Twoje uwagi są słuszne, z jedną dygresją. Jednak to chyba nie media są winne, ale raczej organizatorzy. Z doświadczenia wiem, iż w mediach wszelkie relacje są publikowane, praktycznie, od razu po przesłaniu.
Media nie muszą jechać na zawody specjalnie po to, aby publikować wyniki czy relacje. Organizator jest w stanie robić to na bieżąco. Dawaliśmy radę kilkanaście lat temu, a teraz jest to banalne (w roku 2000 zrobiliśmy pierwszą w PL transmisje zawodów wspinaczkowych "na żywo) (finały Pucharu Polski w Gliwicach) Dzisiaj? Przy szybkim internecie? Kiedy mamy takie narzędzia jak np GoogleDocsy? Kiedy gimnazjalista potrafi zrobić prostą www do wklejania zdjęć i wyników?
Dlatego z tak dużą rezerwą podchodzi się do sponsorowania zawodów. Za dużo oparzeń...
Inw
-----------------------------
Kompletnie pozbawiony etyki
Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-09-21 17:51 przez inw.