15 mar 2011 - 10:48:27
|
Zarejestrowany: 14 lat temu
Posty: 1 334 |
|
Logowanie jest automatyczne jeśli w bazie PZA znajduje się aktualny adres e-mail. Po wysłaniu kwerendy z logowania, otrzymuje się automatycznie wygenerowane hasło dostępowe do bazy (można je potem zmienić).
Jawność wykazów zależy od logującego. Wybiera się opcję: wykaz jawny lub nie. Niejawny oznacza dostęp logującego i administratorów bazy. Opcja tak pozwala na wgląd wszystkich zainteresowanych.
"Prośbę" wysyłają osoby, których adres nie funcjonuje w bazie. odbywa się to również automatycznie na podstawie wypełnienia formularza z podaniem nr karty taternika w celu weryfikacji, btw przy okazji wypełnia się dane personalne, które potem znajdują się w panelu osobowym.
pozdrawiam
-
Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-03-15 11:27 przez darkman.
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty