Pierwsze sprawdziłem, czy jest Jebany Turek. Jest. Ale brakuje np. Karate-Kicka, Wachlarza czy Motorów. m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
Edgar Nevermore: > Jak zwykle legitymujesz sie brakiem znajomosci historii kraju ktory zamieszkujesz. Dodatkowo w kontekście wspinaczkowym mieliśmy własne egzemplifikacje typu opisanego przez Apacza: w czasach młodości Wilka tzw. Młota (za typologią wspinaczy opisaną w "Miejscu przy stole"), a w czasach Nowej Fali Kafara Ponurego. Z ostrożności procesowej pominę, którzy koledzyprzez biedruń - Forum wspinaczkowe
Apache: > Biedruń ja myślałem że Ty się na ścianie nie wspinasz. > Wstyd! Co zrobić, córka lubi plastik, a w skale niespecjalnie jej idzie - za dużo potencjalnych chwytów i stopni. m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
Apache: > Jak dojdziemy do 20 to ponoć pezeta ma to opublikować w formie broszurki na każdej ścianie. Proszę bardzo: 18) Na pytanie: "A ty się nie rozgrzewasz?" nie odpowiadaj "Rozgrzewka jest dla pedałów!", chyba że pytający ma powyżej 50 lat. W przeciwnym wypadku ryzykujesz zasianie powszechnego zgorszenia. 19) Widząc sekcjowiczów machających rękami nie sugeruprzez biedruń - Forum wspinaczkowe
17) Kiedy przed wejściem w przystawkę słyszysz za plecami "Patrz jaki stary dziad się wstawia w nasz problem, nie dygnie nawet startu", po dojściu do topu nie pokazuj faka gościowi, który sprzedał ziomkom ten tekst. Możesz go urazić. Możesz też urazić ziomków, a ich jest więcej. m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
Jerzy.Kolakowski: > Dzięki za odpowiedź. Wiem o jakiej drodze jest mowa, chciałem tylko wiedzieć co jest pedialiadą w przypadku MoE z kraszami i friendami. Generalnie na każdej drodze na własnej użycie krasza to pedaliada. Niezerowe prawdopodobieństwo, że możesz stłuc dupę albo połamać stopy to część gry, w której bierzesz udział. A to, czy w miejscu, w którym trzeba użyć najmniejszego Bprzez biedruń - Forum wspinaczkowe
Jerzy.Kolakowski: > ale ze krasze czy friendy to pedaliada? Oczywiście, że krasze! Sprzęt to to sprzęt, jak nie masz właściwego, to przeżywcuj. Byle bez krasza, bo wtedy to co najwyżej hajbol, a nie żywiec. Swoją drogą Masters' Edge, o ile się nie mylę, jeszcze nie ma przejścia na żywca. Pobliskie Edge Lane i Green Death mają po kilka. A tak w ogóle to się doinformuj Jerry, oprzez biedruń - Forum wspinaczkowe
Apache: > Teraz ta drogą jest pokonywana z mechanikami i crashpadami Pedaliada m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
Jak w tytule - kto zgubił dużo exów na Sokolicy niech napisze na priv jaka marka karabinków, jaka tasiemek i ile sztuk, a umówimy się na odbiór. m.b.przez biedruń - Biuro Rzeczy Znalezionych
Koleżanki, Koledzy i Wspinacze niebinarni! Ponieważ zaczął się okres dawno nie widzianej lampy w Tatrach, a podczas kilku pobytów na Mnichu w bieżącym sezonie zaobserwowałem niepokojące incydenty, przypominam, że zarówno na Dolnych, jak i Górnych Półkach Mnichowych obowiązuje całkowity _zakaz_ załatwiania potrzeb fizjologicznych! Dotyczy to wszystkich ścian, przez które przechodzą Półki, tjprzez biedruń - Wspinanie i warunki w Tatrach
... skoro stosunek torby do korby znacznie łatwiej poprawić zrzucając masę, niż ładując, choćby i bez dodatkowego obciążenia. Chyba każdy, kto nie wspina się od wczoraj, się z tym zgodzi, bo zapewne zna to z autopsji. A że w sporcie wyczynowym prowadzi to do patologii zagrażających zdrowiu sportowców to też nie nowość. m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
mt: > w sierpniu zjadę na Tabor - do zobaczenia!!! Do zo! m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
Zrób jeszcze Maćku swoje projekty na Mnichu, bo już trochę czekają na pierwsze przejście... Pzdrw, m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
Jerzy.Kolakowski: > Totalnie nie rozumiem tłumaczenia - bo autor też tak robił... to może z autorem też coś > jest nie tak. Może wpinka faktycznie trudna ale no bez jaj: 1 techniczna, druga wpięta, i 3 tez. Czego nie rozumiesz? Pedaliada to najczęściej praktykowany obecnie styl "sportowy". m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
Apache: > Równie dobrze możesz być obwiniany za śmierć ludzi w World Trade Center bo jadłeś wieprzowinę co wkurwilo kilku Arabów Ale po to podałem ten przykład, żebyś zobaczył, jak absurdalne jest obwinianie solistów za inspirowanie idiotów. Tak jak nie mam sobie nic do zarzucenia w przypadku prezesa (przeciwnie - być może trochę dzięki mnie przez ostatni rok przed śmiercią żył pełnią żyprzez biedruń - Forum wspinaczkowe
