.przez ako - Biuro Rzeczy Znalezionych
lukmas Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Hej > Mam prośbę ma ktoś topo i jego opis które było > zamieszczone na wspinanie.pl ?przez ako - Forum sprzętowe
zwiastun Napisał(a): ------------------------------------------------------- > To po kiego grzyba o tym (przejscie odbyło się z > wiszacymi ekspresami)w ogule piszecie....nie > rozumiem, ... bo w przypadku najtrudniejszego OS-a na jurze, takiej informacji oczekiwało wielu czytelników? Ale co prawda, to prawda. Gdyby przejście odbyło się z wieszaniem ekspresów od dołu, wtedy byłobprzez ako - Forum wspinaczkowe
Majkel Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > Na bank łatwiej jest dowalić się do takiego OS, > niż samemu doładować. jest napisane wyraźnie, że > ekspresy wisiały. No i o tym napisałem... szacunek dla Piotra... hehe... Teraz ktoś może poprawić styl na OS "purystyczny", niewątpliwie z wielką satysfakcją ... pozdrawiam,przez ako - Forum wspinaczkowe
bradder Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Obecnie nikt nie kwestionuje takich > przejść, poza garstką purystów, którzy żyją > wspomnieniami o dawno minionej chwale. "Puryści" po prostu szanują tych, którzy bez ściemy potrafią opisać styl swojego przejścia, mniejsza o to jak go nazywając... Dopiero wówczas można dalej o stylu podyskutowprzez ako - Forum wspinaczkowe
inw Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Przy okazji - w Hiszpanii nie wejdzie się np na > stacji benzynowej do środka. Obsługiwanym jest się > na zewnątrz, ludzi karnie stoją od siebie min 2 > metry. W Polsce byłem na BP - obsługa nawet nie ma > rękawiczek. > > Inw Zapewne wszystko zależy od miejsca i czasu. Mam informacje z pieprzez ako - Forum wspinaczkowe
kemo Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Spokojnie. Wkreślą te kreseczki na mapę > topograficzną, to otrzeźwieją. Póki co jakiś > pseudo planista manewruje pomiędzy chronionymi > obszarami. W Warszawie wierzą, że wszędzie jest > tak płasko jak wokół stolicy. Gdy ogarną, że > trzeba będzie postawić 3-4 wiadukty kolejowe na > miarę tegprzez ako - Forum wspinaczkowe
,,Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem" No i dupa ... było dobrze, ale ostatnim zdaniem dorównałeś do poziomu interlokutora ...przez ako - Forum wspinaczkowe
Katon Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > 2) To ja też zrobię "założenie": > > "Dwóch poszukiwanych grotołazów rozdzieliło się > wewnątrz jaskini, jeden z nich (obecnie > poszukiwany) przeszedł nieskartowanym nowym > przesmykiem do nowego, nieznanego i obszernego > ciągu, gdzie czeka w obszernej komorze na pomprzez ako - Forum wspinaczkowe
jodlosz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > każdy ring z CE może być super, ale nie mamy > gwarancji, że producent pilnuje jakości i każda > partia jest taka sama - dotyczy to zresztą wielu > krajów, np. Słowacy też mają lokalną firmę > produkującą bolty, Na oko wyglądają ok;) > Oczywiście "safety label" też nie daje nam 100%przez ako - Forum wspinaczkowe
jacoos Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Tak, > Mam na myśli dokładnie ATEST UIAA (Union > Internationale des Associations d'Alpinisme czyli > Międzynarodowej Federacji Związków > Alpinistycznych, z siedzibą w Berno w Szwajcarii. > Z ringów osadzanych w polskich skałach atest taki > posiadają np. Fixe i Raumer. A które koTwy niprzez ako - Forum wspinaczkowe
jodlosz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Hej, > CE to mam nadzieję, że ma wszystko co jest > osadzane w skale;) Pewnie ma, ale akurat na rigach RAUMER - mam jeden na stole przed sobą - oznaczenia CE nie ma. Numeru normy i wytrzymałości też nie ma ... Wydaje mi się, że ring nie łapie się do wyjątków, w których można nie umieszczać CE na wyrobiprzez ako - Forum wspinaczkowe
jacoos Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > > ... wyjaśniam, że robione jest to w celu poprawy > bezpieczeństwa – stare, niewiadomego pochodzenia > punkty (niekoniecznie „złe”, lecz np. w „złych > miejscach”), są wymieniane na takie z atestem UIAA... Tak z ciekawości o powyższe zapytam. Czy na pewno miałeś na myśli atest UIAA w odprzez ako - Forum wspinaczkowe
dominikz@genijusz.com Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Przeczytalem odpowiedzi i komentarze, wlaczajac te > zespolu doradczego komisji szkolenia PZA, > prezesostwa fundacji oraz (jak mniemam) > pozostalych instruktorow wspinaczki. Przeczytalemprzez ako - Forum wspinaczkowe
Hej! Skoro będzie Was tam armia kursantów i instruktorów, to postuluję, aby jakiś oddział specjalny odwiedził Lotniki i pozaklejał dziury po starych przelotach, odrobinę psujące estetykę w prawej części sektora od czasu kursu w 2008 roku. Robota wyrabiająca u przyszłych ekiperów dobre nawyki. W drugim przelocie, wspólnym na drogach Kompromis i Przewieszony Komin, ring osadzono tak, że łprzez ako - Forum wspinaczkowe
