Cześć Na dupie słonia na drodze na prawo od Massive Attack zostawiłem przypadkowo stalowo-pomarańczowy ekspres CT. Bardzo prosiłbym o nie ściąganie. Zgubę zabiorę w najbliższych dniach.przez fajeczka - Biuro Rzeczy Znalezionych
Miało być "do" dnia prowadzenia. Czy jeszcze trzeba wytłumaczyć jakoś szanownemu gronu, że koleżanka nie jest wstanie podciągnąć się na drążku czy może potrzebujecie pisemnego potwierdzenia? Może filmik potrzebujecie do analizy?przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Jerzy.Kolakowski Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Z ciekawości zapytam bo jest to dla mnie lekko > niewyobrażalne: to jaki charakter miało to 8a? > Połoga płyta bez chwytów? Były to czerwone światła na Monte Cassino. Płyta, troche połoogu ale chwyty tam są i to całkiem nie najgorsze.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Blondas Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Ja to wiem. > To, że ktoś się nie podciąga nie oznacza, że się > nie podciągnie. > Żeby się nie podciągnąć na drążku choć raz, trzeba > być kaleką a tacy nie poprowadzą 8a. Łapiesz za słówka. Wiadomo że jal potrenuje to się podciągnie i 10 razy zapewne jednak stan faktyczny jest taki, że w dniuprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Blondas Napisał(a): ------------------------------------------------------- > To nieprawda. > To niemożliwe. Czemu uważasz, że to niemożliwe? Bo przeczy twojemu światopoglądowi? 3 osoby napisały Ci dokładnie to samo i dalej nie wierzysz? Wiem, pewnie zmowa...przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Apache Napisał(a): ------------------------------------------------------- > No olewanie regulaminow to taka nowa moda jest. A > to sobie wpisze balda ktorego nie zrobilem a to > flashyka na wymeczonym po 20 probach slabie itd > itp taki trend panuje po prostu. Zaplacilem, > wymagam. ". Jak baldy mają być łatwe to mają być > łatwe" Na prawdę myślisz, że ludziprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Zawody zawodom nie równe. Niektóre ściany same spowodowały, że ludzie olewają regulaminy. Są zawody które mają bardzo dobrze zorganizowane poziomy bulderów a są takie które kompletnie nie rozumieją co znaczy poziom amatorski. Jak baldy mają być łatwe to mają być łatwe a nie że spędzam na takim 1/4 przeznaczonego czasu. Jako przykład podam KFG zorganizowane kilka lat temu na krakowskim Avatarze. Mprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Strach i obawa to jest raczej coś normalnego i praktycznie każdy ma jakiś limes. Odpowiedz sobie na pytanie ile razy latałeś w skałach lub na panelu? Podejrzewam, że policzyłbyś na palcach jednej ręki swoje loty więc to normalne że nie masz zaufania do sprzętu, liny, ringów itp. Moja rada jest taka: weź kogoś doświadczonego kto wie co to asekuracja dynamiczna, idź na panel na lekko przewieszoną dprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Buldery z dynamicznymi ruchami były fajne do momentu gdzie były odskocznią od siłowego i technicznego bulderingu. Obecnie więcej skakania jest w bulderingu niż samego wspinania a to nie o to chyba chodzi. Nie mój poziom wspinania ale patrząc z perspektywy widza: obecnie wspinaczy nie zrzucają ruchy trudne siłowo i technicznie tylko dlatego bo zawodnik nie potrafi go odpowiednio zsynchronizować aprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Pewnie chodzi Ci o drogę Kowalczyka i Stefana o nazwie X. W nowym topo jury południowej Vi.3/3+. Chyba że powstało coś jeszcze czego nie ma w nowym przewodniku.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
marecky Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Osobowa przewiązująca się na stanowisku drogi jedn > owyciągowej nie powinna krzyczeć "mam auto" w mome > ncie gdy za chwilę będzie opuszczana. Mam auto moż > na zrównać z nieistniejącą komendą "nie asekuruj". > Mam auto w kontekście drogi jednowyciągowej ma sen > s tylko jeżprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
komar Napisał(a): ------------------------------------------------------- > fajeczka Napisał(a): > > > A usłyszałeś komendę od wspinacza "mam auto" żeb > yś > > mógł się wypiąć czy po twoim pytaniu "zjedziesz > sa > > m ??" i odpowiedzi "tak" po prostu się wypiąłeś > ? > > powiadasz że po komendzie "mam auto&qprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Ziutek Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Ja zaś miałem ostatnio tak, partner skończył długą > drogę w Sulovie i słyszę: > -To ja sobie zjadę > -Zjedziesz sam?? > -Tak. > To się niepewnie wypinam z przyrządu bo ustatlaliś > my że go opuszczę, a po chwili słyszę: > -no to blok > Zapachniało trupem, głośno krzyknąłem > - NIprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
