Ten kabel pęka przy zjeździe jeśli jedną żyłę wepniemy po zlej stronie. Tak sądze bo wtedy zauwazylem parcie i gięcie na nim. Latwe do unikniecia jak sie skuma. W czasie lapania lotu/asekuracji ten kabel podobnie jak w Rev/ATC nie zmuenia niczego w kwestii bezpieczeństwa. Jest potrzebny przy opuszczaniu/zjezdzie, a i wtedy jego zerwanie powoduje blok liny. Niemniej sily potrzebne do rozpoczecia zjazdu/opuszczania są mniejsze niż myślałem. Bylem pewny, że będą to opory typu opuszczanie z Atc Guide/Rev na górnym stanie w opcji autolock.
Co do karabinka. Probowalem z roznymi kombinacjami. Najlepiej dziala mi z Mammutem Bionic. Niemniej faktycznie połączenie stalowego przyrządu z aluminiowym karabinkiem nie musi byc najlepszą opcją. Będę obserwować. Co do zjazdów - przy szybkich wielokrotnych zjazdach mozna użyć Jula odwrotnie i dziala jak normalny kubek.
Z cienką połówką Jul w opcji auto-stop nadal dawal powolny przeplyw liny w polaczeniu z karabinkiem DMM Sentinel i bardzo powolny z Bionicem, zamiast stopu.