13 mar 2018 - 22:55:29
Szanowni Państwo!
Jestem studentem piątego roku turystyki i rekreacji oraz drugiego roku psychologii w Opolu. Zwracam się z prośbą o pomoc w przeprowadzeniu badań potrzebnych do mojej pracy magisterskiej. Zakres pracy dotyczy wspinaczy wysokogórskich, ich postrzegania i rozumienia szeroko pojętego ryzyka.

W swojej pracy chciałbym wyjaśnić dlaczego ludzie się wspinają, a na podstawie własnych badań sprawdzić jak postrzegają oni ryzyko podejmowane w górach oraz w życiu codziennym. Do tej pory nie spotkałem się z podobnymi badaniami więc jest to niewątpliwie duże wyzwanie, któremu z pewnością nie uda się sprostać bez Państwa pomocy. Do poprawnie przeprowadzonych badań oraz uzyskania wiarygodnych wyników potrzebnych jest około 30 – 40 zawodowych wspinaczy wysokogórskich.

Chciałbym przeprowadzić dwa badania psychologiczne (dla zachowania wiarygodności badań dokładny ich opis podam po ich przeprowadzeniu). Oczywiście badania będą w pełni anonimowe, a wyniki posłużą mi tylko i wyłącznie do napisania pracy magisterskiej. Całość zajmie od 20 do 30 minut. Wyniki badań wraz z opracowaniem prześlę do wglądu po obronie pracy, którą planuję na wrzesień 2018 roku.