drogi np E2 6c" a co to jest:Elder Statesman HXS 7B Curbar Steve McClure?? bo jez nie kumam!przez panda - Forum wspinaczkowe
jesli nie zauwazyles to odnosilem sie do wyliczanki po 9 ktora uprawiales. nic innego. wyceny sprawy honoru nie kwestionuje bo po pierwsze widzialem za kazdym razem jak bylem w mamucie jak bogdan na tym walczy i wiem ile mu to czasu zajelo, po drugie nie mam ku temu kompetencji. i nie mowilem nic o sztucznych chwytach jesli nie zauwazyles, wkurzylo mnie tylko to zaglowanie cyferkami, do ktorego tprzez panda - Forum wspinaczkowe
> Stali Mielec - bez zwornika i bez tej krawądki na > płytce będzie 9b!!! I o to chodzi!!! > pozdr > jt tr chyba troche przesadzasz tak zaglujac cyferkami, to bedzie 9a+ to bedzie 9b. a skad to wiesz, czy ktos wogole wie jak moze wygladac tak trudna droga. troche pokory moze!! typowo brukowcowy zabieg w stylu faktu: ,,mamy potencjalnie najtrudnieszja droge swiata", no ale japrzez panda - Forum wspinaczkowe
no to trzeba troche zaktualizowac, wiecej fotek powrzucac, siup translatorem na czeski, wrzucic na lezeca i na wiosne bedzie mozna przybic piatke z panem Adamem w mamucie!przez panda - Forum wspinaczkowe
mozna by pomyslec o zrobieniu spisu tych trudnych niepowtorzonych nie tylko na jurze. sa jeszcze sokoly z geronimo na czele, ktore juz czeka i czeka ale pomimo prob jak narazie nadal bez 2. przejscia. moze w celach weryfikacji trudnosci zrobic dobra medialna oprawe, wrzucic na lezeca i niech bracia z czech, a dokladnie jeden mlody pepik, przybywaja i weryfikuja!! takie rejony jak szwajcarski st.przez panda - Forum wspinaczkowe
to wychodzi ze mamy wiecej 9a niz na franken:) ale zajebiscie!!przez panda - Forum wspinaczkowe
co do robienia trudnych drog w sokolach to przeciez ,,ciagi" na tepej w swietle tej definicji takze nie istnieja, wspinasz sie bowiem, co prawda po naturalnych, ale jednak wyznaczonych chwytach. co kraj to obyczaj, i choc sam krytycznie podchodze do sprawy kucia, to nie jednak gdyby nie dlutko to w mamucie wspinania by nie bylo, jak zreszta w wielu ,,perelkach" skalnych europy i swiata.przez panda - Forum wspinaczkowe
wiesz miłoszu, labak to nie jest typowy tradycyjny rejon piaskowcowy. jest on raczej ,,semisportowy", obicie jest tam bardziej zblizone do frankenjurskich standardow niz adrspraskich, a magnezja tam to standard. jesli by twierdzic ze przejscie drogi na labaku os jest niemozliwe, ze wzgledu na zapackanie jej maglajzem, to nalezaloby zdewaluować wszystkie os na wescie. labak jest rejonem specyprzez panda - Forum wspinaczkowe
kurna znowu moj ulubiony temat!! szkoda ze nie pogadam bo jade wlasnie zapapciac maglajzem troche piachow...... beskidzkich:) milej i kulturalnej dyskusji zycze. pozdrawiam panda white power!!:)przez panda - Forum wspinaczkowe
ja po obejrzeniu tego filmu nie popadlem w taki zachwyt jak autor recenzji. tak naprawde film jest bardzej ,,semiwspinaczkowy", przeznaczony raczej dla ogladajacych disovery niz na projekcje na kfg.przez panda - Forum wspinaczkowe
chwalkow jest miejscem gdzie zaczolem sie wspinac i mam do niego sentyment i lubie tam czasem sie popiac. i nie chcialbym przyjechac tam kiedys i wspinac sie po drogach ktore wygladaja jakby wspinalo sie po nich stado niedzwiedzi. jesli juz chcesz rysowac ostrymi zabawkami chwalkow to obij sobie jeakas scianke wyrastajaca z jeziorka w tymeze kamieniolomie, na nich nie ma drog letnich, a dostep wprzez panda - Forum wspinaczkowe
chyba nie wylapales pewnej ironii i malego podpierdolu:) choc myslalem ze wiecej osob oburzy sie w stylu ,,na stos z tymi z bialymi rekoma":) a co do Hudego to szczerze watpie aby ,,zmadrzal", w koncu tak jak juz ktos stwierdzil Czesi sraja na to czy ktos uzywa maglajzu czy nie, zwlaszcza w ,,sportowych" rejonach typu labak. i zeby nie bylo, nie mam zamiaru rozwijac w zaden sposobprzez panda - Forum wspinaczkowe
J. Hudeček. do odmiany sie czepiasz:)??przez panda - Forum wspinaczkowe
the sharp end zajebisty, a czesc z piachow po prostu mistrzowska. tylko jeden maly dysonas w tym fragmencie - caly czas mowia o nieuzywaniu magnezji a pojawia sie osoba Hudeckiego - propagatora bialego w piasku:) czy ktos ma namiary na toreneta oldskolowego filmu ,,skalny hratky"??przez panda - Forum wspinaczkowe
A ile by mialo > takie epitafium hejszowinskie w skali fr.?? :) takie pierdolenie teoretyczny. chyba zyjesz w wirtualnym swiecie drog-mitow. epitafium to jakies 7a, 7a+ w skali francuskiej i wcale nie jest to droga z serii ,,morderca psychy". przejedz sie w piachy i powspinaj sie tam to pogadamy, a cale to teoretyczne pieprzenie o tym ,,nibylansie" pokazuje zes jest z lekka zakomprzez panda - Forum wspinaczkowe
zobacz sobie jak teraz koro wyglada i sam zdecyduj czy jestes gotow podolac wyzwaniu:)przez panda - Forum wspinaczkowe
ja sie nie podniecam, ale pewnie wielu stanie palka jak uslysza jak krzys krzyczy i steka:)przez panda - Forum wspinaczkowe
dosage 4 to nuda przeokrutna, king lines tez, moze i sa te filmy dobrze skrecone i z fajnych miejscowek ale nie ma w nich krzty klimatu, takie hollywodzkie popierdowki bez duszy i znowy te same obstukane po tysiackros postacie swiatka wspinaczkowego. wedlog mnie nie ma sie czym za bardzo podniecac. pozdrprzez panda - Forum wspinaczkowe
i paco przecenil obie drogi na VI.5+, może warto by o tym poinformowac opinie publiczna, coby potem nieporozumień nie bylo... :)przez panda - Forum wspinaczkowe