Może poszukaj w necie. Niedawno widziałem ofertę 100szt za około 20zł. To gniazdo nazywa się t-nuts, nakrętka pazurkowa albo kłowa. W marketach budowlanych typu Castorama, Praktiker cena za jedną nakrętkę to prawie 2zł. Pozdrawiam kovaleczekprzez kovaleczek - Forum wspinaczkowe
Moim zdaniem musisz odpowiedzieć sobie na jedno bardzo ważne pytanie: do czego potrzebujesz te buty? Jeśli chcesz się wspinać zimą na panelu to nawet najbardziej rozbite buty wspinaczkowe są wystarczające. Kupując teraz nowe buty i wspinając się w nich całą zimę na panelu na przyszły sezon będziesz miał gumiaczki. Moim zdaniem najlepszą opcją jest katowanie tych butów które masz teraz na panelu aprzez kovaleczek - Forum sprzętowe
Cześć, znalazłem dzisiaj czerwony polar w Słonecznych. Do odbioru w Krakowie.przez kovaleczek - Biuro Rzeczy Znalezionych
mateos Napisał(a): ------------------------------------------------------- > czasami przy dlugich i stromych zejsciach (szlaki) > jedno z kolan potrafilo zaczac cholernie bolec > (i wychodzilo ze w gore zapierniczalem, a w dol > pooowoli) > Miałem dokładnie to samo. Oprócz całego leczenia zainwestowałem w kije i jest dużo lepiej. Szczególnie przy zejściach z ciężkim plecaprzez kovaleczek - Forum wspinaczkowe
Napisz jeszcze co Ci dolega. U mnie na USG kolan kilka lat temu wyszła chondromalacja stawów kolanowych stopnia 2. Najpierw miałem zastrzyki z .... nie pamiętam nazwy ale nie były drogie. Później dostawałem Suplasyn który 3 lata temu kosztował ponad 150zł za strzykawkę a lekarz zalecił mi 4 zastrzyki w jedno kolano (leczyłem jedno bo nie miałem więcej $). Trochę pomogło ale po roku dostałem serprzez kovaleczek - Forum wspinaczkowe
A ja w tym roku robiłem kurs skałkowy w tej szkole i jestem MEGA ZAJEBIŚCIE zadowolony. Trzech kursantów na jednego instruktora + stażystę :).... Cóż chcieć więcej. Wszystko było omówione do bólu, ćwiczone do upadłego jak ktoś nie łapał. Wszystkie normy PZA, USA, EU, ISO i Teraz Polska :)przez kovaleczek - Forum wspinaczkowe
A ja polecam bleka. Wspinam się w nim od 4 miesięcy i uważam, że jest wygodny. Ma dobry układ szpejarek. Zaletą jest też to, że w ogóle się nie kręci. Wyciągasz z worka i jest gotowa do założenia. Regulacja 2 klamrami pozwala na ubranie ją i na polara i na cienki podkoszulek. Mi osobiście leżała lepiej niż precl. pozdrawiam kovaleczekprzez kovaleczek - Forum sprzętowe
ayda Napisał(a): > nie bałdzo > Miodek się kurwa znalazł.... > > btw to ty jestes ten damian z drytoolingu? jak > idzie nauka ortografii i interpunkcji? > pozdrawiam kovaleczekprzez kovaleczek - Forum wspinaczkowe
Castoramy i innego rodzaje LeroyMerliny. Z tego co kojarzę to butle tam są sprzedawane bez gazu.przez kovaleczek - Forum sprzętowe
polecam link : pzdr. kovaleczekprzez kovaleczek - Forum wspinaczkowe
Aloha, ostatnio wspinając się na Rogatej Grani (Dol. Będkowska) zauważyłem brak stanu dla dróg "Filar Barana" i "Robotnik na zasiłku". Piszę ku przestrodze :) a może Ktoś wie co się stało z tym stanem? pozdrawiam kovaleczekprzez kovaleczek - Forum wspinaczkowe
ptica Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > Wewnetrzne Fuj to bardzo adekwatny eufemizm do tej > drogi. A VI.1 to zupelna kpina. Moze mi ktos > powiedziec ile to ma w skali Kurtyki? Podobno > pierwszy ring zostal, na wniosek komisji KWSk > przesuniety, ale jak dla mnie 1. wpinka jest > najtrudnieszym miejscem na drodze. A z cprzez kovaleczek - Forum wspinaczkowe
W ubiegły poniedziałek pod Łabajową leżała płachta wciśnięta w skałę + butelka wody (nowa nieodkręcona). Widziano w okolicy dróg Wszystko jest możliwe i Podróże Guliwera pzdr. kovaleczekprzez kovaleczek - Forum wspinaczkowe
Freddie Chopin Napisał(a): ------------------------------------------------------- [...] > > Masz swoje zdanie, inni mają swoje... Nikt nie > każe Ci inwestować, więc po co te wynurzenia? > Jakbyś napisał temat o jakimś kubku, to nie > przyleciałbym tam pisać o tym jakie kubki są > beznadziejne, a przyrządy ze wspomaganiem > cudowne. ---- Źle mnie rozumiałeś (przez kovaleczek - Forum sprzętowe
Petzl coraz częściej daje du**. Nawet działające gri nie ma dla mnie ani jednego plusa. Duże, toporne, dość skomplikowane, strasznie "metalizuje" linę (brudzi), drogie, trudno asekuruje się dynamicznie... nie wiem młody jestem może się nie znam ale dla kubek (jakikolwiek) jest na tyle prosty i bezawaryjny że nie widzę sensu w inwestowanie w przyrządy ze wspomaganiem. pzdr. kovalprzez kovaleczek - Forum sprzętowe
Cześć, moim zdaniem prawidłowo lonże wiąże się do łącznika (nie równolegle). Sam tak robię, tak mnie uczono na kursie, nawet Petzl w swoich instrukcjach pisze żeby lonże (na via-ferraty) wiązać do łącznika. Jeśli stosujesz lonże jako auto przy przewiązywaniu się na stanie to popatrz że inne rodzaje autowania też wspinasz w łącznik. Tak jest chyba najbardziej logicznie. pzdr. kovaleczekprzez kovaleczek - Forum sprzętowe
kali Napisał(a): > Solidna Taiwańska robota wykonywana przez tą > samą firmę > > Pzdr > Marek Tak nawiązując do państw które motają sprzęt wspinaczkowy to ekspresy BD są z chin a liny Beal-a z Madagaskaru. Ja nie mówię, że to źle... taka ciekawostka pzdr. kovalprzez kovaleczek - Forum sprzętowe
Od niedawna używam ekspresów BD Positron (zamki pełne, jeden gięty) tasiemka 12cm. Moim zdaniem są godne polecenia. Ekspresy potrzebujesz w góry czy skały? Podobno druciane zamki są bardziej odporne na zamarzanie.przez kovaleczek - Forum sprzętowe
Wg. moich informacji Psiklatka dzieli się skały ogólnodostępne jak i prywatne. Na tych ogólnodostępnych można się normalnie wspinać (sam wspinałem się w tyg. i działały tam ze dwa zespoły). Teren prywatny jest odgrodzony łańcuchem i można się wspinać na nim po uzyskaniu zgody od właściciela. Informacja ta nie jest pewnikiem więc sam jest ciekaw jak to jest naprawdę. pzdr. kovaleczekprzez kovaleczek - Forum wspinaczkowe
BMW zostało przeniesione na wrzesień pzdr. kovaleczekprzez kovaleczek - Forum wspinaczkowe