'Those free topos which have already exceeded the limit won’t automatically turn into Premium. But in the future new updates will be visible only after it’s updated to Premium.' Czyli z automatu free topo nie zmienią się w Premium, ale niestety nie jest już możliwe ich aktualizowanie bez przejścia na Premium. Oczywiście tych powyżej 20 dróg/baldów lub 8 zdjęć.przez jaREC - Forum wspinaczkowe
Jeśli miejsce jest warte odwiedzenia, to chętnie opłacę dostęp do topo. Chodzi mi tylko o jakieś info z pierwszej ręki. Z jednego dużego zdjęcia i kilku małych ciężko coś wywnioskować, a jak wiemy rzeczywistość niektórych naszych mini rejonów boulderowych mocno rozczarowuje.przez jaREC - Forum wspinaczkowe
> Bazę tworzą użytkownicy. A nie jak w przewodnikach na rynku, > jedna prawda objawiona gdzie powielane kłamstwa > stają się faktem. Premium Topo popularnych rejonów tworzą niejednokrotnie autorzy przewodników, także trzeba się liczyć z tym, że te wyceny też są dość subiektywne. Są też takie przypadki jak w Albarracin, gdzie wysłannik 27 Crags, skopiował wszystkie informacje zprzez jaREC - Forum wspinaczkowe
No i mamy pierwsze owoce polityki Premium - [27crags.com] Może ktoś podpowie czy warto wykupić dostęp, żeby lepiej poznać to miejsce. Zdjęcia wyglądają obiecująco, ale jak jest w rzeczywistości?przez jaREC - Forum wspinaczkowe
Z tym potencjałem to kwestia dość indywidualna. Jak dla mnie nie jest on aż tak spory, no chyba że nie wszędzie dotarłem. Obejrzałem raczej wszystkie kamyki z topo MG i wiele innych w nim nie uwzględniony. Na pewno nie ma tam zbyt wiele możliwości na trudne baldy, a dodatkowo tak jak pisałem, duża część skały rozpada się poprostu w rękach i nawet wielkie susze nic w tym temacie nie zmienią:(przez jaREC - Forum wspinaczkowe
Odwiedziłem Mrukową dwa razy w maju, a więc parę słów jak to tam teraz wygląda. Wszystko oczywiście zarośnięte i tylko na jednym kamieniu zauważyłem jakieś ślady magnezji. Podczas pierwszego wyjazdu zrobiłem obchód rejonu i zrzuciłem trochę mchu z ciekawszych głazów. Ze względu na porę deszczową, którą mieliśmy w maju, prawie wszystko było zalane albo wilgotne więc w nic się nie wstawiałem. Poprzez jaREC - Forum wspinaczkowe
Polecam to: . Nawet jeśli nie będziesz korzystał regularnie z aplikacji, to znajdziesz tam wiele ciekawych ćwiczeń, które powinny pomóc doładować. Za darmo i bez reklam:) Enjoy!przez jaREC - Forum wspinaczkowe
O w mordę. Jeśli to rzeczywiście prawda to pozostaje tylko powiedzieć...przez jaREC - Forum wspinaczkowe
No tak, chyba nawet odwiedził Polskę kilka lat temu między innymi w poszukiwaniu własnych korzeni. Był tutaj watęk o tym, że wspinał się na Reni i Koronie. Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale Deana Pottera przodkowie też pochodzili z Polski. I jak tu nie wierzyć, że jesteśmy narodem wybranym;)przez jaREC - Forum wspinaczkowe
Cześć, A tak z ciekawości, zdradzisz gdzie ta wędka zawiśnie? :)przez jaREC - Forum wspinaczkowe
Ja również dorzucę kilka swoich spostrzeżeń. Też odwiedziliśmy dzisiaj Powroźnikową i drugi zespół, o którym wspominasz, to zapewne my. To ciekawe jak różne wrażenia można mieć ze wspinania w tym samym miejscu:) Nie zauważyłem oszczędności w obiciu, a w trudniejszych miejscach zawsze przepinamy się z wysokości pasa i jest bardzo bezpiecznie. Wyceny, no cóż, subiektywna sprawa, ale jak dla mnie kaprzez jaREC - Forum wspinaczkowe
Co jeszcze Pan Mateusz zrobi dla naszego dobra?przez jaREC - Forum wspinaczkowe