A czy na memoriale Skwira kilka lat temu nie było wypadku bo się skrajny rozwiązał ?przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
pozzie Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > To dość ryzykowne twierdzić, że "ludzie" czegoś > ni > > e robią, jak się nie jest wszystkimi ludźmi. > > Dlaczego? Niestety nie dopisałem, że chodzi o moje > własne obserwacje i rozmowy, ale to chyba oczywist > e. Z drugiej strony, dość ryzykowne jest pisanie, > że cośprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
k2cl Napisał(a): ------------------------------------------------------- > fajeczka Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > PJ22 Napisał(a): > > ------------------------------------------------ > -- > > ----- > > > Nie czepiam się pierwszej, sam bardzo często s > to > > su > > > ję. Na tym fiprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
PJ22 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Nie czepiam się pierwszej, sam bardzo często stosu > ję. Na tym filmie nie wygląda mi to na pierwszą. C > o do Hubble, trzeba by zapytać autora, czy on tak > robił, w co szczerze wątpię. Oceń sam. Nie mam nic do pierwszej bezpiecznej. Sam staram się unikać jak czuję że jest zbędna ale respektuję japrzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
valdi Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Tak właśnie się zastanawiałem po co mu ta pierwsza > bezpieczna skoro widać, że z dziury spokojnie by s > ię wpiął w ekspres. Zasięg widać, że miał, a i chw > yt i stopień widać, że dobry. > Chyba, że ta dziura w rzeczywistości bardzo słaba > jest. Polecam od 1:22przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Znalazłem płachtę na linę w dolinie Bolechowickiej którą zostawił zapewne zespół który ewakuował się przed zlewą. Zgubę oddam właścicielowi. Więcej info privprzez fajeczka - Biuro Rzeczy Znalezionych
Na drodze Łapińskiego i Paszuchy w grocie znajduje się gniazdo. Chyba są to pszczoły ale jakieś wyjątkowo agresywne bo nas dziś przepędziły pomimo że byliśmy dosyć daleko bo na Golumku.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Hej, Posiada ktoś linę linę MAMMUT ETERNITY CLASSIC 9.8 i mógłby coś o niej powiedzieć, czy dobrze się użytkuję itp? Potrzebuję kupić linę 80 metrów i szczerze trochę się zaskoczyłem jak słaby wybór jest lin takiej długości. Pozdrawiamprzez fajeczka - Forum sprzętowe
Warchoł Napisał(a): > Czlowieku... zanim zaczniesz krzyczec, przeczytaj > dokladnie co pisalem. > Skad masz pewnosc, iz asekurant zostal > przeszkolony? Nie wiem jak ty ale ja nie daje sie asekurowac przypadkowej osobie. Poczatkujacego wspinacza rozumiem jako osobę która została odpowiednio przeszkolona czy to na kursie czy przez ogarnięta wspinacza. Jeżeli nie masz wiedzy,przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Warchoł Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Taki blad nazwe ciezkim bledem. Ale nie jest > bledem cos, czego partner robic nie musial. A co w > sytuacji, kiedy wspinajacy sie byl doswiadczonym > wspinaczem, asekurant poczatkujacym? Jak to nie musiał?! Człowieku co ty za głupoty piszesz. Po to są procedury bezpieczeństwa żeby zminimalizowaćprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
grzesg60 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > gri jest najlepszym przyrzadem pomimo kilku wpadek > tak jak samochod jest najlepszy do podrozowania > -pomimo tego ,ze jest o wiele bardziej > niebezpieczny .... takie gadki po wypadku sobie > mozecie darowac .stalo sie to sie stalo. Nie zgodzę się. Gri jak widać często wprowadza złe nawyki ktprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Jeden kamień który daje tyle co nic a stosik to jednak subtelna różnica, czyż nie? Sam czasem postawię nogę na kamieniu żeby butów nie uwalić błotem. Na jeden kamień nikt nie zwróci uwagi ale budowanie drabiny z kamieni już rzuca się w oczy.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Przecież Sharma nie startował ze stosu kamieni...przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
O ile pierwsze bezpieczne można przeboleć bo mógł je sobie zrobić wcześniej i po prostu zejść to ułatwianie sobie sprawy stosem kamieni jest delikatnie mówiąc chujowe. Równie dobrze mógł sobie przynieść drabinę. Też byście go tłumaczyli? Nie na tym wspinanie polega żeby ustawiać sobie stos kamieni a jestem pewien że sam alex spokojnie dałby radę bez tego stosiku i nic by mu to nie przeszkodziło.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Na Trzynastej rysie na Łabajowej również znajduje się gniazdo w okolicach 2-3 metra od gleby.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Racja mój błąd, nie wiem czemu ale wiecznie mylę Wysoką z Wielką...przez fajeczka - Forum wspinaczkowe