Edgar Nevermore Napisał(a): ------------------------------------------------------- > <Po prostu zaczęli grać w piłkę. > > Dlaczego nie zaczęli się wspinać? > Taka sytuacja nie dziwiłaby mnie jeszcze 30 lat > temu. > Dziś wielu Murzynów żyje przecież w "białych" > krajach gdzie narodził się nasz sport i nie może > narzekać na brak wolnego czasu Baprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
SPLech Napisał(a): ------------------------------------------------------- > ---no to weż aviomarin, a potem jeszcze raz > obejrzyj końcową tabelę, dużo większe gratulacje > należą się Koreance Seo bo była lepsza od Polki w > bulderach i bez porównania lepsza w > prowadzeniu--czyli 2 do 1 dla niej, a występ Oli w > bulderach polegał głównie na smarowaniu rąk > magnezjprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
kozi Napisał(a): ------------------------------------------------------- > ..." Stał taki starszy pan obok 70-80 lat na oko i > się przypatrywał jak się wspinam. Nie wiem czy > turysta czy lokals w każdym razie jego gest > wyraził więcej niż tysiąc słów bo pokazał mi gest > puknęcia się w czoło. Tak mi się głupio i wstyd > zrobiło, że od tego momentu odpadam w milczeprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Majkel Napisał(a): ------------------------------------------------------- > "W skałach masz zostawiać jak najmniej śladów, a > napierdalanie dookoła z głośników bluetooth takim > śladem jest, co rozumie każdy przeciętnie > inteligentny człowiek." > Czyli mam rozumieć, że jak jesteś w skałach to nie > wydajesz dźwięków z siebie, nie dopingujesz > "dajesprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Cześć Czy ktoś wie co to za droga na sowich skałach w piasecznie która znajduje się na prawo od mocz tenora Vi.2+?przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Jak jesteś z Krakowa to mogę Ci pożyczyć książkowe topo.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Jak ktoś kradnie cudzy sprzęt to tylko o nim świadczy. Sporo osób jest przeciwnych zabieraniu znalezionych rzeczy jednak wiele razy już coś oddawałem i zazwyczaj osoba która coś zgubiła/zostawiła nawet nie była tego świadoma. Mam oczywiście kilka fantów po które nikt się nie zgłosił ale nie odważyłem się ich używać. Nie ufam znalezionym.przez fajeczka - Biuro Rzeczy Znalezionych
W sobotę 08.08. Podczas zjazdu z Mnicha w stanowisku pośrednim znalazłem ekspres. Prawdopodobnie zostawiony podczas wycofu przed burzą. Zgubę chętnie oddam.przez fajeczka - Biuro Rzeczy Znalezionych
Te rowki jak to nazwałeś przy zwykłej asekuracji to mało co robią. Są kubki bez tych wyżłobień i nie poczujesz różnicy. Te wyżłobienia mają główne zastosowania przy zjazdach.przez fajeczka - Forum sprzętowe
Użytkowałem wielokrotnie tendon ambition 9,8 i mogę o niej trochę powiedzieć. Lina puchnie po jakimś czasie i niesamowicie źle chodzi w gri i bd atc. Zacina się non stop i nie zliczę ile razy rzucałem mięsem bo się zablokowała w przyrządzie. Lina jest bardzo sztywna w porównaniu do innych lin których używałem co jest dosyć problematyczne. Zaletą tej liny jest natomiast to że jest pancerna. Możeszprzez fajeczka - Forum sprzętowe
Troskliwy_Miś Napisał(a): ------------------------------------------------------- > PJ22 Napisał(a): > ------------------------------------------------------- > > Zgniły zachód wkracza coraz bardziej w nasz > niezmącony świat czystej idei. > > Idee to były w latach 70-tych. Teraz za nowe > drogi, nowe rejony, zdjęcia, przewodniki i "kurwę > sławę" łyprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
PJ22 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Robiłem drogi mając 30, grubo ciągnie. Może pora wymienić te ekspresy ze stali zbrojeniowej? Na rynku są ekspresy których waga waha się od 50 gramów do 100+. Kupując ekspresy ważące 60 gramów na trzydziestu ekspresach nie będziesz miał nawet 2 kilogramów.Co to są dwa kilogramy? Z kilogram więcej to po solidnym obieprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Nie dowalałbym się do czegoś takiego bo jest to skrótowiec myślowy, że po prostu poszło się daną część drogi OS czyli bez znajomości co technicznie jest poprawne. Nikt normalny nie zaliczy sobie drogi w taki sposób. No chyba że stwierdził, że zrobił a to już co innego.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Nie poczujesz takiej różnicy. Odczuwalna różnica będzie przy linach 9,4 i cieńszych. 10 mm z własnego doświadczenia wiem, że źle będzie współpracowało z grigri a jak napuchnie to już w ogóle będzie bardzo ciężko chodziła w przyrządzie. Bierz 9,8 i będziesz zadowolony. Jeżeli boisz się, że partner liny nie utrzyma to zmień partnera serio.przez fajeczka - Forum sprzętowe