Skała LXX w Będkowskiej. Gniazdo znajduje się w lini drogi Leśne Echo.przez jaREC - Forum wspinaczkowe
Tymczasem Caldwell pokonał ostatni wyciąg za 5.14. Jorgeson niestety nie zrobił wyciągu 15. Ciekawe co dalej. Taka pogoda w styczniu nie potrwa wiecznie.przez jaREC - Forum wspinaczkowe
To na zachętę wrzucam clip o The Dawn Wall, który nie zmieścił się w Valley Uprising:)przez jaREC - Forum wspinaczkowe
Jak narazie obiecująco to wygląda. Nawet Capt. Tom zjechał do Doliny w zimie, żeby raportować. Już zaczęły się spekulacje kiedy ktoś to powtórzy:)przez jaREC - Forum wspinaczkowe
"Teraz Jorg Veorheven próbuje, może będzie czwarte." Zawsze się zastanawiam jak traktować drugie klasyczne przejście Nosa przez Scotta Burk ponieważ jak wiadomo, Great Roof przeszedł na wędkę. Biorąc jednak pod uwagę, że na patentowanie poświęcił 261 dni, a przejscie drogi zajęło mu 12 dni w bardzo zlych warunkach, chyba wypada mu zaliczyć;) Tutaj kilka słów na temat kontrowerprzez jaREC - Forum wspinaczkowe
motyka35 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > jaREC Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Idąc w głąb Będkowskiej, na Łabajowej > > Baszcie, znajdziesz TRADycję rezerwacyjną. W > > zeszłym roku miała już ringi do wielkiej > > półki, stanowisko i jeszcze pętelkę. Fajne > > wspinaprzez jaREC - Forum wspinaczkowe
Idąc w głąb Będkowskiej, na Łabajowej Baszcie, znajdziesz TRADycję rezerwacyjną. W zeszłym roku miała już ringi do wielkiej półki, stanowisko i jeszcze pętelkę. Fajne wspinanie w zacięciu, ale wymaga większych heksów, albo mechników. Na Murze Skwira, polecam Rysę prawdziwych mężczyzn (i jednej dziewczyny). W całości obita, ale jak chcesz robić tylko na własnej, to przygotuj się na czujny startprzez jaREC - Forum wspinaczkowe
Do mnie dotarł wczoraj przewodnik z przedsprzedaży. Strasznie cieszy moje oczy. Świetna robota.przez jaREC - Forum wspinaczkowe
W Reni Sporcie też jest dostępny.przez jaREC - Forum wspinaczkowe
A na okładce Darek K. na Pochylcu. Ciekawe jak to zniesie? ;)przez jaREC - Forum wspinaczkowe
Dwa kciuki w górę dla Friction. Mnie też nie zawiedli. Wybieram się do nich z kolejną parą.przez jaREC - Forum sprzętowe
Do Huberów i Adama w trzech paskach jakoś się przyzwyczaiłem, ale widok Dean' a Potter'a w ciuchach Adidasa, smuci moją duszę. Zdecydowanie wolałem jak reklamował Pranę czy też Patagucci. Mniej kuciło się to, moim zdaniem, z jego wizerunkiem.przez jaREC - Forum wspinaczkowe
Dzięki, poszukam. Tak, średnica to 8,5 mm.przez jaREC - Forum sprzętowe
Jaką decyzję podjąłeś? Jedyna słuszną?przez jaREC - Forum sprzętowe
Dzięki za odpowiedzi. Domyslam się że chodzi o taki efekt niestety: To idąc za ciosem, mam kolejne pytanie. Jak w praktyce wygląda użytkowanie żył dwóch innych firm o tej samej średnicy. Jakieś przeciwwskazania. Obawiam się że identycznej (Edelweiss Sharp Edge- miała być odporna na kantach) w Polsce nie znajdę. Chyba że ktoś wie gdzie. Pozdrawiamprzez jaREC - Forum sprzętowe
Cześć Mam pytania odnośnie uszkodzenia liny. Czy jest możliwe uszkodzenie rdzenia eliminujące linę z użycia bez poważnego uszkodzenia koszulki? Spotkałem się ze sprzecznymi informacjami na ten temat, nawet na tym forum. Jeśli tak, to czy można w jakiś sposób sensownie ocenić że lina nie nadaje się już do użytku? Ostatnio odkryłem mocniejsze przytarcie oplotu na jednej z moich lin połówkowych.przez jaREC - Forum sprzętowe