ako Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Chętnie się ustosunkuję ;-)
>
> jodlosz:
> >
> > w Kobylanach - Polowanie na Szarika, b. ładna
> > kombinacja - dla mnie to jest spokojnie VI.2 za
> > górę. Inna rzecz, że Deszcze Niespokojne to
> dla
> > mnie bezdysusyjne VI.3.
> >
> O wycenie faktycznie decyduje góra. Zbierałem
> opinie oczywiście. Dla niskich VI.2 (wyczułem
> jednak, że się wahali, he, he ...), dla wysokich
> VI.1+ :-)
I wszystko jasne.
> > Trwoga Dermatologa uchodzi za kosmiczną..
> >
>
> Stare czasy ... Zaraz po otwarciu, droga miała
> sporo powtórzeń (wtedy nowości nie sypały się
> tak jak teraz z rękawa). To hiper bulder. Opinie
> powtarzających od VI.2+ do VI.5 :-))) Dla mnie
> było VI.3+
Aż się boję wstawiać..
>
> > w Ostańcach:
> >
> > Łaciata Narzeczona - dodałbym plusika, VI+
>
> Proponowałem VI ale szybko wycena ustaliła się
> na VI+. Teraz nie pamiętam dlaczego w przewodniku
> T. Ślusarczyka stanęło VI. Czy to moja sprawka
> bo tak podałem czy autor miał takie informacje z
> innych źródeł.
Jak Biedruń daje VI, to niech zostanie..
> > Dziewczyna Kierownika - sprężne, chociaż
> > VI.2/2+ może zostać, obecnie wiele osób
> omija
> > ogr. po prawej;)
> >
>
> To też bulder i chyba parametr. Ogranicznik się
> zrobi wbijając na kancie z prawej ringi - nowa
> droga, linia przelotów jako ogranicznik ;-)
>
To już jest zaraźliwe..
> > na Krętej
> >
> > robiłem nową Ikeę i te na lewo - w czystym
> OS;)
> > w ciemno dałem VI.1 dla Blue Ikea i VI+ dla
> > prawej:)
>
> Pierwsze moje propozycje były Blue IKEA VI+/1 i
> Little Superman VI+/1. Jednak pracując nad
> sąsiednim Odpoczynkiem Wojownika przeszedłem te
> drogi wielokrotnie. Trudności są wybitnie
> bulderowe i po odszukaniu łatwiejszych patentów
> postanowiłem puścić w obieg wyceny VI dla obu
> dróg (ewentualnie VI+ dla Blue IKEA).
> Potwierdzili to moi partnerzy, z którymi się
> wspinałem. Opinie były wręcz takie, że Blue
> IKEA jest łatwiejsza od sąsiedniej Little
> Superman.
> Zauważyłem też, że uderzający OS zakładają
> z góry, że Blue IKEA prowadzi kancikiem i tak
> usiłują iść do końca trudności podczas gdy
> optymalne patenty są odrobinę inne ;-) Tak czy
> siak trudności są bulderowe a drogi są
> parametryczne (szczególnie Little Superman).
> Kontrowersje co do ich wyceny będą już do
> końca świata :-)
Co do tych dróg to się nie upieram, bo było trochę ciepło.. no i oczywiście grzałem filarkiem na Ikei;)
>
> > Taniec Wampirów, VI.2+, b. ładne, zrobiłem
> > Flashem, ale wydało mi się wyjątowo syte
>
> Gdy proponowałem wycenę to miałem to zacykane
> na śmierć. Droga a minimalną ilość
> powtórzeń. Wszystko przed nami ...
Ja bym chyba dał VI.3, ale nie Hard (tak jak Biedruń;)
> > Tatrzańskie Krajobrazy, VI+, rewelacja, jakby
> > miało VI.1 - nikt by nie protestował:)
>
> No protestowałby ... ;-) Dla wysokich VI dla
> niskich VI.1 ... stanęło na kompromisowym VI+
> :-)))
NIech będzie:)
> > Thriller - tylko na wędkę próbowałem,
> wydaje
> > mi się, że może zostać VI.4, ale ten
> ostatni
> > ruch dla niskich jest kosmiczny - klasyczne
> > dyno;)
> >
> Droga też z minimalną ilością powtórzeń.
> Właściwie wiem tylko o jednym - Mariusza
> Wardziukiewicza. Pamiętam, że przez całe lato
> zaaplikowałem sobie na Koronie specjalny trening
> pod jeden ruch, którego za diabła nie mogłem
> zrobić .. :-)))
Na pewno zrobił Grzesiek Rettinger, dla mnie wtedy było za siłowo w pierwszym cruxie, i zbyt loteryjnie przy końcowym ruchu;) Ale na pewno tam wrócę..
>
> > Zacięcie Trzech Muszkieterów wydało mi się
> > znacznie łatwiejsze od Filara Brodła -mimo
> tej
> > samej wyceny.
> >
> Zacięcie jest wyraźnie łatwiejsze od Filara co
> nie znalazło odzwierciedlenia w przewodniku
> T.Ślusarczyka. O ile pamiętam to podawałem
> Zacięcie V, Filar V+. Autor był chyba innego
> zdania ;-)
Zgadzam się V i V+ pasuje. Ale myślę, że ujawnił się jeden z pięciu konsultantów, który sugerował 2 x V+;) Swoją drogą, ciekawy jest wpływ doboru konsultantów na ostateczny kształ przewodnika w zakresie wycen - np. na Krętej część dróg na pewno oryginalnie miała wyższą wycenę niż w topo:)
> > No i jeszcze Będkowska - Nie Dmuchaj Mnie w
> > Autobusie, aż tak dokładnie nie pamiętam,
> ale
> > chyba też ni było łatwo jak na VI:)
> >
> Dla mnie to zawsze było łatwe techniczne
> wspinanie kancikiem :-) Ale Twoja opinia nie jest
> odosobniona. Pamiętam, ze w jakimś topo bądź
> przewodniku zaproponowano VI+
NIe jestem aż tak beznadziejnym wspinaczem kancikowym;) VI+ byłoby OK, VI.1 wg Biedrunia - myślę, że przesada.
> > >Aczkolwiek Twoje drogi coś w sobie mają (w tym
> prawie
> > zawsze solidny parametr:-p - a nie ukrywam, że
> > drogi "z jastrząbkiem" sprawiają mi dużą
> > frajdę:)
> >
>
> A bo tak mi się urosło. Tyle, że zawsze
> uważałem, że niscy mają latwiej tylko tak
> lamentują, usprawiedliwiając swoje niepowodzenia
> ... :-P
Toz to oczywistość:)
pzdr
jodlosz