mischa Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Simbelmyne Napisał(a): > ------------------------------------------------------- > > W kontekście ostatnich rozważań na temat > stylów, > > chciałbym zauważyć, że stawiamy ekipera > > (oczywiście ekiperem, może też byc osoba > > niezrzeszona a obijająca własnym sumptem) w > &gprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Jerzy.Kolakowski Napisał(a): ------------------------------------------------------- > INW - ja tylko podałem Micaja i Łukasza jako > przykłady m.in. sportowych wspinaczy, którzy > wypowiadają się o 1b w tym wątku. > > Sam się kiedyś spierałem z Micajem, że chciałbym > go zobaczyć na niektórych drogach a Margalefie jak > napiera bez 1b. Sam widziałem dość kiepski &gprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Bart Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > ps wracajac do AO i 8c+ os to on ta wpinke robi > z > > gleby jak dla mnie... to zadna 1b > > > > Być może ale w ogóle nie dba o to żeby > zaakcentować, że ta 1b lub jej brak cokolwiek > zmienia. > Lepiej to widać na filmie "uncut footage". > > Do tego prprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Micaj Napisał(a): ------------------------------------------------------- > ROCKDUDE Napisał(a): > ------------------------------------------------------- > > Preclipping a obszary dyskursu o wartości > > ludzkiego życia .W roznych czesciach swiata > > wartosc ludzkiego zycia nie jest ta sama. > > Nie chodzi tu o wartość ludzkiego życia, a o > zwyczajnąprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
AndrzejKo Napisał(a): ------------------------------------------------------- > "...jednak ściągnie ich na RP za każdym razem jak > niby powinno być według starej szkoły to jest > jakaś paranoja i niepotrzebne komplikowanie." > > Operacje sprzętowe. Uczysz się i utrwalasz - cały > czas - sprawnie to robić. Zaobserwowałem, że > sprawny zespół RP robi to szyprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Cały problem z tym artykułem i obecnym wspinaniem polega na tym, że nie ma absolutnie żadnego balansu i zachowania rozsądku. Jest wybór między skrajnością a skrajnością. Bezpieczeństwo powinno być nadrzędną sprawą bo lepiej być sprawnym wspinaczem co zrobi pierwszą bezpieczną w momencie kiedy rzeczywiście jest niebezpiecznie niż być purystom na wózku. Dlatego według mnie ta pierwsza bezpieczna poprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
lukmul Napisał(a): ------------------------------------------------------- > PJ22 Napisał(a): > ----------------------------------------------------- > > W Polsce też są drogi które w zasadzie nie da > się > > zrobić bez pierwszej. Chciałbym zobaczyć kogoś > na > > Pale Kardynała, bez powieszenia pierwszej. > > Wierz mi są tacy;) > Poproszę o bprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Bart Napisał(a): ------------------------------------------------------- > BikerX Napisał(a): > ------------------------------------------------------- > > . I co to będzie? RP czy PP? > > Odczytując intencje autora to będzie POP. Jedno > tylko skorzystanie z tyczki lub sztywnego to > analogia do tylko jednorazowego złapania ekspresa, > tzn 1xA0 tzn. hakówka,przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
lukmas Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Ostatnio bardzo krytyczny artykuł w tym temacie > napisał Darek Kaptur ... Można namiar/linka ?przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
olo.k Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Wydaje mi się, że problem n-tej (n > 1) jest > wydumany. Na naszej Jurze nie widziałem nawet > drugiej bezpieczniej (ale to nie znaczy, że jej > nie ma). Mało zatem widziałeś.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Łapiecie za słówka. Doskonale wiecie o co mi chodzi mianowicie połączenie uprzęży do stanowiska. Auto to rzeczywiście nie jest.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Tak z ciekawości zapytam jak teraz na kursach uczą żeby autować się do stanowiska podczas przewiązywania? Mi pokazano sposób żeby używać dwóch ekspresów przeciwstawnie zamkami w kolucho plus dodatkowo wyblinka do łącznika. Na wszelakich filmach z przewiązywania widzę, że używa się tylko jednego ekspresa do przyautowania. Czemu zmieniły się wytyczne? Jedyne wytłumaczenie to znajduję w tym że potrzprzez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Coś ich ruszyły narzekania użytkowników bo zapowiadają naprawę i dodanie części funkcjonalności już w ten weekend.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
Ktoś w komentarzach na 8a z ekipy strony napisał, że dodadzą śledzenie znajomych w najbliższym czasie.przez fajeczka - Forum wspinaczkowe
> Nie przeszkadza Ci np. podejscie Jacka > Trzemzalskiego w seryjnym, zachlannym i misyjnym > napierdalaniu drog(czesto ponizej jego mozliwosci > wspinaczkowych) gdzie sie da. Odbierajac(w kazdym > badz razie mocno limitujac - szczegolnie w Polsce) > tym samym mozliwosc kolejnym pokoleniom wspinaczy > na odnalezienie swojej wymazonej drogi. Dopierdalanie się do Japrzez fajeczka - Forum wspinaczkowe