butcher Napisał(a): ------------------------------------------------------- >> ps. wszelkie miłe/niemiłe słowa należą się > Jacy. On to podczas nieprzespanych nocy walczy z > godzinami "taśmy" filmowej, aby usłyszeć w > zasadzie parę dobrych słów :] to niech sie lepiej Jaca zaopatrzy w dużo kofeiny, bo przyzwyczaja nas powoli do swojej dobrej roboty i potem bedaprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Panowie, realizacja jest wg mnie świetna, z jednego prostego powodu. Pokazaliscie w tym krotkim filmiku i na paru zdjeciach, ze wspin i wspinacze wysokiej klasy to nie jakas fanfaronada, tylko naprawde normalni ludzie, ktorzy jak widac ciesza sie tym co robia, spedzaja czas na wyjezdzie tak jak kazdy, a przy okazji robia swoje na wysokim poziomie. Wg mnie oby wiecej takich filmow, gdzie nie tylkoprzez Rod - Forum wspinaczkowe
W szpejarke tak, ale nie masz wpietych w line a tu o to chodzi. Majac tak wpiete ekspresy masz karabinki non stop zgrupowane przy ósemce, obic można sie chyba dosc latwo..przez Rod - Forum wspinaczkowe
snowbird Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Na filmie to nie jest Hugh Herr tylko > prawdopodobnie Ivan German. Gość ma odjętą > jedną nogę powyżej kolana, a Hugh Herr ma > amputowane obie na wysokości kolan. > > Szacunek dla obu. Na pierwszym filmie to żaden z nich, to niejaki Urko Carmona Barandiaran. Reszta info z 8a.nu: Urkprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Może dlatego że przy ewentualnym locie obijałbyś sobie dzwonki o ekspresy wpięte w linę przy węźle ;D Bo jak rozumiem, z tego co tu widać wynika że on po prostu wszystkie ekspresy miał wpięte w linę i szpejarki równocześnie, tak?przez Rod - Forum wspinaczkowe
Wszystko zapowiada sie fajnie, ale niech ktos zmieni te czcionke, bo wpisy bedzie sie czytalo strasznie gdy wyrazy zlewaja sie jeden z drugim..przez Rod - Forum wspinaczkowe
niecnota Napisał(a): > oczywiście na wszystkich drogach i kombinacjach!! chcesz zrobic taka sieć, zeby uzasadnić nazwę "tańca pająka"? ;]przez Rod - Forum wspinaczkowe
A będzie film z Undera?przez Rod - Forum wspinaczkowe
szynaaa Napisał(a): ------------------------------------------------------- > czyta się miło, a jeszcze lepiej ogląda jak > sieka konkretne ruty i nie robi z tego > 'markietingowej' papki.. ale przeciez A. sam pisze w formularzu, że jak najbardziej jest za sponsoringiem.. chyba że chodzi Ci o nie napinanie się na szum i ogolnie skromne wypowiedzi, z czym sie zgodzic czeprzez Rod - Forum wspinaczkowe
No nie do końca - gdyby na Krowiej chcieli wymieniać to bym zrozumiał dwie osoby, Bąbel to "trochę" mniejszy kaliber. Ale mniejsza o to, ważne żeby było wymienione to co trzeba.przez Rod - Forum wspinaczkowe
Ale nie zrozum mnie źle, ja bardzo miło wspominam pobyt w Kamieńcu. Tyle że skała ta jest dosyć... skromna, że tak powiem ;)przez Rod - Forum wspinaczkowe
Less-R Napisał(a): ------------------------------------------------------- > A niechby i pięćdziesięciu ich tam było ... > jakie to ma znaczenie ? A widziałeś Bąbel? :)przez Rod - Forum wspinaczkowe
butcher Napisał(a): > Mamy jedynie nadzieję, że chociaż części > osób spodoba się to, że bynajmniej "coś się > dzieje" w montowaniu filmów. no pewnie ze tak, jak juz wczesniej powiedzialem - byle wiecej takich filmow.przez Rod - Forum wspinaczkowe
Wiem ze ogolnie takie grupowe projekty rzadko zdaja egzamin, ale tak sobie mysle.. Gdyby kazda osoba, ktora wisi na jakiejs słabo obitej drodze i sadzi ze powisi jeszcze troche, dała głos np. na forum typu "Droga X, VI.4 - Rejon Y" i inne osoby które również ją patentują, a ktorym zalezy na komforcie chocby tylko psychicznym, rowniez sie podpisaly, zebralaby sie pewnie grupka przynajnieprzez Rod - Forum wspinaczkowe
No właśnie, ile orientacyjnie kosztuje obicie jednej drogi, powiedzmy 8 ringów + stan? Mówię tu oczywiście o kwestii kleju i reszty hardware'u, bo rozumiem że tylko za wiedzę i umiejętności ekipera nie da się tu zapłacić kartą MasterCard..przez Rod - Forum wspinaczkowe
