Z jednej strony zafiksowanie Skalnika we własnych zniżkach i rabatach, obróciło się przeciwko Skalnikowi.
Z drugiej strony powinieneś wykazać się odrobiną wyrozumiałości. Skalnik rabaty robi jak każda inna firma, między innymi po to, abyśmy mogli taniej zrobić zakupy, a błąd na ogół leży po stronie człowieka. Być może nieprawidłowo próbowali się z tego błędu wycofać, ale pozywanie ich to już raczej przesada. Sam prowadzę sklep internetowy z alpinistyką i zdarzyło mi się raz wystawić przedmiot omyłkowo poniżej ceny zakupu. Klienta przeprosiłem i poprosiłem o dopłatę, ale napotykając opór, wysłałem przedmioty, a sam dopłaciłem różnicę, taki lajf. Czasem da się dogadać, czasem nie, grunt, aby się nie zacietrzewiać.
Życzę mniej takich przygód i polubownego zakończenia sporu.