Ja tylko zwracam uwagę na dwa rankingi: world ranking i world cup ranking ;-) ten pierwszy dotyczy ostatnich startów z 12 miesięcy, a nie pucharu świata ;-) Pozdrawiam, Olaprzez OK - Forum wspinaczkowe
Od wczoraj brakuje mi słów... Dzięki za całą pomoc, którą od Ciebie dostaliśmy trenując w Charkowie. Вічна пам'ять героям Ps. Sasza zostawił żonę - Olge Zakolodną (poprzednie nazwisko Zacharowa - znana zawodniczka Ukraińska, mistrzyni świata i wicemistrzyni Europy) i cztery córki. Gorąco zachęcam do wsparcia ich w tych ciężkich chwilach (w newsie dostępne informacje jak pomóc)przez OK - Forum wspinaczkowe
przez OK - Forum wspinaczkowe
... to UIAA podjęło decyzję przed IFSC. I tak jakby jest ona wyraźniejsza w przekazie.przez OK - Forum wspinaczkowe
Sugerowałabym podawać wyniki z finałów, nie eliminacji męskich czasowek. Shubin zajął czwarte miejsce, a zwyciężył bynajmniej nie reprezentant RMF. Przy okazji - rozgrywane były w tym samym czasie mistrzostwa juniorów, można by o tym wspomnieć. Co do "pięknego w stylu" zwycięstwa reprezentatki gospodarzy - z wielu przyczyn powstrzymam sie od komentarza. Jest to jednak ostatnie okprzez OK - Forum wspinaczkowe
Ze względu na stosunek jakości do ceny - od lat praktykuję dętkę.przez OK - Forum sprzętowe
Najwięcej fotek tutaj ;) film z finałów wrzuciłam na fb lub instagram, można obejrzeć ;) W promocji jestem słaba, wolę się zajmować wspinaniem ;)))przez OK - Forum wspinaczkowe
"W planach UIAA na europejski puchar miały składać się 4 edycje zawodów. Pierwszą, która miała się rozegrać w Bernie odwołano. Słowacy jednak zdecydowali rozegrać swoją edycję mimo pandemii, co spowodowało stosunkowo niewielki udział zawodników spoza Słowacji" W planach bylo 5 edycji, odwołane zostały dwie (Berno i Utrecht), dołożone zostały dwie (Saas Fee i Lichtenstein), więc finalprzez OK - Forum wspinaczkowe
Hej, Dzięki wszystkim za gratulacje ;) W kwestii wyjaśnień - w tegorocznym pe w Słowacji wystartowało całe 7 zawodniczek. Ja, Anetka z Czech i reszta Słowaczek. Spowodowane to było sytuacją pandemiczna: 16 Czechów nie przyjechało, bo musiało wykonać 3 testy. Pierwszy pcr przed wjazdem do Słowacji na koszt wlasny, drugi antygenowy przed zawodami na koszt Zyliny, trzeci pcr przed powrotem na koszprzez OK - Forum wspinaczkowe
Obijanie dróg przecinających trady w sposób kolizyjny ;)przez OK - Forum wspinaczkowe
Zdublowal mi się post, sorry.przez OK - Forum wspinaczkowe
Nie no, moment. Piszesz najpierw ogólnie, a teraz nagle szczegółowo o Będkowskiej tylko? To trochę nie tak działa ;-) Ja się zgadzam, ze cos poszlo bardzo nie tak i wywalanie ringów z drogi przygotowanej, wygrzebanej spod ziemii i obitej przez człowieka X bez jego wiedzy i zgody to nieporozumienie (a raczej chamstwo). Takie samo jak obicie drogi na wlasnej. Dla mnie to sytuacja calkowicie jeprzez OK - Forum wspinaczkowe
kemo Napisał(a): ------------------------------------------------------- > A prawda jest taka, jeśli zdarzy się, że tradowiec > dotknie skały pierwszy, to i tak ściana/droga > gnije później latami w ziemi i zielsku. To nie jest prawda tylko Twoje widzimisie. Są trady, ktore nie zarastają, a są drogi obite, które zarastają. Są drogi, które będą popularne czy to na własnej czy toprzez OK - Forum wspinaczkowe
Też zwróciłam uwagę na ww przez Janka cechy. Bardzo fajny wywiad, świetnie się czytało. I gratulacje za przejście :)przez OK - Forum wspinaczkowe
Obejrzałam sobie jeszcze raz topo dokladnie i film. Wydaje mi się, że tylko trzecia wpinka jest problematyczma to raz. Cos chyba kiedys rozmawialam o tym z Flowerem, że robiąc Gre i tak w czwartego nie da sie za bardzo wpiąć. Pierwsze dwa ringi byly już od drogi istniejącej. Właściwie to trzeba tam pojechać, zrobic Gre i zobaczyc jak jest (mam dwoch chetnych to sprawdzimy ;) ) Bardziej mnieprzez OK - Forum wspinaczkowe
Nie sądzę żeby Adrian miał zgodę wszystkich trzech autorów Gry to raz. O ile pierwsze dwa ringi daloby sie przeżyć, bo są w mało znaczącym miejscu, to trzeci powinien zostac przesunięty zdecydowanie w prawo, zwlaszcza, że droga i tak odchodzi w prawo. Nie wiem, czy ktokolwiek robił Grę po mnie (2016r), ale wydaje się, że klasa drogi znacząco spadła (glownie za sprawą trzeciego ringa). Wprzez OK - Forum wspinaczkowe
