jacoos Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> <nawet przy dwóch linach pojedynczych impact force
> podczas lotu przekracza możliwości przyjęcia
> uderzenia przez kręgosłup?>
>
> Oczywiście, że tak się dzieje [moje pytanie było
> lekko prowokacyjne]. Ale jakoś bardzo mi brakuje w
> filmiku pokazania operacji podczas pokonania tych
> ostatnich kilku łatwych metrów.. Mam nawet
> podejrzenie, że zgodnie z licentia poetica
> końcówka została dograna w innym przejściu.
Nie czaje ale kogo chciałeś sprowokować? Nie wiem jakie on ma liny czy 3 pojedyncze czy podwójną (dwie żyły) i jedną pojedynczą ale tak jak pisze Biedruń wpięcie dwóch lin pojedynczych w ten sam przelot i jebnięcie lota to będzie kaplica dla kręgosłupa co chyba każdy wie... więc nie czaje prowokacji?
Najlepsze jest to że on jak mi się wydaje (tak jak napisałem nie byłem tam i nie widziałem przejścia) wpina wszystkie 3 liny (jakie by nie były) w ten sam przelot w zacięciu - ciekawe jak by wtedy wyglądał lot na linie podwójnej (dwie żyły) i pojedynczej i udar na kręgosłup... (tylko BŁAGAM Włodziu nie czepiaj się nazewnictwa lin - napisałem tak klarownie że każdy wie o co chodzi).
Też myślałem że może końcówka była dokręcona potem ale to lekkie "niedopatrzenie" że nagle gość ma 1 linę z 3... ALE w komentarzu pod filmem jest wyjaśnienie (obstawiam że od kogoś kto zna więcej szczegółów przejścia) że pozostałe dwie liny zostały odwiązane w łatwym terenie...
Pozdr,
Jerry