Znalazłem ... jeżeli ktoś poszukuje to proszę na priva ... Pozdrawiam, akoprzez ako - Biuro Rzeczy Znalezionych
GentleMar Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Cześć stoję przed zakupem uprzęży. I zastanawiam > się nad Black Diamond Momentum Slate, która > kosztuje 186 zł oraz zastanawia mnie różnica w > cenie między ją a, Black Diamond Big Gum Tequila > Gold która kosztuje aż 389 zl. Czy dla mnie jako > początkującego wspinacza wystarczy ta tańszaprzez ako - Forum sprzętowe
kolarz Napisał(a): ----------------------------------------------------- > Niech będzie że się czepiam, ale jacy qrwa > "oboje" > Żebyś mógł tak napisać to któryś z kolegów musi > byś kobietą, losuj...... > Takie czasy... niczego nie można już być pewnym... Z drugiej strony już od ponad trzydziestu lat wiadomo, że Einstein była kobietą... Wracając do meritum,przez ako - Forum wspinaczkowe
Maximus Napisał(a): ------------------------------------------------------- > ... poszkodowany > najbardziej uczestnik wyprawy byl bez kasku w > momencie wypadku. Mial go przy sobie ale nie > zalozyl go w stromym terenie skalno, lodowo, > snieznym Ukarać dziada... Chłosta... chłosta...przez ako - Forum wspinaczkowe
jerrygwizdek Napisał(a): ------------------------------------------------------- > 1m szescienny sniegu wazy 1000kg, małe sprostowanie ... 1m3 puchu to 10 - 200 kg, mokrego śniegu to ok. 400-500 kg, metr sześcienny lodu waży ok. 900 kg Pozdrawiam, akoprzez ako - Forum wspinaczkowe
... i może dobrą praktyką, przy rekomendacjach takich czy innych atrakcji wspinaczkowych w rejonach niestabilnych politycznie, byłoby sprawdzanie ostrzeżeń MSZ-tu i informowanie o nich .. To ostrzeżenie aktualizowano 21 grudnia, czyli już po zabójstwach, ale mimo to warto sprawdzać .. ..................................................................................................... 28 sierprzez ako - Forum wspinaczkowe
"Jeśli lubicie otwartą przestrzeń, krajobraz górski i piaskowiec, to się nie zawiedziecie. To naprawdę wyjątkowa miejscówka..." Te dziewczyny też pewnie gdzieś wyczytały, że tam gdzie jadą jest super ... Maroko, Marrakesz, Atlas... Może trzeba w newsie dopisać, że przydałoby się wynająć ochronę? To oczywiście komentarz doprzez ako - Forum wspinaczkowe
Sprocket Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > yprawe-ktora-zmaksymalizuje-szanse-o-k2-zima-w-roz > mowie-z-leszkiem-cichym/ Wywiad był w sierpniu, a linkowana przeze mnie relacja z wydarzenia, które było w ten weekend. W wywiadzie nie mówił np. o tym, że połowa potencjalnych uczestników wyprawy nie pojedzie z Urubką, a druga połowa nie pojedzieprzez ako - Forum wspinaczkowe
Głos Leszka Cichego: Leszek Cichy o przyszłorocznej polskiej wyprawie na K2 Pozdrawiam,przez ako - Forum wspinaczkowe
Robson Napisał(a): ------------------------------------------------------- > lpi Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > > > > Był i stwierdził że go to nie jara, > > Taa?! To Ci przypomnę: cel buńczucznie zapowiadan > y wyprawy: Gasherbrum IV oraz Gasherbrum VII > a finalnie: wejście drogami normalnymi na Gashprzez ako - Forum wspinaczkowe
Zeżarło mi większość posta więc wklejam resztę ponizej ... Może teraz będzie OK ;-) ... Użycie słowa "oscylować" w znaczeniu wahania się opinii o czymś jest częste i raczej nie błędne (tutaj odsyłam do Miodka i spółki - ja jestem z tych ścisłych). To co napisałem o adwokacie również wziąłeś zbyt dosłownie ... Przyznaję, ze zdanie nie brzmi ładnie, wręcz słychać jakiś zgrzyt, przeprzez ako - Forum wspinaczkowe
k2cl Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Ale autor się nie waha, tylko wali prosto z mostu: > "9b"! To by świadczyło o tym, że użycie słowa "oscyluje" jest nieuprawnione. Chyba, że pisząca tekst z góry zakłada, że autorzy dróg z reguły mylą się co do trudności otwieranych przez siebie linii...przez ako - Forum wspinaczkowe
szczepan2 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > ako Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > szczepan2 Napisał(a): > > ------------------------------------------------ > -- > > ----- > > > O co chodzi w zdaniu "Jego najnowsza propozycj > a > > zn > > > ów oprzez ako - Forum wspinaczkowe
szczepan2 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > O co chodzi w zdaniu "Jego najnowsza propozycja zn > ów oscyluje wokół stopnia 9b." > Pozdrowienia > Sz. Zapewne sprawny polonista adwokat, albo inny Miodek lub Bralczyk obroniliby to zdanie wyjaśniając co to metafora, skrót myślowy, styl, itp... Pozdrawiamprzez ako - Forum wspinaczkowe