Przeczytaj sobie bloga do końca to się dowiesz więcejprzez kopyto - Forum sprzętowe
Są lżejsze:przez kopyto - Forum sprzętowe
Gdyby ktoś używał na podejściach plecaka BD z systemem AvaLung to tu taż stwierdzono usterkiprzez kopyto - Forum sprzętowe
No nie do końca, bo jak weźmiesz dwucięgłowe DMM to im według testów nie przeszkadza ta cienka przedłużka, bo inaczej siła działa na drut i o to chodzi. Był gdzieś w sieci test/opis tego ale nie mogę znaleźć.przez kopyto - Forum sprzętowe
Cienka taśma przedłużka, niekoniecznie 8mm, powoduje niekorzystne rozłożenie sił na pętli z druta, rozwiązaniem takiego problemu jest zastosowanie szerokich taśm, do tego odpowiednio zszytych, lub zrezygnowanie z drucianej pętli na rzecz np. aluminiowej główki. Ciekawostką jest to, że pętla przedłużka z dyneemy, nawet ta najcieńsza zachowuje się zupełnie normalnie na drucie w mechaniku dwucięgłprzez kopyto - Forum sprzętowe
Jak przeczytasz ten artykuł na stronie BD to zrozumiesz w czym rzecz.przez kopyto - Forum sprzętowe
Na pierwszy rzut oka, to RE popełnił ten sam błąd co DMM w prototypie Dragonów z tym, że DMM nie wypuścił czegoś takiego na rynek i zastosował główkę , która mi lepiej siedzi w łapie niż pętla z drutu. Ale nie da się ukryć, że każdy z tych trzech "dwuosiowców" ma swoje wady i zalety :(przez kopyto - Forum sprzętowe
Less-R Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Ponoć w DMMie zapomnieli przedłużyć patentu na > Camaloty i RE go przejęła :) Ponoć, to nigdy deszcz nie pada w Kalifornii, a tak na poważnie to patent BD wygasł i Ty też możesz sobie takie wydziergać ;)przez kopyto - Forum sprzętowe
a wspinałeś się na lewym w Labaku, czy tylko tak pitolisz?przez kopyto - Forum wspinaczkowe
Co do trwałości to tu: jest test Master Cam'ów.przez kopyto - Forum sprzętowe
Napisałem dzisiaj do DMM mejla w tej sprawie, dzisiaj też otrzymałem odpowiedź, że wystarczy oddać cama do sprzedawcy, a on wyśle go do DMMa, można też wysłać go samemu podając dane kontaktowe, nie trzeba mieć żadnego dowodu zakupu - rachunku. Zaliczyli wtopę przez wadę materiałową surowca - bloków aluminium z którego kują te elementy, wada zauważalna jest z czasem i to tylko w poszczególnych sztprzez kopyto - Forum sprzętowe
? nie mam konta na 8a :) Kopytoprzez kopyto - Forum wspinaczkowe
no dokładnie Kopytoprzez kopyto - Forum wspinaczkowe
Freddie Chopin Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Różnica ceny i wagi minimalna - na 10ciu > sztukach 50zł to nie majątek, a 30g to "nic" (; > Wydaje mi się, że Heliumy są nieco "szersze" > więc częściej może być problem z upchnięciem > ich do jakiegoś przedpotopowego żelastwa w > ścianie... Jest tak czy to tylko wrprzez kopyto - Forum sprzętowe
Tak około dyneemowo ;) warto zobaczyć te testy: Kopytoprzez kopyto - Forum sprzętowe
W ekspresie ten górny karabinek powinien być luźny, im swobodniej się może obracać tym lepiej. Mniejsze ryzyko ze się niewłaściwie ułoży na spice/ringu podczas odpadnięcia. Producenci nie zalecają usztywniania obu karabinków w ekspresie, tym bardziej tego górnego - wpinanego do spita/ringa. Sam kiedyś miałem pozakładane gumki na oba karabinki, po to żeby się nie obracały, co jest wkurzające szczeprzez kopyto - Forum sprzętowe
Przyzwoite karabinki, dobrze wykonane, pełnowymiarowe, lekkie i bezpieczne (drut + 10KN na otwartym zamku). Warto rozważyć też WC Helium, są lżejsze, a wytrzymałościowo takie jak DMM. Nie bez znaczenia jest też to że są tańsze od Shield'ów. Trudno wskazać, które lepsze. Choć sam mam Shield'y, to po użyciu Heliumów skłoniłbym się raczej za nimi. Proste druty sprawiają, że lepiej się wpinprzez kopyto - Forum sprzętowe
Patent z przedłużkami niezły, trzeba tylko pamiętać żeby ciągnąć za odpowiedni koniec - tzn. ten zszywany (fajnie że szwy są w gumowej koszulce, bo przez to są mniej narażone na prucie). Cienkie taśmy dają mniejszą dźwignię na karabolach, ale czy dragony są lepszą/gorszą opcją niż camaloty czas pokaże. Camy BD robione w Chinach są zauważalnie mniej żywotne od tych starszych robionych w US, jak bęprzez kopyto - Forum sprzętowe
może tak przy okazji publikacji tego topo wypadałoby się przyjrzeć wycenom dróg, bo wydaje się, że nie przystają do jurajskich standardów?przez kopyto - Forum wspinaczkowe
"... niesmak pozostał" :) to tak jak w tym kawale he he :D - Cześć Rysiek. Wiesz co, nie chcę, żebyś do nas więcej przychodził. - Jak to, coś się stało? - No nie, po prostu nie przychodź. - Ale co się stało, do cholery? - Jak byłeś u nas ostatnio, to zginęło nam 150 złotych. - Chyba nie myślisz, że to ja? - No nie, pieniądze się znalazły, ale wiesz, niesmak pozostał.przez kopyto - Forum sprzętowe
Dzięki za wieści, czy jest jakaś wyczuwalna różnica wagowa Dragonów do C4?przez kopyto - Forum sprzętowe
przeczytaj uważnie co napisałem to zrozumiesz że już przeszedłprzez kopyto - Forum wspinaczkowe
Sharma już przeszedł La Ramblę Sĺ er der mere nyt fra Spanien... Denne gang har amerikanske Chris Sharma klatret den 40 meter lange super rute La Rampla, 9a+. Og iflg. Stine Řstergaard sĺ smed han trřjen midt pĺ ruten... Chris Sharma got the third ascent of the 40 meters and 17 quickdraws long - La Rambla original, 9a+ in Siurana which was put up by Ramonet in 2003przez kopyto - Forum wspinaczkowe
w tą (11.06) niedzielę jedziemy możesz się zabrać z nami, jakby co to pisz na mojego mailaprzez kopyto - Forum wspinaczkowe
podaj jakieś czegóły, na ile dni, jaki koszt mniej więcej?przez kopyto - Hyde Park
Wybiera się ktoś w Sokoły w ten weekend (z tego co się zapowiada to sobota ma być słoneczna, a niedziela niekoniecznie) z Wrocławia bądź Opola? Dajta znać jakby co tu, albo na priva.przez kopyto - Hyde Park
Blondas Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Miewasz tak często? no co Ty, taki zatwardziały gejczor jak starosta, nie w głowie mu panienki :)przez kopyto - Hyde Park
ciekawe, że do tego przyrządu nie trzeba prusa, czy shunta używać do zjazdu, przynajmniej tak pisali ci co używaliprzez kopyto - Hyde Park