jerrygwizdek Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Mnie sie wydaje, ze cala zadyma to parszywa proba > promocji filmiku. Belhaj nic nie zyskuje na tym > czy droge zrobil czy nie, natomiast w linkowanym > artykule mowa o projekcie filmowym jest. Sa rozne > wersje promocji, ponoc kontrowrsja obecnie jest > jednym z popularniejszych modeli. Mnprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
Wątek na 8a jest dla mnie wczesnym prezentem świątecznym :) Pojawia się mocno tajemniczy Michael z małego niemieckiego miasteczka Jak typowy Niemiec zalicza "freudian slip" - wtrącił do pisanego po angielsku wątku "et yes" i "histoire". Nieznającym pięknego języka niemiłych ludzi wyjaśniam że "et" to "and". Na studiach kumplowałem się z wielomprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
jodlosz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Ciekawie się to wszystko rozwija.. Said idzie w > zaparte i przechodzi do kontrataku - co być może > jest najlepszą dla niego strategią. Zaczynają się > nawet znane z naszego podwórka akcje (zawoalowane > pogróżki sądowe): > Oj przepraszam, wrzutki o procesie już nie są tylko zawoalowane. Zprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
grubyilysy Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Ja bym się bardzo ucieszył niezależnie od wyników > takiej, byle rzeczowej i na właściwym poziomie, > dyskusji. > Z całym szacunkiem, ale ja na przykład nie wiem, > jakie podstawy ma uzytkownik bennyh ze > wspinanie.pl na publiczne wypowiadanie sądów "nie > było na to szans".przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Czy w ogóle jest w środowisku wspinaczy ktoś, kto wierzy w zdobycie Nanga Parbat? Przecież "dowód" pokazuje, że nie było na to szans. Zachodzące słońce, Mackiewicz gdzieś w dole maszeruje ślimaczym tempem, do góry daleko. Nikt nie drąży z wiadomych powodów.przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Dla mnie mówienie w tym przypadku o polowaniu na czarownice to brednie. Ale niech będzie, w nastroju świątecznym przepraszam jeśli cię uraziłem przesadnie agresywną reakcją. Pozdrawiamprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
Jerzy.Kolakowski Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Teraz to wygląda trochę jak polowanie na > czarownice... Chłopie co ty bredzisz??? Mamy udokumentowane, uzasadnione i logiczne podejrzenia, jak się okazuje wielu osób. Kontra bajania o tajemniczym Mike'u z instagramu, Czechach - filmowcach, brak filmów, zdjęć, asekurantów. Klasyczne prowadprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
Wszyscy już wiemy jak się skończy, jedyną niewiadomą są konsekwencje. Czy wspinanie.pl napisze jakiegoś newsa na ten temat? Na 8a jest serial odcinkowy z kolejnymi oszustwami (droga TTT). >>Kurde świat się kończy... ostatni gość którego bym podejrzewał o takie coś :( Jakby oszust wyglądał na oszusta, to by nikogo nie zrobił w balona. Na pewno też ciężej oskarżyć kogoś kto jest bratprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
Opowiadał o Action Directe?przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Niemcowi należy się szacunek za upublicznienie sprawy. Na jego Instagramie jest parę ciekawostek Np mocno wkur..ony Markus Bock "Rich „The Bitch“ Simpsonprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
Trzeba przyznać, że na zdjęciu Saida z pierwszego ruchu, widzę jakby siebie na dynamicznych połogich baldach nowoczesnego routsettingu. Głowa chce, ale ciało jakoś nie daje rady. Jak worek kartofli. A Piotr Savack to było dobre zamieszanie, postawiłbym piwko autorowi :)przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Dobre znalezisko. Kolejny oszust i wręcz klasyczny schemat: przejście w stylu "magiczny moment", tajemniczy asekurant, nie muszę nikomu nic udowadniać. Rich przynajmniej robił ruchy na drodze :) Najciekawsze jest w tym wszystkim podejście idioty Jensa Larssena z 8a.nuprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
$więty Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Relacja na żywo zawsze może się zamienić w relację > na martwo... > Poniżej coś z pokrewnej dyscypliny. W$ > > > > poniżej filmik na którym widać główne zastosowanie > kasku, > w tym przypadku jako miejsce zamocowania kamerki > > Drugi zawodnik już nie żyje, pierwszy oprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
kilkor Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Ale niewątpliwie jest to obiekt bezkonkurencyjny w > kategorii "Głupota w zarządzaniu/ marnowanie > potencjału": > 2,5 mln zł budżetu: Niesamowite są takie przewałki. W mniejszej skali dotyczy to chyba 99% "ścianek wspinaczkowych" na placach zabaw dla dzieci. Widział ktoś taką konsprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