Ja osobiście nie zrobiłam nic. Tyle moge powiedzieć z konkretów od siebie. Powiem więcej, wycofałam się z pracy w komisji skalnej, czyt. dostępowej, czy jak ona się tam nazywa i z jakichkolwiek innych prac na rzecz środowiska. Chociaż nie, przygotowuje nowa skałę do wspinania, ale to w ramach zabijania czasu pooperacyjnego.przez OK - Forum wspinaczkowe
Włodku, ja chyba czegos nie rozumiem. W momencie skończenia drogi/wyciągu można uzywac czynnie sprzetu, a nawet jest to zalecane. Przykładowo; Zalecane jest obciążanie ekspresow, w ktore jesteśmy wpięci podczas przewiazywania. Zalecane jest obciazanie lonzy z tasmy podczas przygotowania sie do zjazdów Zalecane jest obciazenie lonzy z liny podczas zakończenia prowadzenia. Ów zalecenia związprzez OK - Forum wspinaczkowe
Hej, dzięki za odpowiedź. Podsumowując: Po prowadzeniu drogi zbudowales stanowisko z jednego punktu. Nie dołożyłes żadnego swojego szpeju tylko wpiałeś się w taśmę przełożona przez ucho skalne ergo punktem centralnym byla jedną taśma przełożona przez jeden mostek? Nie obciążyłeś stanowiska, podczas asekuracji Twoja partnerka też nie obciążyła stanowiska. (Asekurowales z 1. Przyrzadu wpietegprzez OK - Forum wspinaczkowe
Aaa, czyli, ze wczesniej robil czworki żeby nie latać. Tutaj poszedl poprowadzic V. No to ma to zdanie jednak sens ;) tylko nadal logiki w tym nie widze. Kluczowe pozostaje dla mnir zrodlo zdobycia wiedzy.przez OK - Forum wspinaczkowe
Hej, brakuje mi kilku kluczowych informacji w tym, co napisałeś: 1. Czy ukończyłeś jakiś kurs? 2. Jeśli tak - to dlaczego nie budowałes stanowisk po drogach na własnej? 3. Jeśli nie to skąd "pamietales o ograniczonym zaufaniu do zastanego sprzętu"? (Czyt. Skąd czerpales wiedzę?) 4. Czy możesz jeszcze raz sformułowac zdanie "ponieważ nie chciałem ryzykować lotu, tutaj poszedłemprzez OK - Forum wspinaczkowe
Pomijając język polski ("podobnie nie najlepiej", "W moskiewskim finale nie było oglądaliśmy japońskich finalistów sprzed tygodnia") proponowalabym jeszcze raz, trochę lepiej, sprawdzić wyniki damskiego podium.przez OK - Forum wspinaczkowe
Eeee, dzięki, ale konsultacje medyczne odbywam poza internetem ;)przez OK - Forum sprzętowe
Mala poprawka: Do rundy polfinalowej kwalifikuje sie 16 zawodnikow i zawodniczek. Nastepnie jest final podzielony na: ćwierćfinal, polfinal, maly final (o brąz), duży final (o zloto). Do rundy polfinalowej kwalifikowalam sie na kazdych zawodach w czasowkach w tym roku. Z Jankiem zakwalifikowalismy sie do finałów, co jest nie tylko naszym najlepszym wynikiem, ale w ogole w historii zawodów zprzez OK - Forum wspinaczkowe
Dzieki wielkie za wszystkie rady! Rozejrze sie po wyzej wskazanych modelach :) Paluch boli od sierpnia zeszlego roku. Zime spędzam w sztywnych butach, więc powiedzmy mial cztery miesiace przerwy od wspinania letniego w ogole. Niewiele sie zmienilo ;)przez OK - Forum sprzętowe
Hmm, jest to jakas mysl. Tym bardziej, ze i tak sie przetarly. 4mm ma podeszwa w vs i byl dramat. Tak samo z diamondami. Testy maja 3,5, ale rap, jak sprawdziłam wlasnie też ma 4, wiec to pewnie konstrukcja tamtych butow sprawila, ze byly takie sztywne. A miura zwykla?przez OK - Forum sprzętowe
Hej, Poniewaz sport to zdrowie, jak wiadomo, przeciazylam stopę. Dokladniej jeden ze stawow palucha. Long story short: wspinanie sie w moicj ulubionych triopach rapach po latwych drogach przestalo byc mozliwe ze wzgledu na dolegliwosci bolowe. Model super-sportowy, czyli testarossy - są tak ciasne, ze aktualnie tez jest problem z ich zalozeniem. Pomijajc fakt, ze w mojej glowie są to buty na baprzez OK - Forum sprzętowe
Toppoint ruski Kuznia Szpeju Tekstolit (produkcja wlasna) Zalezy co chcesz i w jakim budzecie.przez OK - Forum sprzętowe
A ja tam nadal mysle, ze pozostaly 1000, ktory nie bral udzialu w glosowaniu i zapisal sie elektronicznie do kww ze wzgledu na znizki, dofinansowania i inne - szybko zapisze sie do innych klubow i pza wcale nie będzie stratna ;)przez OK - Forum wspinaczkowe