Ale chyba co innego krótki film z przejscia jednej drogi, do całego filmu typu Dosage czy Sharp End...przez Rod - Forum wspinaczkowe
wszystko powinno byc.przez Rod - Forum wspinaczkowe
Zdecydowanie lepiej zmontowany film niz ten Martin Krpan, gdzie ciągłe przeskoki kamery były troche denerwujące, ale jak rozumiem z każdym kolejnym filmem będzie jeszcze lepiej ;) Fajnie że montujecie filmiki z tych przejsc, przyjemnie popatrzec. Pozdrawiamprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Sławku! Wkradł Ci się błąd na stronę. Pan Jacek ma na nazwisko Patrzykont, a nie "Patrzykąt" ;) Pozdrawiam!przez Rod - Forum wspinaczkowe
świetne zdjęcia i dobry pomysł z tymi zniżkami w przypadku dłuższych pobytów. trzeba będzie wykorzystać ;)przez Rod - Forum wspinaczkowe
nat Napisał(a): > tzn. mogl rownie dobrze atakowac od dolu i odpasc > 20 razy, > czy to byloby "czystsze"? w sumie to..byłoby. Wiadomo, że czystość stylu to pojęcie względne i w ogóle bardzo iluzoryczne, ale ja bym raczej spytał co jest bardziej wymagające, a dzięki temu bardziej cenne jako przeżycie/osiągnięcie. Wg mnie zdecydowanie patentowanie od dołu z milionemprzez Rod - Forum wspinaczkowe
A ketoprofen nie jest czasem przeciwbólowy a nie przeciwzapalny? Z tego co ja sie dowiadywalem wynikalo ze raczej stosuje sie leki z diklofenakiem, np. Voltaren czy Olfen. Poza tym polecano mi też Zinaxin żel jako preparat chłodzący.przez Rod - Forum wspinaczkowe
Micaj Napisał(a): > taka darowizna ze wskazaniem na jaki cel > przeznacza się te środki np na konto > Wrocławskiego Klubu Wysokogórskiego byłaby > cenna. nie chce tu poddawać pod wątpliwość uczciwości WKW czy jakiegokolwiek klubu w ogóle, ale myślę że lepiej byłoby stworzyć coś w rodzaju osobnej inicjatywy dot. wymiany ringów, z oddzielnym kontem, na które można byłoby wrzuciprzez Rod - Forum wspinaczkowe
To pójdź do lekarza sportowego, on powinien Ci doradzić coś więcej niż tylko zaprzestania sportu.przez Rod - Forum wspinaczkowe
a może po prostu pójść w syntetyki i kupić sobie jakąś glukozaminę czy inne środki na ścięgna i stawy.. jest tego w aptekach od cholery, a opierdalanie codziennie galaretki może chyba się szybko znudzić..przez Rod - Forum wspinaczkowe
Ja miałem przez bardzo długi czas (liczony w miesiącach) problem z paluchem, będąc przekonany że to ścięgno mroziłem, leczyłem przeciwzapalnymi itd, restowalem kupe czasu i zmian nie bylo. Po wizycie u lekarza (USG + rentgen) okazało się że palec jest fizycznie zupełnie zdrowy, a mój ból wynika niejako z tego że mój system nerwowy zawiesił się w pozycji "boli" i przy najdrobniejszym bodprzez Rod - Forum wspinaczkowe
to chyba chodzi właśnie o te żelatyne z mączki kostnej, w sumie to jest to też składnik tych słodkich galaretek... ale najprostszym przykładem produktu który zawiera tego sporo są słynne polskie "nóżki"...przez Rod - Forum wspinaczkowe
Brawa dla człowieka o przerażającej mocy i jeszcze większym potencjale! Czekamy na kolejne niesamowite przejścia!przez Rod - Forum wspinaczkowe
astrodog Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Nie znam M5, ale o RP moge mowic tylko dobrze: > podklejalem 2 razy, w tym raz z wymiana przodow i > zmniejszeniem Miur o 1 nr. Jest w ogole taka usluga jak zmniejszanie rozmiaru buta? Rozwinąłby ktos temat - na czym to polega, bo pierwszy raz o tym slyszeprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Z informacji ktore umiescili na blogu (http://thenorthfaceeu.typepad.com/summitseriesroadtrip/) wynika mniej wiecej tyle ze: a) w Sokołach nie ma trudniejszej drogi niż VI.5+ (?!) b) obecni lokalsi liczyli na to ze im sie nie uda, ale oni mimo to dziarsko dali rade c) warunki byly zle, a nie dobre (ciekawe ze jako 'warunki' okreslili fakt, ze 'magnezja uciekala im z palcow, aprzez Rod - Forum wspinaczkowe