Apache: >Jak miałeś 47 stłuczek to chyba nie powinieneś wsiadać do samochodu bo zwyczajnie jesteś zagrożeniem dla innych. Potwierdzam. Staram się nie prowadzić, jeśli nie jest to konieczne. >47 stłuczek? No bez jaj :) Wynik zawyżają nieco kolizje nie z mojej winy (gdy ktoś mi wjechał w tzw. dupę), otarcia parkingowe o samochody czy murki, ale również działania w afekcie z użycprzez biedruń - Forum wspinaczkowe
Dziś spotkałem Napiętego z kursantami na Sokolicy. Wspomniał mi o dyskusji pod njusem o jego żywcu na Sasie, na profilu FB wspinania.pl, a tam takie kwiatki: >Wojtek Szulc >Przedmówcy słusznie prawią. Jak już kolega musi wrzucać filmy na YT bo czuje taką wewnętrzną potrzebę, to niech wrzuca. Jednak nie wydaje mi się dobre aby portale wspinaczkowo informacyjne typu wspinanie.pl promowałyprzez biedruń - Forum wspinaczkowe
Jerzy.Kolakowski: > X? Wyceny nadane chronologicznie przez autorów / powtarzających: IX+, IX-, IX m.b.przez biedruń - Wspinanie i warunki w Tatrach
Edgar Nevermore: > Ok. Niemniej publikatory rezonują. > Podobnie powstała aberracja 6 metrowych dróg > wspinaczkowych i "ogranicznik w postaci ringów > sąsiedniej drogi" To wszystko wygląda po prostu na reklamę filmu Cedara Wrighta - publikatory grają tu rolę pompki dmuchającej balon. Jak lubię gościa, to mógł sobie znaleźć bohaterkę (czy bohatera) filmu, który wraprzez biedruń - Forum wspinaczkowe
jodlosz: > Nie chodzi o zaliczanie lub nie, ale opatrywanie > przejścia obitej drogi na własnej asekuracji (od > dłuższego czasu funkcjonuje to jako styl 'green > point') literkami R/X wydaje się nieco wątpliwe;) "Wątpliwe" to nawet nie jest eufemizm. Klasa R/X w Green Poincie jest kosmicznie bardziej żenująca niż W w Biedruń Poincie. Wprawdzie babka połamprzez biedruń - Forum wspinaczkowe
polfejder: > Czy ktoś podpowie mi co to za skała widoczna jest Wielka Cima od strony Hot Rats / Misji. m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
Niżej niż zespół Zaplotnika w 1981 roku, ale za to na grań, wyszedł podczas tej samej wyprawy zespół Knez-Matijevec. Pisałem o tym tutaj: Tu jest polemika z Arturem Hajzerem, który początkowo kwestionował, że grań została osiągnięta: m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
Majkel: > Zawsze możesz pojechać i pokazać Hiszpanom jak to się robi... Nie zamierzam, nawet jak bym miał możliwości fizyczne - hajbole mnie nie interesują jako wyzwania, bo stres podobny jak przy solówkach, a niesmak użycia asekuracji z krasza pozostaje... Wiem, bo zrobiłem flashem m.in. te wszystkie "przełomowe historycznie" hajbole w Cuvier (La Face, Marie Rose, Le Nez).przez biedruń - Forum wspinaczkowe
Edgar Nevermore: > Sine qua non tego stylu jest brak asekuracji a nie możliwość zabicia się. Krasze i spotowanie podczas robienia kluczowej sekwencji to właśnie asekuracja. m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
Nie mieszajmy systemów walutowych! Free solo ma w miarę dokładną definicję. Tymczasem autor określił swoje przejście jako highball (w opisie filmu: "sin querda"), startował z kraszy, był spotowany, a trudności jest 7-8 metrów (wyjściowa płytka wygląda na max VI.1). m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
inw: > Bulderowcy musieli się nieźle ukrywać :-) W tamtych czasach tak było, dziś bulderowcy są zazwyczaj podwójnie asekurowani: kraszem i spottingiem. m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
$więty: > Są też konkurencje dostępne dla ludzi 60+ wcale nie mniej niebezpieczne. Jak chociażby przebieganie na czerwonym świetle przed nadjeżdżającym Tirem. Widowiskowe, tanie, jednodniowa sława zapewniona... Wprawdzie nie jestem jeszcze w kategorii 60+ (w kategorii 50+ też jeszcze nie, choć to wkrótce się zmieni...) ale znacznie bardziej dostępną zabawą adrenalinową dla osób w każdymprzez biedruń - Forum wspinaczkowe
Radi1: > Promujecie przestępstwo! Wyluzuj Radi. Żywcowanie w skałach i górach też kiedyś było zakazane uchwałą PZA. A co do filmu - próby zapewnienia BaNoTowi "security" przez bezradnego policjanta na linie - bezcenne. Szkoda, że mu karabinka do podkoszulka nie wpiął... m.b.przez biedruń - Forum wspinaczkowe
TomaszKa: > a wreszcie maly prezent dla fuhrera Piotra K. > "Milosz Biedrzycki" specjalizacja "poezja" Mój brat się wspinał ostatni raz w 1994 roku, a (w miarę) regularnie ostatni raz w 1990 roku. Nie rozumiem, dlaczego miałby być prezentem dla Pana Korczaka Tomaszu. A w bazie tłumaczy występuje, bo sporo tej poezji przetłumaczył i został uhonorowany najbardziprzez biedruń - Forum wspinaczkowe