hewhotalks Napisał(a): ------------------------------------------------------- > To trochę moja wina :-/ Używałem tylko ich > uprzęży, jednak za mało się wspinam, żeby częściej > wymieniać. Ze mną podobnie. Kupując uprząż nie brałem innych firm pod uwagę. Niestety w Polsce patriotyzm przy zakupach jest zbyt mało rozpowszechniony.przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Więcej informacji na temat wypadku: Jest napisane, że Jackobson miał "atc rappel device and prusik backup knot", a Gobright grigri (o prusiku już nie napisano). Ciekawi mnie jaki wpływ na ewentualnych następców mają filmy gloryfikujące żywcowanie i speed-climbing. Pokazujące to w radosnym świetle, jako świetną zabawę.przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Szkoda, ale chyba było to nieuniknione.przez bennyh - Forum wspinaczkowe
fajeczka Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Kolejny przykład: Kategoria amator na blo katowice > 2019. Bald z amatorów którego w całych zawodach > zrobił tylko Kamil Ferenc. Hahaha, to dobre, nie słyszałem :) Kategoria: zaawansowany amator. Przyczyną ściem jest idiotyczny i sztuczny podział amatorzy / zawodowcy i podium/nagrody dla słabszych.przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Usunąć nagrody (dla "amatorów"), a najlepiej w ogóle taką kategorię i będzie po problemie. Albo buldery podzielone na 3 kategorie punktowe / trudności, robimy co chcemy, ale liczy się np tylko X najtrudniejszych. Problem "5 lat temu zrobiłem VI.4, ale miałem przerwę i zacząłem się znowu wspinać na słabszym poziomie" jest dość zrozumiały. Dla mnie hańbą jest to, gdy ktośprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
Hahaha co roku to samo, komedia :))) I to na każdych zawodach z podziałem amatorzy / "zawodowcy". Kiedyś sprawa była jasna. Jesteś początkujący / słaby to po prostu zajmiesz miejsce na końcu stawki i zrobisz mniej baldów. Powtarzam - zabrać słabszym nagrody, co najwyżej uścisk dłoni prezesa! Będzie trochę mniej ściemniania.przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Gratulacje dla Oli! Nie tylko należała, ale jak widać nadal należy do najlepiej wspinających się Polek.przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Apache Napisał(a): > Dodatkowo doszły lekkie kontrowersje z FA. Dave > powiedział że wszystko zakładał z ręki. W > rzeczywistości przewspinal pierwsze 25 metrów, > pozakladal gear i wrócił (zewspinal sie) w dół. Po > czym jak słyszałem udał sie do domu, solidnie > wyrestowal i wrócił na droge prowadząc ja z liną > wpieta w przeloty. Dobre, o tym nie wiedziałem. Daprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
Czy z Rhapsody to Dave nie bronił się twierdzeniem, że powtarzający uciekali z trudności do kantu? Na pewno było tak z powtórzeniem McLure'a. Wydawało mi się, że to Pearson był tym oskarżanym o zawyżanie wycen tradów dla autopromocji. Na jakiej wycenie stanęło The Walk of Life? Swoją drogą widać, że to bardzo skuteczna taktyka jeśli chce się zostać zawodowcem. A Dave to super gość:)przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Może jestem w mniejszości, ale ja bym się legendzie bulderingu tak czy inaczej nie wpierd... Co do końcówki w pełni się zgadzam, Fred nie wykazał się asertywnością.przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Jest też wiele kontrprzykładów, które pokazują, że ludzie generalnie nie wp..ją się tam, gdzie inni wykonali całą pracę. A już zwłaszcza tam, gdzie pewnie samo załatwienie pozwolenia nie było łatwe. Pamiętam podobną sprawę, kiedy Sharma "nie pozwolił" Nalle H. wstawiać się w swój projekt (a Dave G. jako kolega - miał zgodę).przez bennyh - Forum wspinaczkowe
Co jest złego jest wyjaśnione w poście, ale wyjaśnię jeszcze raz. Ten jak to nazywasz "koleś", to legenda wspinania, jak widać wciąż aktywna. Poczytaj to się dowiesz. I nie wyraził zgody, tylko - (zaskoczony) "zostawił do oceny pytającemu", zapewne licząc na minimum refleksji. Ale pytający brał pod uwagę jedną odpowiedź, miał w dupie to, że nie wypada. Jego wkład pracy był zerprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
Wygląda na to, że Fred liczył na kulturę młodego człowieka i się przeliczył. Kolega z RPA zadbał o pozwolenie, obili drogę, wyczyścili etc., Fred był o włos od pokonania, a młody dureń stwierdził "nie akceptuję zamkniętych projektów" i się wp..lił. Odrobinę posypał głowę popiołem i publika łyka ściemę. Szkoda, że nie zadbał o pozwolenia / ubezpieczenie nowej drogi, skały w rejonie wystprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
Doświadczenie mi podpowiada, że dużo wątpliwości oznacza ściemę. Nie on pierwszy, nie ostatni. Tylko reakcja na kłamstwa z roku na rok słabsza. Historia z Richem jest o wiele ciekawsza. Trzeba przyznać, że ilością wymyślonych rzeczy przebija konkurentów. Potwierdzam, że wątki na UKC, UKB są dobrą rozrywką na spokojny wieczór :) I wcale nie wypada blado przy obecnych siłaczach, on pokazywał mocprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
Dlaczego żal? Wszystko wskazuje na to, że to kolejny supersilny, który wali w ch. Jak Stangl na K2? Rich Simpson zbudował karierę nie na ściemnianiu i byciu słabym. Ale na tym, że w obecności świadków pokazywał że jest k..sko silny i że jak najbardziej jest w stanie. Słynne Perky Pinky 8B, jakieś cuda na campusie, pierwszy ruch na Action D robiony jeszcze trudniejszym patentem, wielu świadkówprzez bennyh - Forum wspinaczkowe
Świetne! W ang artykule też są perełki. "Zacięcie płytką" genialne w swojej prostocie.przez bennyh - Forum wspinaczkowe